logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat: Warszawa – Polska – Europa. Przemiany po 1989

   09.05.2019, przeczytano 324 razy
ilustracja

Muzeum Warszawy zapraszam do nadsyłania prac będących artystycznym i intelektualnym komentarzem wydarzeń 1989 roku i następujących po nich przemian politycznych, gospodarczych i społecznych w Polsce. Do udziału w konkursie zachęcamy grafików i studentów wyższych uczelni artystycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat%3A-warszawa-%E2%80%93-polska-%E2%80%93-europa.-przemiany-po-1989,382345,artykul.html

Prosimy o zgłaszanie prac wydrukowanych na papierze o formacie B1 w trzech egzemplarzach. Do wydruków należy dołączyć pendrive z plikami graficznymi. Termin nadsyłania zgłoszeń to 28 maja 2019 roku, do godz. 15.00.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 13 czerwca 2019 roku. Nagrodzone oraz wybrane przez jury prace prezentowane będą na wystawie pokonkursowej, która otwarta zostanie w czerwcu 2019 roku w Muzeum Warszawy oraz w przestrzeni miejskiej.

Konkurs organizowany jest przez Muzeum Warszawy we współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie, Polsko-Japońską Akademią Technik Komputerowych i Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej.

Szczegółowych informacji udziela Kamila Szadkowska, przemiany1989(at)muzeumwarszawy.pl.

Źródło: Muzeum Warszawy

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020
Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników...
Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” nagrodzona przez Communication Arts
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu ilustracyjnego. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych laureatów.
Kreatywna Generacja Z pokazuje, jak znaleźć złoty środek
Ruszyła 10-ta edycja Międzynarodowego Konkursu Graficznego, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Genezą konkursu jest rozwijanie kreatywności młodych grafików, a tegorocznym tematem, który daje artystom pole do popisu jest „Za dużo, za mało”.
IDA Design Awards ogłoszone - podwójna radość w Hi!Brands
Zespół Hi!Brands otrzymał srebrną nagrodę w kategorii Product design za projekt Bee Fee i wyróżnienie za identyfikację wizualną Krakowa w tegorocznej edycji IDA.
Wystawa najlepszych polskich okładek 2019 roku – Konkurs 30/30
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2019 roku przedstawili tytułowych 30-tu finalistów, których prace będzie można oglądać od 27 marca 2020 roku na wystawie w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764