logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp wprowadza przystępny cenowo 70” monitor digital signage

  PR 13.04.2017, przeczytano 576 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sharp ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży 70-calowego monitora z serii PN-Q. Seria PN-Q poszerza ofertę motorów Sharp, wychodząc naprzeciw popytowi na wysokiej jakości, a jednocześnie niedrogie urządzenia do zastosowań digital signage i sal spotkań. Kolejne modele, o przekątnych ekranu 60, 80 i 90 cali, będą dostępne w czerwcu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp-wprowadza-przystepny-cenowo-70_-monitor-digital-signage-,32158,artykul.html

- Seria PN-Q to połączenie ekranów o dużych rozmiarach z profesjonalnymi funkcjami i rozsądnymi cenami. Oferuje uniwersalność i wszystkie funkcje, których użytkownik docelowy potrzebuje, a nam gwarantuje silną pozycję w większej liczbie kategorii rynkowych niż dotychczas. Jest to kluczowe posunięcie dla naszego dążenia do objęcia pozycji atrakcyjnego dostawcy w głównym nurcie rynku – powiedział Chris Parker, Visual Solutions Product Manager, Sharp Europe.

Seria PN-Q oferuje obraz o wyjątkowej jakości dzięki zastosowaniu oryginalnej technologii Sharp UV2A oraz najnowszej powłoki antyrefleksyjnej. Umożliwia także zdalne sterowanie przez interfejs RS-232 lub sieć LAN.

Do sprzedaży weszło również siedem monitorów ze zaktualizowanych serii PN-R i PN-Y – zaprezentowanych podczas targów ISE. Te monitory to uniwersalne urządzenia o wysokiej jasności stworzone do pracy w trybie 24/7 w zastosowaniach digital signage. Modele PN-R o przekątnych 42, 49 i 55 cali dostępne są w sprzedaży już teraz, a modele o przekątnych 60 i 70 cali pojawią się w czerwcu. Cała seria monitorów PN-Y jest dostępna już teraz.

Nowej generacji monitory serii PN-R o jasności 700 cd stworzono do pracy w trybie ciągłym w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Ich obudowy wykonano z trudnopalnych materiałów, dzięki czemu nadają się do instalacji w portach lotniczych. Oferują (razem z serią PN-Y) wyjątkową paletę możliwości instalacyjnych, włączając w to pochylenie do przodu (ekranem do dołu) lub do tyłu (ekranem do góry) nawet o 90 stopni, a także możliwość pracy w orientacji poziomej i pionowej.

Monitory serii PN-R wyposażono również w gniazdo rozszerzeń Mini OPS, które umożliwia łatwiejsze wykorzystanie ich w większej liczbie wyspecjalizowanych zastosowań. Trzy moduły Mini OPS wprowadzone przez firmę Sharp obejmują: modułowy komputer PC wyposażony w najnowszy procesor pracujący w niskiej temperaturze, umożliwiający integrację z monitorem bez użycia dodatkowych kabli, bezprzewodowy moduł komunikacyjny zapewniający szybkie i łatwe udostępnianie zawartości ekranów urządzeń mobilnych (BYOD) oraz moduł HDBaseT stanowiący proste rozwiązanie umożliwiające prowadzenie kabli sygnałowych na duże odległości między monitorem a źródłami sygnału HDMI.

Zaktualizowaną serię monitorów PN-Y wyposażono we wbudowany odtwarzacz multimedialny USB z oprogramowaniem Sharp Content Distributor, dzięki czemu jest ona wygodnym rozwiązaniem digital signage typu „plug and play”. Automatyczna funkcja przełączania na źródło USB oznacza, że ekran monitora nigdy nie pozostaje pusty – nawet jeśli jedno ze źródeł sygnału wideo zawiedzie. Monitory z serii PN-Y dostępne są z ekranami o przekątnych 32, 43, 49 i 55 cali.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764