logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rzeczy warszawskie w kampani Muzeum Warszawy

  PR 18.05.2018, przeczytano 691 razy
ilustracjastrzałka

Muzeum Warszawy otwiera drugą część wystawy głównej „Rzeczy warszawskie” w weekend 9 i 10 czerwca. Właśnie ruszyła kampania outdoorowa zapowiadająca to wyjątkowe wydarzenie. Niezwykłe bohaterki i niezwykłych bohaterów z rzeczami warszawskimi zobaczymy na nośnikach reklamowych w środkach komunikacji miejskiej, na rowerach miejskich, ekranach multimedialnych i przestrzeni miejskiej oraz w prasie i internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rzeczy-warszawskie-w-kampani-muzeum-warszawy,36552,artykul.html

– Kluczowe było zestawienie rzeczy warszawskich, zarówno cennych, jak również tych codziennych, z wyrazistymi osobowościami. Bohaterowie trzymają rzeczy z kolekcji Muzeum Warszawy. Ich wzajemne oddziaływanie budzi emocje i nowe fantastyczne skojarzenia. To gra, której efektem są nowe konteksty, nowe znaczenia, nowe możliwe historie – opowiada fotograf Jacek Kołodziejski, autor sesji zdjęciowej do nowej kampanii Muzeum Warszawy.

– Warszawa jest bardzo różnorodna. Tacy są również nasi bohaterowie. To bardzo różni ludzie o wyrazistych osobowościach. Dzięki temu z tą kampanią chcemy trafić do osób o różnych zapatrywaniach i stylach życia – mówi Dagmara Mazurek z Działu Promocji i Komunikacji Muzeum Warszawy.

Bohaterowie i ich rzeczy warszawskie

Zobaczymy efekty kilkudniowej sesji zdjęciowej zorganizowanej w przestrzeni siedziby głównej Muzeum Warszawy. To 6 atrakcyjnych wizualnie kompozycji, przedstawiających 6 bohaterów z rzeczami warszawskimi ze zbiorów Muzeum Warszawy.

Autorką plakatów jest projektantka graficzna Muzeum Warszawy, Joanna Bębenek. Autorem zdjęć jest fotograf, Jacek Kołodziejski, który jako jeden z niewielu twórców na polskim rynku z sukcesami porusza się zarówno w obszarze fotografii komercyjnej, jak i na polu sztuki.

Zderzenie historii i współczesności

Wspomnianych 6 kompozycji to: 1) Dziewczynka ze smokiem, której zdjęcie zachowuje magiczny charakter, nawiązujący do baśni i dziecięcej wyobraźni; 2) Dziewczyna z motywem Syreny warszawskiej na talerzu, pewną siebie obrończynią; 3) Chłopak z kubeczkiem, który się krzywi, postawiony w nowej sytuacji; 4) Starsza kobieta z rzeźbą popiersia mężczyzny, wysublimowana, klasycznie ubrana, posągowa. 5) Młody mężczyzna z biżuterią patriotyczną, o mocnym i zarazem melancholijnym wyrazie twarzy w popkulturowej konwencji; 6) Dziewczyna ze starym portretem, które są dla siebie niemalże lustrzanym odbiciem, co stanowi wyjątkowe zderzenie historii ze współczesnością.

Spojrzeć na rzeczy z różnych perspektyw

Bohaterowie z rzeczami warszawskimi to motyw przewodni kampanii. Pojawią się nie tylko w kampanii outdoorowej, lecz również w spotach na ekranach multimedialnych w środkach komunikacji miejskiej, na infoscreenach, wielkoformatowym ekranie na stacji Świętokrzyska oraz na łamach magazynów drukowanych. Zobaczymy ich też na Facebooku i Youtubie.

Wszystkie działania mają na celu skłonić odbiorców, by spojrzeć na rzeczy warszawskie z innej perspektywy, nie tylko przez pryzmat ich wartości artystycznej czy rzemieślniczej, ale najzwyczajniej też sentymentalnej, emocjonalnej.

Kampania zapowiadająca otwarcie 9 czerwca to również dwa spoty video, zrealizowane przez Filipa Skrońca, jeden stworzony w klimacie making of, ukazujący kulisy sesji zdjęciowej Jacka Kołodziejskiego, drugi będący opowieścią o rzeczach warszawskich. Premiera filmu została zaplanowana na konferencję prasową 23 maja.

Stylowe rzeczy do  zdobycia w Muzeum Warszawy

Także tym razem Muzeum Warszawy przygotowało serię gadżetów: dwie nowe wersje kolorystyczne bawełnianych toreb Rzeczy warszawskie – zielona i chabrowa. W zaprojektowanych pudełkach znajdą się czekoladowe słodkości. Wyjątkowym zestawem będą plansze z Danymi warszawskimi w eleganckiej teczce, które będzie można zdobyć w konkursach organizowanych m.in. na Facebooku.

Finałem działań związanych z otwarciem ukończonej wystawy głównej Muzeum Warszawy będzie dwudniowe wydarzenie na Rynku Starego Miasta 9 i 10 czerwca. W sobotę wystąpi Sinfonia Varsovia. Poza tym będzie można wziąć udział w licznych warsztatach dla dorosłych i rodzin z dziećmi. Wstęp do Muzeum Warszawy w tych dniach będzie wolny. Muzeum będzie czynne do godzin wieczornych.

Źródło: Muzeum Warszawy

www.muzeumwarszawy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone