8 czerwca br. ruszył plebiscyt na nazwę nowej ulicy na Woli, która powstanie w Browarach Warszawskich. Za stworzenie idei kreatywnej i strategii aktywacji oraz dedykowanej jej kampanii reklamowej, a także realizację działań w obszarach ATL, BTL, digital oraz PR odpowiada Walk. W ramach działania Echo Investment i Muzeum Warszawy wytypowały trzy propozycje, które zostały zaczerpnięte z historii tego miejsca. Na zwycięską nazwę można głosować do 22 czerwca br. pod adresem www.twojaulica.pl.
Browary Warszawskie to teren między ulicami Grzybowską, Wronią, Chłodną i Krochmalną, który Echo Investment na nowo wkomponuje w tkankę miejską. Powstaje nowy, otwarty dla wszystkich miejski kwartał, tworzony przez budynki mieszkalne, biurowce oraz place publiczne, miejsca odpoczynku i rekreacji, kawiarnie, restauracje i sklepy. To miejsce z piękną historią, ale przede wszystkim nowoczesny, funkcjonalny i całościowy zamysł urbanistyczny i architektoniczny.
Plebiscyt, który ruszył 8 czerwca br., umożliwia wybranie nazwy ulicy, która stanie się częścią nowych Browarów Warszawskich. Nowa ulica na Woli rozpoczyna się przy Bramie Browarów, czyli ulicy Grzybowskiej i połączy ze sobą biurową i mieszkalną część nowego kwartału miejskiego. Przy części mieszkaniowej spotka się z ulicą Krochmalną, ale w odróżnieniu od niej będzie ulicą, której dotąd w Warszawie nie było.
Współpraca inwestora z kuratorami Muzeum Warszawy zaowocowała trzema pomysłami na nazwę nowej ulicy. Każda z nich została osadzona w historii Browarów i jest nawiązaniem do wolskiego dziedzictwa.
Sfinksów Warszawskich
Przez niemal sto lat na etykietach piwa warzonego na Woli widniał wizerunek sfinksa. Egzotyczny symbol był odzwierciedleniem dwóch figur, które strzegły wejścia do warzelni Haberbuscha i Schielego oraz ich sekretnych receptur.
Haberbuscha i Schielego
Niezastąpiony duet – Haberbusch i Schiele. Od niewielkiego browaru rozpoczęli swoją historię przedsiębiorczości. Odwaga, nieszablonowe myślenie, szukanie innowacji – tacy byli nasi warszawscy browarnicy.
Wolskiej Krachli
To Wola stała się miejscem, gdzie piwo nabrało nowego charakteru - porcelanowy korek, który na dłużej zatrzymywał aromat słynnego „haberbuszka” i szklana butelka były nowościami wprowadzonymi w Browarach Warszawskich. Krachla, choć zaczerpnięta z Austrii, to właśnie od wolskich browarników rozpoczęła swoją karierę w Polsce.
Plebiscyt oraz wspierająca go kampania reklamowa będą prowadzone do 22 czerwca br. Za stworzenie idei kreatywnej i strategii plebiscytu oraz kompleksową realizację działań w ramach kampanii odpowiada Walk. Aktywności reklamowe są prowadzone na terenie miasta Warszawa, w internecie oraz w warszawskich stacjach radiowych, m.in. Eska Warszawa, Chillizet, Meloradio, Plus Warszawa, Radio Kolor. W rozgłośniach radiowych są emitowane spoty z udziałem Kasi Nosowskiej (30’’) oraz Eldo (15’’), którzy zachęcają do wzięcia udziału w głosowaniu. Działania online objęły współpracę z Grupą WP oraz komunikację na profilu Browarów Warszawskich na Facebooku i przygotowanie landing page projektu, dostępnej pod adresem www.twojaulica.pl. Na stronie internetowej zostały zaprezentowane trzy 45-sekundowe spoty, opowiadające o historycznym tle poszczególnych propozycji nazw. Filmy są również prezentowane na terenie stacji metra Świętokrzyska. Aktywności reklamowe zostały wsparte działaniami PR. Komunikację w mediach uzupełniły materiały POS dystrybuowane na terenie Warszawy. Za produkcję filmów odpowiadało SZUT SZUT Studio, a za postprodukcję dźwięku - Beat Shop Studio Dźwiękowe. Realizacją spotów radiowych i postprodukcją dźwięku zajęło się FDR Studio.
Źródło: Walk