logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

influencer marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 678
Satysfakcja w kampanii sklepów Komfort

W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.

18.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 60 razy
Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR

Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.

18.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 63 razy
Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates

Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).

13.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 342 razy
Finał kulinarnego konkursu marki Tarczyński

Jakiego dania Julia Żugaj jeszcze nigdy nie jadła? Które warzywo kocha najbardziej i dlaczego nie chodzi na grzyby? O tym gwiazda polskich mediów społecznościowych opowiedziała przy okazji testowania 5 finałowych przepisów na idealne śniadanie z parówkami Tarczyński Naturalnie. Autor wybranego przez Julię Żugaj przepisu na hiszpańską tortillę z parówkowym twistem otrzyma unikatowy złoty naszyjnik PARÓWKOŻERCÓW.

11.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 210 razy (komentarzy: 1)
Komfort wybiera Labcon do działań advocacy

Sieć sklepów Komfort nawiązała współpracę z agencją relevant stories Labcon, należącą do największej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce — Group One. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania advocacy, których celem jest angażująca konsumentów komunikacja, umożliwiająca marce jednoczesne budowanie zasięgu i spójności wizerunkowej.

10.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 235 razy
Nars klientem agencji Prêt-à-Porter PR

Do grona klientów agencji dołączyła kultowa marka kosmetyczna NARS.

10.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 178 razy
Danio stawia na AI we współpracy z influencerami

Marka Danio, należąca do portfolio Danone, rozpoczyna właśnie innowacyjną kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence), co pozwoliło stworzyć angażujące i wizualnie atrakcyjne treści. To kolejna odsłona rozpoczętej w kwietniu kampanii.

10.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 246 razy
Olga Gralińska dołącza do Stor9

W czerwcu 2024 roku do zespołu Stor9 dołączyła Olga Gralińska, obejmując stanowisko Head of Influencer Marketing. W nowej roli będzie koordynować działania agencji związane ze współpracą z twórcami oraz prowadzić zespół specjalistów influencer marketingu w Stor9.

06.06.2024 | Personalia | przeczytano: 322 razy
Maks Szyłkiewicz w dziale Client Service Warsaw/Creatives

W lutym 2024 do zespołu Warsaw/Creatives dołączył Maksymilian Szyłkiewicz obejmując stanowisko Group Account Manager w dziale Client Service. Do jego zadań należy między innymi budowanie relacji z obecnymi, jak i przyszłymi klientami agencji oraz prowadzenie kompleksowych projektów w ramach strategii obsługi 360’.

06.06.2024 | Personalia | przeczytano: 320 razy
VML wspiera T-Mobile w działaniach dla Szlachetnej Paczki

W tym roku T-Mobile jest głównym partnerem wydarzenia Gra Paczka, czyli siódmej edycji charytatywnego streamu. VML odpowiada za działania socialowe marki związane z jej zaangażowaniem w wydarzenie. 

06.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 263 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/68 (artykułów: 678)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764