logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Muzeum Warszawy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Ruszyła ogólnopolska kampania „Wszystko gra?”

W Światowy Dzień Walki z Depresją wystartowała kampania społeczna „Wszystko gra?”, której celem jest zachęcenie Polek i Polaków do korzystania z oferty kulturalnej jako remedium na pogarszającą się kondycję psychiczną społeczeństwa. Jesteś instytucją kultury, osobą związaną ze sztuką?

27.02.2023 | przeczytano: 611 razy

W sierpniu studio projektowe 370 Studio Concept & Design oraz warszawska agencja kreatywna Od kuchni podjęły współpracę. W ramach wspólnych działań będą realizować projekty z zakresu projektowania wnętrz lokali, a także obsługi marketingowej i komunikacyjnej marek z sektora food, HoReCa oraz lifestyle. W ten sposób firmy mogą oferować klientom kompleksowe tworzenie nowych miejsc i brandów na kulinarnej mapie Polski i nie tylko.

05.09.2022 | przeczytano: 655 razy
Peppermint powered by Quad z silnym wzmocnieniem zespołu

Pięć osób dołączyło do działów kreacji, strategii i Client Service Peppermint powered by Quad. Agencja inwestuje w rozwój kompetencji. W planach ma dalszy rozwój zespołu.

19.01.2022 | przeczytano: 1593 razy
Replika historycznego neonu i zimowe promocje Wedla

Każdy doskonale wie, że filiżanka gorącej czekolady świetnie uzupełnia zimową aurę. Wedel chcąc uprzyjemniać czas konsumentom, idzie o krok dalej – firma przygotowała na czas ferii liczne atrakcje, nie zapominając o amatorach zimowych sportów, biegaczach, osobach odpoczywających w stolicy oraz w innych miastach. To przykład na to, firmy podążając za oczekiwaniami konsumentów, coraz częściej wychodzą poza standardowy obszar swojej działalności biznesowej, zachęcając do uczestnictwa w organizowanych przez siebie akcjach specjalnych.

23.01.2020 | przeczytano: 2424 razy
Warszawa – Polska – Europa. Przemiany po 1989 roku: Plakaty w przestrzeni Warszawy

Do końca lipca w przestrzeni miejskiej Warszawy możemy oglądać plakaty nadesłane na konkurs „Warszawa – Polska – Europa. Przemiany po 1989 roku”, zorganizowany przez Muzeum Warszawy. Na słupach Warexpo pojawiły się prace w graficzny sposób odnoszące się do politycznych i społecznych przemian, jakie dokonały się w 1989 roku. 

27.07.2019 | przeczytano: 1711 razy
Konkurs na plakat: Warszawa – Polska – Europa. Przemiany po 1989

Muzeum Warszawy zapraszam do nadsyłania prac będących artystycznym i intelektualnym komentarzem wydarzeń 1989 roku i następujących po nich przemian politycznych, gospodarczych i społecznych w Polsce. Do udziału w konkursie zachęcamy grafików i studentów wyższych uczelni artystycznych.

09.05.2019 | przeczytano: 779 razy
Muzeum Warszawy z nowym spotem od Papaya Films

Muzeum Warszawy to prawdziwy labirynt 11 kamienic na Rynku Starego Miasta. Wystawa główna „Rzeczy warszawskie” składa się z 7352 wyłącznie oryginalnych obiekty, świadków wydarzeń i ludzi ważnych dla historii miasta.

18.04.2019 | przeczytano: 648 razy
Typografy Warszawskie: Serigrafia i architektura stolicy

Kwiaciarnia Grafiki przedstawia pierwszą serię plakatów warszawskich poświęconych architekturze Stolicy. Henryk Kwiatek związany z pracownią sitodruku Kwiaciarnia Grafiki, przygotował cykl „Typografów Warszawskich”. To ręcznie drukowane serigrafie, na które składają się typograficzne przedstawienia ikon warszawskiej architektury: Pałac Kultury, Rotunda oraz górny pawilon stacji Warszawa Powiśle.

23.01.2019 | przeczytano: 1526 razy
Walk realizuje plebiscyt na nazwę ulicy w Browarach Warszawskich

8 czerwca br. ruszył plebiscyt na nazwę nowej ulicy na Woli, która powstanie w Browarach Warszawskich. Za stworzenie idei kreatywnej i strategii aktywacji oraz dedykowanej jej kampanii reklamowej, a także realizację działań w obszarach ATL, BTL, digital oraz PR odpowiada Walk. W ramach działania Echo Investment i Muzeum Warszawy wytypowały trzy propozycje, które zostały zaczerpnięte z historii tego miejsca. Na zwycięską nazwę można głosować do 22 czerwca br. pod adresem www.twojaulica.pl.

12.06.2018 | przeczytano: 693 razy
Rzeczy warszawskie w kampani Muzeum Warszawy

Muzeum Warszawy otwiera drugą część wystawy głównej „Rzeczy warszawskie” w weekend 9 i 10 czerwca. Właśnie ruszyła kampania outdoorowa zapowiadająca to wyjątkowe wydarzenie. Niezwykłe bohaterki i niezwykłych bohaterów z rzeczami warszawskimi zobaczymy na nośnikach reklamowych w środkach komunikacji miejskiej, na rowerach miejskich, ekranach multimedialnych i przestrzeni miejskiej oraz w prasie i internecie.

18.05.2018 | przeczytano: 1183 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764