logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Peppermint powered by Quad z silnym wzmocnieniem zespołu

  PR 19.01.2022, przeczytano 902 razy
ilustracja
Od lewej Jan Zagrodzki, Joanna Duda-Wójcicka, Dominik Cymer oraz Łukasz Gujski

Pięć osób dołączyło do działów kreacji, strategii i Client Service Peppermint powered by Quad. Agencja inwestuje w rozwój kompetencji. W planach ma dalszy rozwój zespołu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/peppermint-powered-by-quad-z-silnym-wzmocnieniem-zespolu,394442,artykul.html

Zespołem Client Service od początku roku kieruje Jan Zagrodzki, Client Service Director. To nowe stanowisko w strukturze agencji. Będzie odpowiedzialny za zespół obsługujący klientów agencji oraz new business. Do zespołu obsługi klienta dołączyła także, jako Account Manager, Joanna Duda-Wójcicka.

Dział kreacji wzmocnił Dominik Cymer, który stworzył nowy team kreatywny z Michałem Adamczykiem. Do działu strategii powrócił Łukasz Gujski, który z Peppermint był związany w latach 2007-2008 jako Strategy Manager, a także w latach 2010-2017 jako Strategy Director. Gujski objął stanowisko Senior Strategy Plannera.

Agencja planuje wzmacniać kompetencje z zakresu performance marketingu, które rozwijać będzie Marta Rydzyńska. Na stanowisku Digital Marketing Managera odpowiadała za projekty klientów oraz koordynację działań wewnętrznych agencji.

W planach na 2022 roku Peppermint ma kolejne rekrutacje do działów strategii i kreacji oraz rozszerzanie kompetencji w zakresie obsługi mediów społecznościowych.

Jan Zagrodzki

Doświadczony project manager i lider zespołów w działach obsługi klienta. Pracował w domu mediowych oraz agencjach strategiczno-kreatywnych, ostatnio dla Isobar. Zarządzał strategią i komunikacją klientów w kanałach ATL, BTL, digital, social media, e-commerce, CRM. Dostarczał usługi w zakresie automatyzacji i performance marketingu oraz rozwiązania niestandardowe. Posiada wykształcenie ekonomiczne i marketingowe. Jego pasją jest fotografia. Zdobył wiele nagród, w tym Effie, KTR, Mixx Awards, Golden Arrow. Tworzył komunikację dla marek takich jak T-Mobile, SKODA, Provident, Carlsberg, Eurozet, Generali, Philips, Adidas, P&G, GSK, Sony.

Joanna Duda-Wójcicka

Ma kilkanaście lat doświadczenia w reklamie i marketingu. Doświadczenie zdobywała m.in. w Publicis i JWT Warsaw. Zajmowała się komunikacją ATL, BTL i brandingiem. Oprócz pracy w agencji prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich – jak autoprezentacja i radzenie sobie ze stresem – oraz wykłada psychologię w reklamie. Doskonale łączy teorię z praktyką, rozpoznaje potrzeby klienta i reaguje na nie. Realizowała projekty dla marek takich jak Makro Cash and Carry, L’Oreal, Ghelamco, Mazda, Nokia, Nestle, Glaxo Smith Kline, Renault, Rzeczpospolita.

Dominik Cymer

Ma mnóstwo doświadczenia w branży reklamowej, zgromadzonego w ciągu ponad dwudziestoletniej kariery. Pracuje jako grafik kreatywny, projektant i ilustrator. Jest także kuratorem wystaw, projektów i instalacji artystycznych oraz reżyserem i motion designerem. Tworzył projekty ATL, BTL, digital, brandingowe i contentowe. Wielokrotnie był jurorem w konkursach branżowych, w tym w KTR, gdzie był również przewodniczącym jury KTR Design Young Creatives. Zdobył wiele branżowych nagród: KTR (4 razy), Kreatura (2), Golden Arrow (3), Webstar (3), Złote Orły, Must Have, Projekt Roku. Wśród wielu marek i firm, dla jakich pracował, znajdują się Adidas, Allegro, MTV Polska, Comedy Central, ING, Instytut Adama Mickiewicza, Komisja Europejska, Kompania Piwowarska, Lexus, Lotto, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Muzeum Warszawy, Centrum Nauki Kopernik, Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, Teatr Narodowy, Tic-Tac Ferrero, Bęc Zmiana, Caritas Wien, Greenpeace Polska.

Łukasz Gujski

Specjalista ds. komunikacji marketingowej z piętnastoletnim doświadczeniem popartym wiedzą teoretyczną. Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach takich jak DDB, CPC Brand Consultants, Isobar czy Cheil. Pracował również po stronie klienta w Wirtualnej Polsce. Psycholog z wykształcenia, marketingowiec z wyboru. Tworzy strategie kampanii ATL, BTL, Digital, Social Media i Content. Działa w obszarze budowania marki i komunikacji z potencjalnymi klientami, użytkownikami i ambasadorami marki. Jako Strategy Manager, a następnie Strategy Director, pomógł Peppermint w latach 2007-2008 oraz 2010-2017 pozyskać klientów takich jak Hoop Cola, BZWBK, Kupiec, Sygnity, Zortrax, Bonduelle, Sodexo, Kancelaria Premiera, Narodowy Instytut Audiowizualny.

Marta Rydzyńska

Digital Marketing Manager. Ma siedem lat doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu wiodących strategii marketingu cyfrowego i handlu elektronicznego w wielu branżach, na rynkach B2B i B2C. Przez ostatnie 5 lat skupiała się na sektorze nowych technologii i sztuki. W agencjach reklamowych pracuje od 12 lat. Uruchamiała dochodowe kampanie międzyplatformowe, których celem było zwiększanie świadomości marek, lojalności klientów i generowanie przychodów. Posiada też wiele lat doświadczenia w zakresie zarządzania budżetami oraz współpracy z klientami i partnerami.

Źródło: Peppermint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764