logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start Kampanii Lato 2021 w Costa Coffee

  PR 12.05.2021, przeczytano 1284 razy
ilustracjastrzałka

12 maja startuje nowa, Letnia Kampania Costa Coffee. W kawiarniach znajdziemy zarówno znane i lubiane smaki, a także pyszne nowości. W nowym menu do odkrycia są m.in. orzeźwiające Desery Lodowe i pożywne jogurty, a na kawoszy czeka szeroki wachlarz kaw mrożonych oraz tych z linii Cold Brew. Marka w ramach obchodów swoich 50. Urodzin rusza także ze specjalną, promocyjną Loterią, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-kampanii-lato-2021-w-costa-coffee,391426,artykul.html

Orzeźwiające letnie menu

Częścią nowej Letniej Kampanii Costa Coffee jest odświeżone menu kawiarni – wśród nowych napojów znajdziemy wiele wariacji kaw w wersji na ciepło oraz na zimno. Na miłośników słodkich smaków czeka m.in. Karmelowe Frostino zwieńczone bitą śmietaną oraz pysznymi kawałkami złotej czekolady, Iced Caramel Macchiato, czyli zimna wersja dobrze znanego i lubianego Caramel Macchiato oraz Latte Mrożona – czyli zimna wersja klasycznego latte, do którego dodano gałkę lodów śmietankowych. Costa Coffee lato rozpoczyna także promowaniem dobrze znanej, innowacyjnej linii kaw Cold Brew. W ofercie kawiarni znajdziemy tę kawę w trzech wersjach – charakternej czarnej, subtelniejszej w stylu latte oraz słodkiej z dodatkiem syropu karmelowego. Ponadto na odkrycie czeka Espresso z tonikiem Kinley, czyli bardzo pobudzające połączenie idealne na gorące, letnie dni. Do menu Costa Coffee wracają także Desery Lodowe w czterech pysznych odsłonach. Zupełnie nowe smaki takie jak – Słony karmel z gruszką i egzotyczne Mango z czarną porzeczką i kokosem, oraz dobrze znane i lubiane Tiramisu z gorzką czekoladą i przywodząca na myśl francuski deser Truskawka z bezą. Odświeżona została również oferta „Niska cena cały rok”. Do ciast dołączył rozpływający się w ustach Donut z nadzieniem orzechowo-kakaowym oraz wilgotne Ciasto bananowe, a lista napojów wzbogacona została o Mrożoną Herbatę o smaku różanym z owocami oraz Lemoniadę.

Wszystkich wymienionych propozycji, jak i innych przepysznych produktów Costa Coffee można wypróbować odwiedzając najbliższą kawiarnię lub zamawiając je przez aplikację Uber Eats.

Loteria na 50. Urodziny!

Costa Coffee świętuje w tym roku swoje 50. Urodziny. Z tej okazji, wraz ze startem Letniej Kampanii rozpoczyna się więc specjalna Urodzinowa Loteria. Do każdej zakupionej kawy dołączana będzie karta zdrapka, która da szansę na wygranie nagrody natychmiastowej w postaci kolejnej kawy. Dodatkowo, po zarejestrowaniu specjalnego kodu ze zdrapki na stronie www.loteriacosta.pl weźmiemy udział w losowaniu nagród tygodniowych, w których do wygrania będą karty przedpłacone do wykorzystania w kawiarniach oraz nagroda główna, czyli 50 tys. zł.

Źródło: Costa Coffee

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764