logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung zaprasza na „Randkę w ciemno” do Centrum Nauki Kopernik

  PR 21.02.2022, przeczytano 356 razy
ilustracja

Po dwóch latach przerwy, cieszący się dużą popularnością cykl wydarzeń, wraca do Centrum Nauki Kopernik. „Wieczór dla dorosłych. Odkrywa Samsung” odbędzie się już w najbliższy czwartek, 17 lutego w przestrzeni wystaw. Na odwiedzających czekać będą niezwykłe eksponaty, spotkania z ekspertami czy spektakl Teatru Robotycznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-zaprasza-na-_randke-w-ciemno_-do-centrum-nauki-kopernik,394854,artykul.html

Wieczory dla dorosłych to wyjątkowe wydarzenia, które odbywają się raz w miesiącu, już po standardowych godzinach zwiedzania (od 19.00 do 22.00). Każde takie spotkanie skupia się wokół innego obszaru tematycznego. Na zwiedzających zawsze czekają liczne atrakcje – ponad 300 interaktywnych i multimedialnych eksponatów na czterech wystawach, pokazy w Planetarium i Teatrze Wysokich Napięć, spektakle w Teatrze Robotycznym czy zajęcia w Majsterni.

Najbliższy wieczór pt. „Randka w ciemno”, który odbędzie się 17 lutego, poświęcony będzie tematyce miłości. W programie przewidziane są spotkania z ekspertami, którzy opowiedzą m.in. o historii randkowania oraz aplikacjach miłości. Z kolei w ramach wystawy „Przyszłość jest dziś” będzie można obejrzeć nieduży, szklany klosz, w którym wyświetlany jest hologram dziewczyny. Wystawa ma na celu rozpoczęcie dyskusji na temat tego, czy wirtualna osoba jest w stanie zastąpić tę realną. Przy okazji będzie można zobaczyć kilka wystaw czasowych i stałych oraz zajrzeć do Planetarium. Nie zabraknie także występu Teatru Robotycznego, który zaprezentuje adaptację opowiadania Stanisława Lema  „O królewiczu Ferrycym i królewnie Krystali”.

Ponad dekada współpracy

Wieczory dla dorosłych” organizowane są we współpracy z firmą Samsung – partnerem strategicznym Centrum Nauki Kopernik już od ponad 10 lat. W ramach partnerstwa firma podjęła się także organizacji kilku innych wydarzeń, takich jak strefa „Samsung, aż chce się oddychać”, której celem jest edukacja na temat jakości powietrza czy „Dnia Odkrywców”, czyli corocznego święta nauki, zabawy i technologii, podczas którego wstęp do Centrum Nauki Kopernik jest bezpłatny. Samsung został także Partnerem Głównym Pracowni Przewrotu Kopernikańskiego, wraz z którą będzie realizować projekty związane z technologiami w edukacji czy rozwojem smart city.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764