logo
WIADOMOŚCI

Silesia Bazaar Dizajn vol.4: Święto niezależnego dizajnu w Katowicach

redakcja   11.10.2017, przeczytano 249 razy
ilustracja

Październikowe targi SILESIA BAZAAR Dizajn są pierwszymi, które zorganizowane są poza katowicką Strefą Kultury. Za przestrzeń wystawienniczą posłużą wnętrza Best Western Premier Hotel Forum w Katowicach. Na dwóch piętrach Hotelu przygotowano miejsce dla ponad 60 firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/silesia-bazaar-dizajn-vol.4:-swieto-niezaleznego-dizajnu-w-katowicach,34059,artykul.html

Nasze domy są coraz ładniejsze, a produkty od polskich producentów mebli, dodatków i akcesoriów pojawiają się w nich coraz częściej. Zwrot ku rodzimym firmom oferującym przedmioty użytkowe zawdzięczamy między innymi takim wydarzeniom, jak targi dizajnu. Swoją imprezę dedykowaną projektantom form przemysłowych ma również Śląsk. Mowa o SILESIA BAZAAR Dizajn. Przed nami kilka nowości.

Do zaprezentowania się na targach dizajnu zaproszeni są producenci mebli, dekoracji do domu, tekstyliów, ceramiki, plakatów i ilustracji, zabawek oraz innych przedmiotów codziennego użytku. Wspólnym mianownikiem ma być niepowtarzalne wzornictwo i rodzima produkcja. Nie braknie miejsca dla firm, które swoją ofertę dedykują dzieciom i rodzicom, jak również dla marek kosmetycznych. Przewidziano także strefę mody i biżuterii, gdzie swoje kolekcje zaprezentować mogą wyróżniające się brandy modowe.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Organizatorzy mają w planach dodatkowe atrakcje tworzone we współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Katowicach oraz warsztaty dla dzieci. Jak zwykle zorganizowana zostanie Strefa Gastro zaaranżowana przez popularne, lokalne punkty gastronomiczne oraz Strefa Relaksu.

SILESIA BAZAAR Dizajn ma być okazją do zobaczenia i kupienia ciekawych produktów i projektów oraz osobistego spotkania z ich autorami. To małe święto dizajnu, które jest ciekawą formą spędzania czasu i z którego zaczerpnąć można dużo inspiracji.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mickiewicz w gumiakach: Identyfikacja i koncept komunikacyjny winnicy Mickiewiczów
Zespół Opus B Brand Design stworzył identyfikację oraz koncept komunikacyjny rodzinnej winnicy Mickiewiczów.
Podwójny sukces promocyjny SGGW
Anna Kiryjow z Biura Prasowego SGGW została wybrana na Prezeskę Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom", a ubiegłoroczna kampania promocyjna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego prowadzona pod hasłem "SGGW - sukces z natury" otrzymała wyróżnienie podczas XXXI konferencji Stowarzyszenia "PRom". Obydwa te osiagnięcia świadczą...
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla marki LOVI, aż 8 na 10 młodych mam w Polsce doświadczyło problemów związanych z karmieniem dziecka piersią.
Kampania reklamowa żelków Akuku
Marka Akuku! postawiła na super bohatera. Został nim sympatyczny AKUK, który ukrył się w każdej paczce żelków, zawadiacko uśmiecha się do konsumentów ze wszystkich opakowań, a ponadto gra główną rolę w najnowszej kampanii marki. Niebieski stworek przetestował odmienione żelki i nowe propozycje Akuku!. Słodkości podbiły jego serce za sprawą...
Biała Fabryka łódzkimi markami stoi: Wystawa Polishup
Od 13 czerwca do 31 sierpnia, w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, będzie można oglądać wystawę PolishUp, przedstawiającą 40 wyjątkowych polskich produktów, w tym aż 20 z województwa łódzkiego. Wystawa jest częścią projektu BiznesUp! design made in Poland wspierającego młodych projektantów i producentów w promocji swoich produktów za granicą. Ekspozycja ...
 
poniedziałek 18.06.2018, 142 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone