logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stephen Palmer nowym CEO Eastern Europe w Ricoh

  PR 05.04.2022, przeczytano 511 razy
ilustracja

Ricoh Europe ogłosiło utworzenie klastra Central & Eastern Europe. W jego skład wchodzą: Ricoh Niemcy, Austria, Szwajcaria, Polska, Węgry, Czechy i Słowacja. Nowym CEO odpowiedzialnym za zarządzanie tym regionem został Raphaël Zaccardi. Ricoh Polska, Węgry, Czechy i Słowacja będą zarządzane przez Stephena Palmera, który został mianowany CEO Eastern Europe. W Polsce rolę Country Managera powierzono Stanisławowi Pieczarze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stephen-palmer-nowym-ceo-eastern-europe-w-ricoh,395376,artykul.html

Stephen Palmer jest związany z Ricoh od wielu lat i zajmował szereg stanowisk w międzynarodowych strukturach firmy. Od 2016 roku był Managing Director w Ricoh Czechy i Słowacja, wcześniej pełnił podobną rolę w Ricoh Ireland Limited.

- Na podstawie doświadczeń zdobytych w Czechach i na Słowacji, widzę ogromny potencjał, który drzemie w rejonie Europy Wschodniej. Wierzę, że wspólnie ze Stanisławem Pieczarą, nowym Country Managerem, osiągniemy nasze ambitne cele. Klastrowa struktura umożliwi bliższą współpracę między Polską, Węgrami, Czechami i Słowacją oraz będzie podstawą naszego sukcesu w tym regionie. Jako wieloletni członek zespołu Ricoh bardzo cieszę się z nowej roli – powiedział Stephen Palmer, CEO Eastern Europe.  

- Jestem bardzo zadowolony z tego, że Stephen będzie odpowiedzialny za oddziały Ricoh w Polsce, na Węgrzech oraz w Czechach i na Słowacji. Wierzę, że jego ogromne doświadczenie przełoży się na osiągnięcie zakładanych celów. Gratuluje również  Stanisławowi Pieczarze, który został Country Managerem w Ricoh Polska. Utworzenie klastra Central & Eastern Europe pozwoli nam uzyskać efekt większej synergii, wzmocnić krajowe oddziały Ricoh oraz zapewnić wartość dodaną dla naszych Klientów – powiedział Raphaël Zaccardi, CEO Central & Eastern Europe.

Stanisław Pieczara dołączył do Ricoh w styczniu 2021 r. jako Sales Director.  Wcześniej przez 15 lat pracował w strukturach Xerox, gdzie odpowiadał za zarządzanie sprzedażą systemów produkcyjnych oraz współpracę z partnerami.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Filmy reklamowe Almette emitowane na TikToku zostały uznane za jedne z najbardziej angażujących w historii tej platformy. Dwa filmy z kampanii EkoDOM Almette oraz jeden z kampanii Almette cottage znalazły się w top najchętniej oglądanych, komentowanych i udostępnianych reklamach.
Michał Desowski opuszcza Saatchi & Saatchi
Michał Desowski, dyrektor kreatywny w agencji Saatchi & Saatchi, zdecydował się po ośmiu latach pracy odejść z firmy i podjąć nowe wyzwania.
Euvic Digtal (Grupa Euvic Performance), została wybrana przez Gupę CSV, lidera na polskim rynku lakierniczym z zakresu dostarczania produktów, usług i szkoleń. Agencja odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie i wdrożenie nowego serwisu www.csv.pl. Grupa CSV specjalizuje się w lakiernictwie samochodowym, przemysłowym i meblowym. Zadaniem Euvic Digital było stworzenie...
Nowa kampania Orange Polska dla oferty Orange Flex
W nowej platformie komunikacji Orange Polska przekonuje, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć w to, że mamy wystarczająco dużo do zaoferowania. Sobie i innym. A Orange Flex ma rozwiązania, które wystarczą, by komunikować się w zgodzie ze sobą i innymi.
Change Serviceplan i Media Republic z kampanią dla spółdzielni Mlekpol w Grajewie
Wystartowała nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej oparta o ideę “Maślanka Mrągowska niejedno potrafi połączyć”. Po raz trzeci za strategię, kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764