logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sandra Kubicka w kampanii Kontigo

  PR 23.06.2020, przeczytano 1191 razy
ilustracja

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo wypuściła na rynek perfumy stworzone przy współpracy z modelką, Sandrą Kubicką. Zapachy inspirowane kontrastującymi obliczami kobiecej natury, promowane hasłem „Zdobywam dzień, uwodzę noc”, są dostępne w sprzedaży online sieci Kontigo od 22 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sandra-kubicka-w-kampanii-kontigo,387523,artykul.html

Zdobywam dzień, uwodzę noc” to hasło przewodnie premierowych zapachów Sandry Kubickiej, zaprojektowanych wspólnie z ekspertami Kontigo - sieci sklepów kosmetycznych dla współczesnych kobiet. Inspiracją do powstania All Day i All Night są kontrastujące idee i definicje kobiecości, a same zapachy odzwierciedlają barwną osobowość modelki. W pracach nad perfumami wspierali gwiazdę jej bliscy. Towarzyszyli jej w wyborze kompozycji zapachowych najbardziej trafnie ukazujących jej charakter, a  także w czasie sesji zdjęciowej i podczas nagrania spotu reklamującego nową markę.

– Sandra angażowała się całym sercem w każdy etap tworzenia All Day i All Night. Miała wpływ na wszystkie elementy, jak logo czy opakowanie. Zależało jej, by nie był to produkt jedynie sygnowany jej nazwiskiem, ale autorskie perfumy, z którymi może się faktycznie utożsamiać – mówi Aneta Nowakowska z Kontigo odpowiedzialna za stworzenie marki perfum All Day i All Night.

Przebojowa za dnia, zmysłowa nocą

All Day to woda perfumowana na dzień, urzekająca głębią eleganckiego zapachu wanilii połączonego z aromatem nut owocowych, paczuli i drzewa sandałowego. Z kolei magnetyczna kompozycja kwiatowo-orientalna All Night, z wyraźnym akcentem wanilii, jaśminu i pieprzu oraz dodatkiem płatków złota to kwintesencja nowoczesnej i niezależnej kobiety. Produkty są już wprowadzone do sklepu internetowego Kontigo, a od 1 lipca pojawią się na półkach ponad 30 sklepów stacjonarnych marki w całej Polsce.

Kampania „Zdobywam dzień, uwodzę noc”

Kampania promująca zapachy All Day i All Night z hasłem „Zdobywam dzień, uwodzę noc” obejmuje głównie digitalowe kanały komunikacji, w tym przede wszystkim media społecznościowe, jak Facebook, Instagram i You Tube. Na jej potrzeby powstał spot reklamowy i sesja zdjęciowa z udziałem Sandry Kubickiej. Akcja jest też wspierana przez działania PR w mediach kobiecych i lifestyle’owych.

Źródło: Kontigo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764