logo
WIADOMOŚCI

Strona główna Onet.pl z najlepszym wynikiem w historii

Mateusz Zawiślak  PR 09.02.2018, przeczytano 345 razy
ilustracjastrzałka
Strona główna Onet.pl z najlepszym wynikiem w historii

Najnowsze wyniki strony głównej Onet.pl potwierdzają prymat Onetu wśród portali. W styczniu stronę główną onet.pl odwiedziło 11,75 miliona polskich internautów. To pobicie rekordowego wyniku ze stycznia ubiegłego roku, kiedy to SG onet.pl odwiedziło 11,26 mln internautów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-glowna-onet.pl-z-najlepszym-wynikiem-w-historii,35393,artykul.html

To także najlepszy wynik spośród polskich portali – stronę główną wp.pl odwiedziło o 0,7 mln użytkowników mniej (11,05 mln), a stronę główną interia.pl ponad dwukrotnie mniej (5,47 mln). Przewaga nad stroną główną gazeta.pl była ponad trzy i pół razy większa (3,13 mln użytkowników SG gazeta.pl).

W styczniu Onet.pl jest numerem jeden zarówno wśród internautów korzystających z komputerów stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych. Polscy internauci nie tylko najchętniej odwiedzają onet.pl, ale spędzają tu najwięcej czasu – średnio 1 godzinę i 14 minut na stronie głównej w miesiącu.

Źródło: Ringier Axel Springer

www.ringieraxelspringer.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Gemius/PBI styczeń 2018 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
herrero, 10.02.2018

Czy zestawienie uwzględnia sztuczne przekierowania na sg polegające na tym, że artykuł otwiera się na górze strony głównej w specjalnym boxie z linkiem czytaj dalej i żeby się z nim zapoznać, trzeba PONOWNIE klikać?
Ile odsłon mniej byłoby gdyby nie ten trick?

avatar użytkownika
redakcja, 10.02.2018

Nie wiemy.  

avatar użytkownika
herrero, 10.02.2018

Więc dopytajcie, zanim kolejny raz opublikujecie reklamową kupę oderwaną od rzeczywistości.

ps
W lutym będzie kolejny rekord, bo Onet przekierował domenę zamkniętego niedawno digart.pl na onet.pl.  

avatar użytkownika
redakcja, 10.02.2018

Jak widać świetnie orientujesz się w poruszonych tu kwestiach i zapewne bez trudu uzyskasz interesujące Cię informacje u źródła. Nie zajmujemy się pozyskiwaniem ich na zamówienie.  

avatar użytkownika
herrero, 11.02.2018

Każdy, kto choć trochę interesuje się internetem to wie.
Tylko redakcja Signs jest biedna i musi bazować na mocno podkolorowanych komunikatach pr.  

avatar użytkownika
redakcja, 11.02.2018

Najlepiej będzie jeśli każdy sam zdecyduje z jakich danych i źródeł korzystać. Na przykład reklamodawców Twoje rewelacje nie muszą w ogóle obchodzić.  

avatar użytkownika
herrero, 11.02.2018

Sugerujesz, że reklamodawcy nie powinni dopytywać o to w jaki sposób Onet uzyskuje odsłony i je liczy?

Moim zdaniem, wręcz przeciwnie - takie dane, zwłaszcza w kontekście tworzenia zbędnych przekierowań z serwisów zależnych (podobnie jak opisane wcześniej, wyświetlają się na stronie głównej onetu materiały sportowe czy plotkarskie), powinny być szczegółowo publikowane przez podmioty liczące ruch.
Żeby reklamodawca wiedział, czy płaci za prawdziwe odsłony czy sztucznie pompowane.  

avatar użytkownika
redakcja, 11.02.2018

Dlaczego? Jeśli reklama się wyświetliła to gdzie jest problem?  

avatar użytkownika
herrero, 12.02.2018

A który portal podaje liczbę odsłon z blokerem/bez blokera?
Skąd reklamodawca ma wiedzieć ile osób naprawdę widziało reklamę, skoro podaje się tylko ogólną liczbę odsłon?  

avatar użytkownika
redakcja, 12.02.2018

Wystarczy uwzględnić ogólne statystyki. Zjawisko wyłączania blokerów na konkretnych stronach jest marginalne, zaniedbywalne statystycznie - chyba że strona blokuje użytkowników z blokerami. Ale wówczas wyniki są również oczywiste.  

avatar użytkownika
herrero, 12.02.2018

Chyba nie sugerujesz, że Onet wlicza odsłony z blokerami do ogólnej liczby odsłon i przekonuje reklamodawców, że to liczba odsłon reklam?  

avatar użytkownika
redakcja, 12.02.2018

Dlaczego ma nie wliczać? Onet emituje, to jego rola. Nie sprawdza czy ktoś stosuje blocker albo nakleja karteczki na ekranie w miejscu pojawiania się reklam. Podobnie nadawcy telewizyjni nie sprawdzają czy publika zamyka oczy w czasie reklam. Jeśli reklamodawcę interesuje efektywność, pyta o CTR - kogo obchodzi czy jakieś blokery mają wpływ na ten parametr?  

avatar użytkownika
herrero, 12.02.2018

Sugerujesz, że onet zalicza niewyświetlone reklamy jako wyświetlone?
Czyż nie byłoby to ordynarne oszustwo?
  

avatar użytkownika
redakcja, 12.02.2018

Jak to niewyświetlone? Onet je wyświetla - Ty chyba nie masz pojęcia jak działają adblockery!  

