logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Somersby i Streetcom: szeptana kampania „Like a Lord”

  PR 09.04.2013, przeczytano 2550 razy
ilustracjastrzałka

Marka Somersby wszystkie działania wokół złocistego piwnego napoju prowadzi zgodnie ze swoim hasłem - STAY OPEN-MINDED. Dlatego rozpoczęła kampanię rekomendacji, do której sam Lord Somersby zaprosił 5000 ambasadorów, wyselekcjonowanych skrupulatnie ze społeczności Streetcom.  Każdy element kampanii nawiązuje do stylistyki bohatera – postaci Lorda Somersby i jego świty, a sam bohater prowadzi ambasadorów za rękę, inicjując kolejne etapy zabawy „Like a Lord”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/somersby-i-streetcom%3A-szeptana-kampania-like-a-lord,18402,artykul.html

Jak wieść niesie, Lord Somersby jest ojcem wielu niesamowitych wynalazków – jednak najbardziej znanym z nich jest napój piwny o smaku jabłkowym, nazwany jego imieniem. Dlatego sam Lord przenosi uczestników kampanii i ich znajomych do świata beztroskiej zabawy. „To ja, Lord organizuję tę zacną zabawę, posyłam złocisty jabłkowy trunek, który kosztujecie, drodzy Ambasadorowie, ponieważ wybrałem Was i mianowałem członkami mojego dworu. A przyjaciółmi moimi są już różni znamienici ludzie, od Kleopatry począwszy.

Nasza koncepcja komunikacji marki została zbudowana wokół hasła „Stay Open-Minded”, z aktywnym udziałem głównego bohatera. Lord Somersby jest postacią barwną i nieprzewidywalną. Wprowadza miłośników piwnego trunku w swój nietuzinkowy, zwariowany świat. Dlatego zdecydowaliśmy się na wykorzystanie niekonwencjonalnych metod komunikacji i promocji wśród konsumentów, realizując kampanię rekomendacji” – mówi Joanna Dmochowska, Brand Manager Somersby. „Ponadto fani Somersby są niezwykle aktywni w sieci, a kampania pozwala nam zintensyfikować komunikację konsumentów w Internecie, łącząc to z możliwością testowania trunku w świecie realnym, z udziałem wyselekcjonowanej grupy konsumentów ze społeczności Streetcom. To wyjątkowe połączenie, godne jabłkowego trunku Lorda, który podbija serca smakoszy. ” – dodaje Maciej Pichlak, Marketing Manager Premium International Brands.

Lord mówi do swoich Ambasadorów: „Nic nie sprawia mi większej przyjemności niż to, gdy osoby przystępujące do mojego dworu zaczynają być najznakomitszymi rzecznikami marki Somersby. Dzielenie się i rekomendowanie Somersby to zadanie, które cieszy moich wybrańców i ich przyjaciół. Jakem Lord, co wymyślił taniec i zabawę, najaktywniejszych z Was zaproszę na wspaniałą „Party Like a Lord”.  Złocisty napój ze świeżych jabłek niejednego skusił i jest moim największym powodem do dumy”.

Ambasadorzy marki są wyjątkowo aktywni zarówno na spotkaniach towarzyskich, jak i w sieci. Dlatego lubią fanpage „Party Like a Lord” na Facebooku, angażują w działania swoich znajomych i biorą udział we wszystkich aktywnościach, do których zaprasza ich Lord Somersby.  Dzięki Lordowi i jego pomysłowości, w kampanii maksymalnie wykorzystany jest potencjał product seeding, jak i rekomendacji online, w których specjalizuje się agencja Streetcom.

Źródło: Streetcom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764