logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje Power of Content Marketing Awards 2021

  PR 01.06.2021, przeczytano 211 razy

Stowarzyszenie Content Marketing Polska zaprasza do udziału w 13. edycji konkursu na najlepsze projekty contentmarketingowe. Pierwsze zgłoszenia będą przyjmowane już od 10 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-power-of-content-marketing-awards-2021,391706,artykul.html

Power of Content Marketing Awards to konkurs, w którym oceniane są narzędzia contentmarketingowe, strategie oraz działania multikanałowe realizowane zarówno w formie print, jak i digital. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów contentmarketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich.

W tym roku projekty można zgłaszać aż w 55 konkursowych kategoriach, w tym w kategorii specjalnej – hub contentowy oraz sześciu nowych: komunikacja video dla pracowników, podcast/audiobook dla klientów, książka jako narzędzie marketingowe, projekt komunikacji wewnętrznej, projekt CSR oraz projekt contentmarketingowy dla pracowników.

– Nowe kategorie to wyjście naprzeciw potrzebom konkursowym reprezentantom różnych stron rynku. Od klientów, przez wydawców, po agencje. Wierzymy, że nowe możliwości zgłoszeń poszerzą grono chętnych i urozmaicą nagradzane prace – mówi Agnieszka Gajzler, prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Ocenie jury – składającego się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa – podlegać będą projekty zrealizowane pomiędzy 10 maja 2020 r. a 10 maja 2021 r.

Terminy zgłoszeń konkursowych:

  • Early Birds – od 10 do 20 maja
  • I termin zgłoszeń – od 25 maja do 14 czerwca
  • II termin zgłoszeń – od 15 czerwca do 30 czerwca  

Wszystkie szczegółowe informacje na temat konkursu oraz jego regulamin znajdują się na stronie Organizatora. Laureatów Power of Content Marketing Awards 2021 poznamy 15 października 2021 r. podczas gali on-line.

Źródło: Stowarzyszenie Content Marketing Polska

www.contentmarketingpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tofu Studio z nagrodami na Creative Week w Nowym Jorku
Gdańskie TOFU Studio otrzymało w ubiegłym tygodniu aż cztery nagrody w konkursach THE ONE SHOW oraz 100th ADC AWARDS, podczas odbywającego się w Nowym Jorku CREATIVE WEEK 2021, globalnego święta kreatywności. Polacy otrzymali srebro, brąz oraz dwa wyróżnienia.
Kampania „Safe Waze 2 Shop” zrealizowana przez McCANN Poland dla Mastercard zdobyła nagrodę Brązowego Ołówka w kategorii „Creative Use of Data – Innovation in Lockdown” oraz wyróżnienie (Merit) w kategorii „Social Media  – Innovation in Lockdown” w jednym z najważniejszych konkursów branży reklamowej - The One...
W zeszłym roku Bank Pekao promował wśród rodziców swoje najnowsze rozwiązanie w postaci nowoczesnego pakietu narzędzi finansowych dla dzieci do 13 r.ż. Jurorzy tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow nominowali kampanię PeoPay KIDS do finału w nowej kategorii Wyzwania marketera – Product launch, doceniając działania banku za innowacyjność i efektywność.
Wakacyjny konkurs Chochlika
Zbliżają się wakacje, a więc dobra pora aby w cieniu, na kocyku, pogłębić wiedzę poligraficzną podaną w swobodnej i relaksacyjnej formie, jaką jest “Praktyczny Poradnik Poligraficzny – Procesy”, który w lipcu tego roku ukazał się nakładem wydawnictwa Helion.
Digital Kingdom - Agencją, WOŚP - Marką, Dariusz Maciołek - CMO Roku 2021 według "MMP" Nagrody redakcja "Media Marketing Polska" wręczyła agencjom, domom mediowym i marketerom 27 maja podczas gali online. Przyznawane są na podstawie największego w Polsce badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego przeprowadzanego wespół z instytutem Kantar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764