logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp Optimized Visitor Management: Inteligentne rozwiązania do recepcji

  PR 09.04.2019, przeczytano 1041 razy
ilustracjastrzałka

Sharp ogłasza wprowadzenie na rynek systemu Optimized Visitor Management, rozszerzając tym samym swoją ofertę usług z obszaru transformacji cyfrowej. Dzięki prostej w obsłudze platformie do rejestracji gości, pracowników i kontrahentów, firma w każdej chwili ma dostęp do dokładnej i aktualnej listy osób, które przebywają na jej terenie. System ułatwi także organizacjom spełnienie obowiązków, wynikających z przepisów dotyczących ochrony danych i prywatności, w tym RODO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-optimized-visitor-management%3A-inteligentne-rozwiazania-do-recepcji,382026,artykul.html

Na Optimised Visitor Management, czyli zoptymalizowany system zarządzania odwiedzającymi, składa się kilka interaktywnych wyświetlaczy Sharp oraz intuicyjne oprogramowanie do zarządzania obecnością – WhosOnLocation. Oferuje szeroki zakres funkcji i działa w oparciu o szybkie i łatwe, samodzielne logowanie się i wylogowywanie za pomocą ekranu dotykowego.

Interfejs urządzenia jest w pełni konfigurowalny: na ekranie powitalnym można umieścić logo firmy, a wyświetlane obrazy dostosować do pytań rejestracyjnych. Aby spełnić potrzeby i wymogi każdego klienta, firma Sharp świadczy usługi konfiguracji i zapewnia wsparcie techniczne. Do systemu można podłączyć drukarkę identyfikatorów dla gości (dostępną jako urządzenie opcjonalne), ale dostępna jest także opcja elektroniczna: goście otrzymują identyfikator, przypominający cyfrową kartę pokładową w formie kodu QR mailem lub SMS-em.

Usługa logowania obejmuje wiele funkcji oszczędzających czas pracowników recepcji, automatyzuje proces rejestracji gości i natychmiast informuje pracowników o przybyciu gościa, wysyłając wiadomość e-mail lub SMS. Pojedynczy goście lub duże grupy mogą dokonywać wstępnej rejestracji przed przybyciem na miejsce; co więcej, system zapamiętuje powracających gości, co przyspiesza proces logowania.

System Optimized Visitor Management pomaga firmom zapewnić większe bezpieczeństwo w miejscu pracy, śledząc przemieszczanie się osób na terenie firmy. Rejestrując przepływ osób, firmy są w stanie szybko powiadomić odwiedzających o zaistniałym zagrożeniu, śledząc sytuację w czasie rzeczywistym.

Zgromadzone dane mogą również posłużyć do generowania raportów w czasie rzeczywistym. Organizacje mogą dzięki temu na bieżąco zarządzać wspólnymi przestrzeniami, od sal konferencyjnych po parkingi, umożliwiając w ten sposób ich bardziej efektywne wykorzystanie.

Ochrona prywatności i danych osobowych jest niezwykle istotna dla każdej organizacji. System Optimized Visitor Management jest narzędziem umożliwiającym firmom wykazanie, że przestrzegają wymogów wynikających z treści RODO, m.in. rejestrując zgody na przetwarzanie danych, udzielone przez odwiedzających. Podczas procesu rejestracji użytkownicy mogą być informowani o polityce ochrony danych firmy i proszeni o jej zaakceptowanie.

Darren Whitaker-Barnett, dyrektor generalny WhosOnLocation, komentuje: - Bezpieczeństwo jest dla przedsiębiorstw absolutnym priorytetem, a jego zapewnienie zaczyna się od monitorowania przepływu osób na terenie firmy. Cieszymy się, że wspólnie z firmą Sharp opracowaliśmy system Optimized Visitor Management. Stworzyliśmy oprogramowanie, które pozwala monitorować przemieszczanie się osób w obiektach firmy i podejmowanie decyzji w oparciu o te cenne informacje.

Maciej Materna, Product Manager Visual Solutions CEE, podsumowuje: - Z radością informujemy o rozszerzeniu naszej oferty usług dla biur i usług transformacji cyfrowej o nowy produkt, obejmujący oprogramowanie i sprzęt, który całkowicie przekształci proces przyjmowania odwiedzających. Nasi klienci mogą być pewni, że zrobią doskonałe pierwsze wrażenie na swoich gościach.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764