avatar użytkownika
herrero, 12.02.2018

Sugerujesz, że reklamodawcom jest obojętne, czy internauta zobaczy reklamy, bo przecież najważniejsze jest, że Onet je wyświetlił?
  

avatar użytkownika
redakcja, 12.02.2018

Nie - nie jest obojętne. Ale Onetowi nic do tego czy ktoś patrzy w ekran, zakleja go papierem albo stosuje adblocka.  

avatar użytkownika
herrero, 12.02.2018

Skoro nie jest obojętne, to czy nie powinni rozliczać tylko tych odsłon, w których reklama została naprawdę wyświetlona?
  

avatar użytkownika
redakcja, 12.02.2018

Przecież właśnie to robią. Ty nie pytasz o to czy została wyświetlona, ale czy została obejrzana - a to już nie jest sprawa Onetu, tylko użytkownika.  

avatar użytkownika
herrero, 13.02.2018

Czy moze być obejrzana reklama, która została zablokowana blokerem reklam w celu uniemożliwienia obejrzenia?
Jak więc można uczciwie liczyć zdarzenia, do których nie doszło?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.02.2018

To dokładnie tak samo jak z reklamą, której nie obejrzano bo odbiorca zamknął oczy. Można ją zobaczyć otwierając je, podobnie jak z reklamą ukrytą przed wzrokiem za pomocą blokera. Łatwo sprawdzić, że jak wyłączyć bloker - reklama się pojawi.   

avatar użytkownika
herrero, 13.02.2018

Sugerujesz, że można kłamać w statystykach i naciągać reklamodawców podając nieprawdziwe liczby dotyczące odsłon, bo zawsze znajdzie się jakieś wytłumaczenie?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.02.2018

To Twoja sugestia.  

avatar użytkownika
herrero, 13.02.2018

Skądże. to PYTANIE.
Jak z mordestwem. Pytam - nie sugeruję, nie wskazuję, nie oceniam.   

avatar użytkownika
redakcja, 13.02.2018

W takim razie odpowiedź brzmi: w statystykach nie wolno kłamać ani naciągać reklamodawców.  

avatar użytkownika
herrero, 13.02.2018

Czyli onet podajacy odsłony uwzględniające te z blokerami reklam wprowadza w błąd reklamodawców bo?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.02.2018

Nie - nie wprowadza. Nie podaje ile osób zamknęło oczy, ile stłukło monitor młotkiem, ile przesłoniło sobie reklamę ochlapując monitor ketchupem albo ukryło ją za pomocą blokera. Podaje ile reklam zostało wyświetlone, ew. kliknięte.   

avatar użytkownika
herrero, 13.02.2018

Sugerujesz więc, że Onet nie podaje liczby odsłon zrealizowanych na przeglądarkach bez blokerów, bo korzystniej jest podać ogólną liczbę odsłon, mimo świadomości, że część tych odsłon nie wyświetliła reklam?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.02.2018

Taka sugestia nie padła.  

avatar użytkownika
herrero, 14.02.2018

Nie padła?  

avatar użytkownika
redakcja, 14.02.2018

Nie padła z naszej strony. Fantazjujesz na temat naszych sugestii, zgłaszasz hipotezy na temat rzekomo możliwych sugestii z naszej strony, wyprzedzasz nas w naszych własnych stwierdzeniach - trudno powiedzieć czy to jest zdrowe, ale uczciwe na pewno nie jest.  

Najnowsze w tym dziale:

Jerzy Sułowski redaktorem naczelnym Gazety Krakowskiej
Od 23 lutego br. funkcję redaktora naczelnego Gazety Krakowskiej obejmuje Jerzy Sułowski, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego tytułu. Zastąpi Wojciecha Harpulę, który odchodzi z pełnionego stanowiska.
Nowa Ipla
Wystartowała nowa odsłona IPLI, największego serwisu rozrywki internetowej w Polsce, który oferuje widzom najszerszą bazę legalnych treści wideo, live i kanałów TV. Strona www.ipla.tv zmieniła się, by zapewnić użytkownikom większą wygodę i komfort korzystania z serwisu. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to jej główne zalety. Zmiany zaszły także w sa...
Nanga Parbat obserwowane w serwisach sportowych
27 i 28 stycznia szczególne zainteresowanie internautów wzbudziły wydarzenia towarzyszące wyprawie na Nanga Parbat z udziałem polskiego wspinacza. Wpłynęło to na wzrost odwiedzalności serwisów sportowych. Wydłużył się również czas spędzony na stronach WWW związanych z tą tematyką. Więcej informacji o tym, jak Polacy korzystali z sieci w styczniu, dowiesz się z najnowszej analizy Gemiusa....
Training Mask Polska z nową agencją social media
Do grona klientów krakowskiej agencji social media click community dołączył Training Mask Polska - oficjalny dystrybutor rewolucyjnych masek treningowych.
Social Media London Style organizuje cykl spotkań dla branży
Agencja digital Social Media London Style, organizuje cykl bezpłatnych spotkań - śniadań networkingowych - dla osób związanych z branżą social mediową. Cykl ma objąć największe miasta w kraju, na początek zaplanowany jest Social Media Breakfast w Warszawie, w dwóch odsłonach, poświęconych innym aspektom mediów społecznościowych. Uczestnictwo w Social Media Breakfast jest bezpłatne....
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone