logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Peppermint powered by Quad z silnym wzmocnieniem zespołu

  PR 19.01.2022, przeczytano 1586 razy
ilustracja
Od lewej Jan Zagrodzki, Joanna Duda-Wójcicka, Dominik Cymer oraz Łukasz Gujski

Pięć osób dołączyło do działów kreacji, strategii i Client Service Peppermint powered by Quad. Agencja inwestuje w rozwój kompetencji. W planach ma dalszy rozwój zespołu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/peppermint-powered-by-quad-z-silnym-wzmocnieniem-zespolu,394442,artykul.html

Zespołem Client Service od początku roku kieruje Jan Zagrodzki, Client Service Director. To nowe stanowisko w strukturze agencji. Będzie odpowiedzialny za zespół obsługujący klientów agencji oraz new business. Do zespołu obsługi klienta dołączyła także, jako Account Manager, Joanna Duda-Wójcicka.

Dział kreacji wzmocnił Dominik Cymer, który stworzył nowy team kreatywny z Michałem Adamczykiem. Do działu strategii powrócił Łukasz Gujski, który z Peppermint był związany w latach 2007-2008 jako Strategy Manager, a także w latach 2010-2017 jako Strategy Director. Gujski objął stanowisko Senior Strategy Plannera.

Agencja planuje wzmacniać kompetencje z zakresu performance marketingu, które rozwijać będzie Marta Rydzyńska. Na stanowisku Digital Marketing Managera odpowiadała za projekty klientów oraz koordynację działań wewnętrznych agencji.

W planach na 2022 roku Peppermint ma kolejne rekrutacje do działów strategii i kreacji oraz rozszerzanie kompetencji w zakresie obsługi mediów społecznościowych.

Jan Zagrodzki

Doświadczony project manager i lider zespołów w działach obsługi klienta. Pracował w domu mediowych oraz agencjach strategiczno-kreatywnych, ostatnio dla Isobar. Zarządzał strategią i komunikacją klientów w kanałach ATL, BTL, digital, social media, e-commerce, CRM. Dostarczał usługi w zakresie automatyzacji i performance marketingu oraz rozwiązania niestandardowe. Posiada wykształcenie ekonomiczne i marketingowe. Jego pasją jest fotografia. Zdobył wiele nagród, w tym Effie, KTR, Mixx Awards, Golden Arrow. Tworzył komunikację dla marek takich jak T-Mobile, SKODA, Provident, Carlsberg, Eurozet, Generali, Philips, Adidas, P&G, GSK, Sony.

Joanna Duda-Wójcicka

Ma kilkanaście lat doświadczenia w reklamie i marketingu. Doświadczenie zdobywała m.in. w Publicis i JWT Warsaw. Zajmowała się komunikacją ATL, BTL i brandingiem. Oprócz pracy w agencji prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich – jak autoprezentacja i radzenie sobie ze stresem – oraz wykłada psychologię w reklamie. Doskonale łączy teorię z praktyką, rozpoznaje potrzeby klienta i reaguje na nie. Realizowała projekty dla marek takich jak Makro Cash and Carry, L’Oreal, Ghelamco, Mazda, Nokia, Nestle, Glaxo Smith Kline, Renault, Rzeczpospolita.

Dominik Cymer

Ma mnóstwo doświadczenia w branży reklamowej, zgromadzonego w ciągu ponad dwudziestoletniej kariery. Pracuje jako grafik kreatywny, projektant i ilustrator. Jest także kuratorem wystaw, projektów i instalacji artystycznych oraz reżyserem i motion designerem. Tworzył projekty ATL, BTL, digital, brandingowe i contentowe. Wielokrotnie był jurorem w konkursach branżowych, w tym w KTR, gdzie był również przewodniczącym jury KTR Design Young Creatives. Zdobył wiele branżowych nagród: KTR (4 razy), Kreatura (2), Golden Arrow (3), Webstar (3), Złote Orły, Must Have, Projekt Roku. Wśród wielu marek i firm, dla jakich pracował, znajdują się Adidas, Allegro, MTV Polska, Comedy Central, ING, Instytut Adama Mickiewicza, Komisja Europejska, Kompania Piwowarska, Lexus, Lotto, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Muzeum Warszawy, Centrum Nauki Kopernik, Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, Teatr Narodowy, Tic-Tac Ferrero, Bęc Zmiana, Caritas Wien, Greenpeace Polska.

Łukasz Gujski

Specjalista ds. komunikacji marketingowej z piętnastoletnim doświadczeniem popartym wiedzą teoretyczną. Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach takich jak DDB, CPC Brand Consultants, Isobar czy Cheil. Pracował również po stronie klienta w Wirtualnej Polsce. Psycholog z wykształcenia, marketingowiec z wyboru. Tworzy strategie kampanii ATL, BTL, Digital, Social Media i Content. Działa w obszarze budowania marki i komunikacji z potencjalnymi klientami, użytkownikami i ambasadorami marki. Jako Strategy Manager, a następnie Strategy Director, pomógł Peppermint w latach 2007-2008 oraz 2010-2017 pozyskać klientów takich jak Hoop Cola, BZWBK, Kupiec, Sygnity, Zortrax, Bonduelle, Sodexo, Kancelaria Premiera, Narodowy Instytut Audiowizualny.

Marta Rydzyńska

Digital Marketing Manager. Ma siedem lat doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu wiodących strategii marketingu cyfrowego i handlu elektronicznego w wielu branżach, na rynkach B2B i B2C. Przez ostatnie 5 lat skupiała się na sektorze nowych technologii i sztuki. W agencjach reklamowych pracuje od 12 lat. Uruchamiała dochodowe kampanie międzyplatformowe, których celem było zwiększanie świadomości marek, lojalności klientów i generowanie przychodów. Posiada też wiele lat doświadczenia w zakresie zarządzania budżetami oraz współpracy z klientami i partnerami.

Źródło: Peppermint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764