logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

viral: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 152
SparkyB: viralowa autentyczność marek

Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach społecznościowych . Z kolei ponad połowa konsumentów czując prawdziwą relację z marką, jest w stanie zwiększyć swoje wydatki na produkty przez nie oferowane. Jak więc zbudować taką prawdziwą relację? Kluczowa jest autentyczność.

10.04.2024 | przeczytano: 294 razy
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu

Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB – agencję UGC, przygotowującą strategie contentowe, łączącą twórców z markami, dostarczającą gotowy nadcontent i nową usługę na polskim rynku, czyli sparkowanie.

28.03.2024 | przeczytano: 423 razy
Kosmetyki NYX Professional Makeup w “Czas na Show. Drag Me Out”

Kosmetyki NYX Professional Makeup oraz ekspertka marki wystąpią w „Czas na Show. Drag Me Out”. Marka wesprze metamorfozy polskich Drag Queens, prezentując szeroka gamę i walory kosmetyków widzom nowego show TVN. Wavemaker odpowiada za strategię działań marketingowych i realizację pierwszego tak szeroko zakrojonego projektu branded content marki. Będzie on punktem wyjścia do dalszych działań wokół wspierania różnorodności.

07.03.2024 | przeczytano: 425 razy
ViralTalk przystąpiło do grona firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja ViralTalk.

25.02.2024 | przeczytano: 488 razy
Mobile Vikings świętuje 10. urodziny… inaczej

Społecznościowy operator komórkowy z Wrocławia świętuje 10 lat, dzieląc się… fuckupami i przypałami. Vikingowie konsekwentnie stawiają na autentyczny przekaz. Dlatego zamiast chwalić się wyłącznie sukcesami, opowiadają o swoich wtopach. Za skumulowane gigabajty rozdają firmowe i społecznościowe artefakty z przeszłości. Akcji towarzyszy kampania outdoorowa “10 lat razem”, w której Vikingowie dziękują użytkownikom z rodzinnego miasta i mniejszych miejscowości - za to, że wspólnie tworzą sieć ludzi, nie numerów.

08.02.2024 | przeczytano: 481 razy
Kaufland debiutuje na Whatsappie

Kaufland uruchomił nowy kanał nadawczy w aplikacji WhatsApp. To kolejny pomysł sieci na aktywność w mediach społecznościowych, dzięki której może być jeszcze bliżej swoich klientów. Komunikacja na platformie ma charakter rozrywkowy, a treści prezentowane w aplikacji to dedykowane memy, zdjęcia i krótkie filmy. Do tej pory kanał zgromadził już ponad 27 tys. obserwujących, a ich grono stale się powiększa.

03.01.2024 | przeczytano: 545 razy
Trade Influencerzy - nowy trend w influencer marketingu

Influencer marketing wpisał się już na stałe w branżę marketingową i bywa nieodłącznym elementem strategii wielu marek. Dotychczas działalność twórców internetowych kojarzyła się głównie ze znanymi, charyzmatycznymi osobami, które relacjonują swoje życie. A co, jeśli Influencer nie dzieli się swoimi przemyśleniami i komentarzami, co więcej nie wiemy nawet jak wygląda? Na ten nowy trend, który będzie tylko zyskiwał na znaczeniu w 2024 roku, zwrócili uwagę eksperci WhitePress. Ich obserwacje i analizy opisane są w e-booku „Kim są Trade Influencerzy? Influencer marketing bez twarzy”. Czym różnią się Trade Influencerzy od tych „tradycyjnych”? I w końcu, na co warto zwrócić uwagę przy współpracy z nimi?

03.01.2024 | przeczytano: 1798 razy
Inteligentne billboardy - również na wirtualnych ulicach

Nośniki reklamy zewnętrznej jak billboardy czy citylighty coraz odważniej korzystają ze zdobyczy sztucznej inteligencji. Celem jest zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki marki nawiązują kontakt z odbiorcami. Odpowiednia kategoria samochodów wjeżdża na parking? Klienci dostają spersonalizowane reklamy. Nie dziwi, więc to, że ten segment promocji produktów rośnie z każdym miesiącem. Co więcej, efekt billboardów dostrzegalny jest też w grach wideo.

29.12.2023 | przeczytano: 1800 razy
Więcej Mikołajów w kampanii Coca-Cola

Wspólne odliczanie z Coca-Cola do świąt to już tradycja. W tegorocznej odsłonie marka ponownie przywołała prawdziwą magię, zarówno poprzez działania, które już na stałe wpisały się w kalendarz, jak i nowe, viralowe pomysły na przedświąteczną komunikację. Kampania, która trwa od połowy listopada, obejmuje działania 360.

21.12.2023 | przeczytano: 721 razy

Rok po dołączeniu do portfolio Wirtualnej Polski, serwis Pyszności.pl zadebiutował w nowej, odświeżonej odsłonie. Przez ostatnie miesiące wprowadzono zmiany redakcyjne i produktowe. W serwisie pojawiło się również wiele nowości wydawniczych.

12.12.2023 | przeczytano: 335 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 152)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764