logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

millenialsi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 38
Polacy jak Amerykanie: nie wybaczają markom błędów

Amerykanie są gotowi porzucić markę nawet po jednym złym doświadczeniu z obsługą klienta, ale jednocześnie równie chętnie stają się powtarzającymi klientami po pozytywnym doświadczeniu – to najważniejsze wnioski z niedawnego badania1 przeprowadzonego przez firmę badawczą OnePoll na zlecenie firmy TCN. Te wyniki pokazują dużą zbieżność z postawą polskich konsumentów, którzy w badaniach „Armatis Customer Experience Index”2 zadeklarowali, że nawet pojedyncze złe doświadczenie związane z marką może ich zniechęcić do ponownego zakupu, ale także, że są w stanie docenić marki z dobrą obsługą.

30.10.2023 | przeczytano: 578 razy
Młodzi nie chcą startować w wyścigu szczurów

Wypalenie zawodowe, uwięzienie w jednej pracy, chroniczny stres, czyli pojęcia tak charakterystyczne dla millenialsów, to coś, co pokolenie Z odrzuca. Młodzi zmieniają rynek pracy ku niezadowoleniu pracodawców. Okazuje się, że pieniądze dla nich są ważne, bo chcą zarabiać dużo ale nie za wszelką cenę. Chcą od życia więcej niż wakacje raz w roku, pragną żyć inaczej niż ich rodzice, którzy przecież wszystko robili dla tych właśnie dzieci. Czy ciężka praca odchodzi do lamusa?

23.06.2023 | przeczytano: 370 razy
Gazeta.pl publikuje raport zaangażowania za 1. półrocze 2022

Pierwsza połowa 2022 r. upłynęła pod znakiem agresji Rosji na Ukrainę, na co szybko zareagowały polskie media. Także Gazeta.pl działała nie tylko redakcyjnie, ale również mocno zaangażowała się w liczne akcje pomocowe. Teraz jej zespół prezentuje efekty podjętych kroków w cyklicznym raporcie zaangażowania stanowiącym podsumowanie zobowiązań wobec czytelniczek i czytelników. Gazeta.pl to jedyny portal w Polsce z deklaracją redakcyjną opisującą podejście i zasady działania dziennikarzy, którzy chcą tworzyć medium internetowe na nowe czasy.

19.07.2022 | przeczytano: 507 razy
Rozpoczęcie kampanii marek Boss i Hugo - podsumowanie

Zgodnie z nową strategią wzrostu marka HUGO BOSS z sukcesem rozpoczęła proces odświeżenia wizerunku. W dniu 26 stycznia równocześnie uruchomiła dwie gwiazdorskie ogólnoświatowe kampanie dla marek BOSS i HUGO. W ciągu jednego dnia obie akcje uzyskały zasięg 1,9 miliarda wyświetleń i 75 milionów odsłon w mediach społecznościowych - co jest rekordowym wynikiem dla firmy.

04.02.2022 | przeczytano: 886 razy
B2B w internecie. Co zrobić, aby być widocznym?

Do 2025 r. 75% globalnej siły roboczej będą stanowić millenialsi*. Wzrost liczby pracowników myślących „cyfrowo”, zmienił bieg tradycyjnych zakupów B2B. Mimo to, nadal część przedsiębiorstw, działających w tym modelu, niewiele wie o możliwościach wykorzystania internetu w celach marketingowych. Tymczasem strategia marketingowa firmy z sektora B2B musi dziś uwzględniać działania w sieci jako obligatoryjne, a nie jako jedną z możliwych opcji.

17.01.2022 | przeczytano: 1018 razy

Czy gry mobilne staną się nowymi mediami społecznościowymi?

03.12.2021 | przeczytano: 470 razy

Serwisy społecznościowe w ciągu ostatniej dekady wyrosły na potężne narzędzie wspierające sprzedaż. Jego skuteczność opiera się na bezpośredniej interakcji. Kto powinien tego spróbować? Jak zrobić to dobrze? - podpowiadają eksperci z Shoper.

02.07.2021 | przeczytano: 640 razy
Nowy język pokolenia Y

Polscy millenialsi to obecnie ponad 11 milionów osób! W 2021 roku kolejna grupa starszych przedstawicieli tej grupy będzie obchodziła swoje czterdzieste urodziny. Przekroczenie tej magicznej granicy wiekowej to dla większości z nas wejście w okres stabilizacji i świadomych  wyborów zarówno tych dotyczących kwestii zawodowych, jak decyzji czysto konsumenckich, obejmujących już także całe rodziny i coraz częściej dzieci. Jak zatem zmienić sposób mówienia, by dotrzeć do przedstawicieli generacji Y?

19.04.2021 | przeczytano: 351 razy

Pandemia COVID-19 wywołała zauważalny wzrost digitalizacji kontaktów społecznych, a także zawodowych czy tych związanych z edukacją. Pierwszy raz na taką skalę korzystamy z alternatywnych możliwości pracy i nauki za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Wprowadzenie pracy zdalnej pozwoliło nam w tej niecodziennej sytuacji na jednoczesne połączenie kilku funkcji, ale również przyczyniło się do rezygnacji lub ograniczenia obowiązków zawodowych. Dział analityczny dentsu publikuje wyniki trzeciej, wrześniowej, fali badania „Polacy w pandemii”, w której pytają Polaków m. in. o pracę zdalną oraz wrześniowy powrót uczniów do szkół.

16.10.2020 | przeczytano: 327 razy

Firma Dassault Systèmes poinformowała, że prawie wszyscy konsumenci oczekują dziś personalizacji zakupionych produktów i usług. Oczekiwania dotyczące personalizacji produktów obecne są we wszystkich grupach wiekowych, ale są szczególnie silne wśród młodszych nabywców i dotyczą wielu kategorii rynkowych, takich jak mobilność, opieka zdrowotna, handel detaliczny, środowisko domowe i miejskie. Jednocześnie konsumenci podzielają obawy dotyczące sposobu gromadzenia danych i zarządzania nimi w celu przygotowania personalizowanych ofert.

25.05.2020 | przeczytano: 389 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 38)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764