logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

prof. Jerzego Bralczyk: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Ruszyła kampania społeczna „Maki” zachęcająca kobiety i mężczyzn do współpracy

Fundacja Empiria i Wiedza oraz Fundacja State of Poland zainaugurowały kampanię społeczną pod nazwą MAKi (Mężczyzna a Kobieta). Celem inicjatywy jest wielopłaszczyznowe wzmacnianie partnerstwa między mężczyznami i kobietami, a także ogólnopolska dyskusja na temat roli współpracy obu płci i jej wpływu na jakość kapitału społecznego Polski.

30.05.2023 | przeczytano: 582 razy
Jesienne nowości w Radiu Pogoda

Wrzesień 2020 r. przywitał słuchaczy Radia Pogoda nowościami na antenie. Wśród nich znalazły się stały felieton prof. Jerzego Bralczyka „Słowo się rzekło w Radiu Pogoda” oraz audycja „Szlachetne zdrowie w Radiu Pogoda” Ewy Podolskiej. Do jesiennej ramówki stacji powróciły też program Roberta Janowskiego w wersji z udziałem słuchaczy i lubiane konkursy - tym razem w postaci zabawy "Niezłe zagranie", sprawdzającej znajomość popularnych piosenek.

07.09.2020 | przeczytano: 662 razy
Interpretacja kobiecości w kalendarzu „Kobiety w męskich oczach”

6 lutego br. odbył się uroczysty wernisaż 9. edycji Kalendarza Artystycznego Gedeon Richter „Kobiety w męskich oczach”. Na wydarzeniu w Arkadach Kubickiego, pojawiło się grono znamienitych gości, aby wraz z organizatorami przedsięwzięcia, podziwiać 12 niezwykłych kart. Obecni byli również współtwórcy projektu, m. in. Andrzej Seweryn, Janusz Gajos, Paweł Małaszyński i Jerzy Bralczyk.

14.02.2020 | przeczytano: 1051 razy
„Kobiety w męskich oczach” – na plakatach Andrzeja PągowskiegoZobacz fotorelację

Borys Szyc, Piotr Fronczewski, Dawid Podsiadło, Janusz Gajos, Jerzy Bralczyk – to między innymi ich wypowiedzi stały się inspiracją dla Andrzeja Pągowskiego do stworzenia 12 wyjątkowych plakatów. Na bazie tej serii grafik powstała 9. edycja Kalendarza Artystycznego Gedeon Richter, zatytułowana „Kobiety w męskich oczach”.

22.12.2019 | przeczytano: 2310 razy

Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej jest książką adresowaną, podobnie jak pierwszy tom, do wszystkich zainteresowanych komunikacją społeczną: organizacji opracowujących kampanie, agencji reklamowych tworzących reklamy społeczne, studentów piszących prace na ten temat, a także do instytucji oraz firm, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.

14.03.2008 | przeczytano: 2143 razy

„Wykształciuchy”, „taśmy prawdy”, „łże-elity” i „semantyczne nadużycie” – Wirtualna Polska o dziesięciu sformułowaniach, które zrobiły wielkie kariery medialne. Wszystkie, specjalnie dla WP, komentuje wybitny językoznawca, prof. Jerzy Bralczyk.

18.12.2006 | przeczytano: 1225 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764