logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Muzeum Warszawy z nowym spotem od Papaya Films

  PR 18.04.2019, przeczytano 528 razy
ilustracjastrzałka

Muzeum Warszawy to prawdziwy labirynt 11 kamienic na Rynku Starego Miasta. Wystawa główna „Rzeczy warszawskie” składa się z 7352 wyłącznie oryginalnych obiekty, świadków wydarzeń i ludzi ważnych dla historii miasta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/muzeum-warszawy-z-nowym-spotem-od-papaya-films,382148,artykul.html

Celem spotu jest pokazanie Muzeum jako miejsca, w którym rzeczy opowiadają swoje własne historie, mają swój wewnętrzy świat. To od nas zależy, które z nich wybierzemy i których z nich wysłuchamy. Muzeum to magiczne miejsce, w którym każdy z nas, na własny sposób, może tworzyć opowieść o mieście, jego historii i tożsamości.

W rezultacie powstał bajkowy spot, w którym oddajemy głos rzeczom. Odkrywamy ich fak­turę, smak czy zapach, ich sekrety i bio­gra­fie. Muzeum jest tu jak wielka pozytywka, która ma swój wewnętrzny świat i dźwięki. Chodząc po jego gabinetach wsłuchujemy się w rytm i historie rzeczy warszawskich.

Idea spotu nawiązuje także do audioprzewodnika po wystawie Rzeczy warszawskie, w którym osobistą narrację prowadzą nasi kuratorzy i kuratorki.

Spot powstał we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Będzie pokazywany w mediach społecznościowych, środkach komunikacji miejskiej oraz warszawskich kinach studyjnych. Właśnie ruszyła kampania.

Źródło: Muzeum Warszawy

www.muzeumwarszawy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Sharp NEC Display Solutions Europe będzie uczestniczyć w targach Integrated Systems Europe (ISE) 2023, w dniach od 31 stycznia do 3 lutego, wystawiając się na stoisku E600 w hali 3 w Fira Barcelona w Hiszpanii. To kolejny rok, gdy Sharp/NEC podzieli się z uczestnikami targów swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem wynikającym z połączenia dwóch...
Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group
Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764