logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Związek Cyfrowa Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Akt o Usługach Cyfrowych... Włodzimierz Schmidt moderatorem panelu dyskusyjnego

Już 8 września CH Beck organizuje konferencję poświęconą ważnemu dla branży online zagadanieniu: Akt o Usługach Cyfrowych a regulator internetu w Polsce. Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska będzie moderatorem panelu dyskusyjnego drugiej części konferencji.

19.08.2022 | przeczytano: 544 razy

Przedstawiciele organizacji, działających na rzecz branży internetowej, praw człowieka, biznesowych oraz izby branżowe, wspólnie występują przeciw projektowi ustawy o ochronie wolności słowa w internetowych serwisach społecznościowych i apelują o zaprzestanie dalszych prac nad projektem. Mimo zmian w stosunku do pierwotnej wersji, projekt wciąż promuje mechanizm arbitralnej kontroli politycznej nad swobodą wypowiedzi w Internecie i pozostaje niezgodny z prawem Unii Europejskiej.

29.01.2022 | przeczytano: 601 razy
Nowy, ekologiczny mural w centrum Warszawy

Elektrośmieci to niezmiennie duży problem nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Według ONZ w 2021 r. każda osoba na świecie generuje średnio 7,6 kg odpadów elektrycznych i elektronicznych, co oznacza, że wytworzymy ich aż 57 mln ton. Niestety zaledwie 17 procent elektrośmieci zawierających mieszankę szkodliwych substancji, ale i cennych materiałów, zostanie właściwie zebrane, przetworzone i poddane recyklingowi. Dziś, 13 października, obchodzimy Międzynarodowy Dzień Bez Elektrośmieci. Aby zwrócić uwagę na potrzebę prawidłowego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym stworzony został mural, który zdobi jedną ze ścian przy ulicy Waryńskiego 3 w Warszawie.

13.10.2021 | przeczytano: 718 razy

Chcemy osiągnąć równowagę pomiędzy biznesem, cyfryzacją, sztuczną inteligencją i sprzedażą a pozytywnym wpływem na klimat i społeczeństwo. Dlatego odpowiedzialne działania na rzecz środowiska i społeczności są integralną częścią naszych metod zarządzania, projektowania i produkcji – stwierdził Jaap van ’t Ooster, Dyrektor Zarządzający Canon 4CE podczas konferencji Związku Cyfrowa Polska. Producent może pochwalić się wdrażaną od lat w Europie kompleksową strategią dotyczącą zrównoważonego rozwoju, szczególnie na polu wspierania gospodarki o obiegu zamkniętym, cyfryzacji przedsiębiorstw, ale również edukacji i aktywizowania młodych obywateli.

12.07.2021 | przeczytano: 392 razy

Lexmark, globalny dostawca nowatorskich rozwiązań druku oraz przetwarzania obrazów został członkiem Związku Cyfrowa Polska.

29.04.2021 | przeczytano: 466 razy

Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach ogólnopolskiej kampanii  #BiznesBezPapieru.

13.04.2021 | przeczytano: 467 razy

Związek Cyfrowa Polska został członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego jednym z głównych celów jest promowanie najwyższych standardów komunikacji. – Nowoczesne technologie są dziś ważnym nośnikiem reklam. Dlatego branża cyfrowa powinna robić wszystko, by przekazy te były rzetelne i odpowiedzialne – mówi prezes Cyfrowej Polski Michał Kanownik.

09.02.2021 | przeczytano: 328 razy

Związek Cyfrowa Polska wspólnie ze Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców zwrócił się do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz Ministra Cyfryzacji o wprowadzenie zmian w prawie, które ułatwią działalność marketingową firm. Zdaniem organizacji pandemia koronawirusa spowodowała, że działania promocyjne zostały znacznie utrudnione. - Nowe przepisy powinny zatem ułatwiać komunikację marketingową, a nie stawiać jej kolejne bariery – podkreślają wnioskodawcy.

06.07.2020 | przeczytano: 671 razy
Rynek druku w Polsce

„Biznes »drukarkowy« to anachronizm” mógłby zawyrokować zagorzały zwolennik nowych technologii, obserwując ogólnobiznesowe trendy i kierunki rozwoju przedsiębiorstw. Mógłby, gdyby nie wnioski z opublikowanego niedawno raportu „Druk w Polsce. Analiza rynku i jego przyszłość”. Publikacja została opracowana przez Związek Cyfrowa Polska, którego jednym z członków jest Canon. Prezentuje ona w syntetycznym ujęciu obraz rynku druku w firmach oraz stojące przed nim wyzwania i perspektywy.

04.09.2019 | przeczytano: 601 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764