logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lexmark dołączył do Związku Cyfrowa Polska

  PR 29.04.2021, przeczytano 204 razy

Lexmark, globalny dostawca nowatorskich rozwiązań druku oraz przetwarzania obrazów został członkiem Związku Cyfrowa Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lexmark-dolaczyl-do-zwiazku-cyfrowa-polska,391272,artykul.html

– Lexmark to silna marka, która zaangażowana jest w transformacje cyfrową przedsiębiorstw, oferująca wiele ciekawych rozwiązań związanych m.in. z chmurą czy Internetem Rzeczy.  Liczę, że wspólnie będziemy mieli okazję do wielu ciekawych projektów – mówi prezes Cyfrowej Polski Michał Kanownik.

Grzegorz Najda, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe zaznacza, że transformacja cyfrowa to warunek konieczny do sprawnego zarządzania biznesem i administracją w dzisiejszym świecie pełnym szybkich i zaskakujących zmian. Pandemia znacznie przyśpieszyła korzystanie z usług i produktów cyfrowych.

– Firmy wiele zyskają na sprawnym i bezpiecznym procesie cyfryzacji. W przenoszeniu infrastruktury drukowania do chmury ważne jest zastosowanie rozwiązań efektywnych i sprawdzonych. Żeby być konkurencyjnym i nowoczesnym nie można sobie pozwolić na błędy. Duży potencjał mają usługi wykorzystujące IoT czy analitykę interaktywną, jak oferowane przez Lexmark rozwiązanie MPS, które obejmuje już ponad 1 mln urządzeń na świecie.

Źródło: Lexmark

www.lexmark.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana podejścia w branży pasmanteryjnej
Firmy korzystające z produktów pasmanteryjnych coraz częściej zmieniają swoje podejście zakupowe. Dotychczas bardzo popularne było korzystanie z e-sklepów pasmanteryjnych. Jednak zastanówmy się z czym wiąże się takie realizowanie zamówień na materiały tekstylne. Zaopatrując się w takim sklepie możemy jedynie wybierać spośród najczęściej...
Provident dodaje otuchy w reklamach od Mullenlowe Warsaw
Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Hisense rusza z kampanią #Upgradeyourhome w ramach UEFA Euro 2020
Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.
Rockstar na nowo zapala świat do wysiłku
Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma...
Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej! Wiedzą to cenione wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764