logo
WIADOMOŚCI

Strona główna Onet.pl z najlepszym wynikiem w historii

Mateusz Zawiślak  PR 09.02.2018, przeczytano 509 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsze wyniki strony głównej Onet.pl potwierdzają prymat Onetu wśród portali. W styczniu stronę główną onet.pl odwiedziło 11,75 miliona polskich internautów. To pobicie rekordowego wyniku ze stycznia ubiegłego roku, kiedy to SG onet.pl odwiedziło 11,26 mln internautów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-glowna-onet.pl-z-najlepszym-wynikiem-w-historii,35393,artykul.html

To także najlepszy wynik spośród polskich portali – stronę główną wp.pl odwiedziło o 0,7 mln użytkowników mniej (11,05 mln), a stronę główną interia.pl ponad dwukrotnie mniej (5,47 mln). Przewaga nad stroną główną gazeta.pl była ponad trzy i pół razy większa (3,13 mln użytkowników SG gazeta.pl).

W styczniu Onet.pl jest numerem jeden zarówno wśród internautów korzystających z komputerów stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych. Polscy internauci nie tylko najchętniej odwiedzają onet.pl, ale spędzają tu najwięcej czasu – średnio 1 godzinę i 14 minut na stronie głównej w miesiącu.

Źródło: Ringier Axel Springer

www.ringieraxelspringer.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Gemius/PBI styczeń 2018 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
herrero, 10.02.2018

Czy zestawienie uwzględnia sztuczne przekierowania na sg polegające na tym, że artykuł otwiera się na górze strony głównej w specjalnym boxie z linkiem czytaj dalej i żeby się z nim zapoznać, trzeba PONOWNIE klikać?
Ile odsłon mniej byłoby gdyby nie ten trick?

avatar użytkownika
redakcja, 10.02.2018

Nie wiemy.  

herrero, 10.02.2018

Więc dopytajcie, zanim kolejny raz opublikujecie reklamową kupę oderwaną od rzeczywistości.

ps
W lutym będzie kolejny rekord, bo Onet przekierował domenę zamkniętego niedawno digart.pl na onet.pl.  

avatar użytkownika
redakcja, 10.02.2018

Jak widać świetnie orientujesz się w poruszonych tu kwestiach i zapewne bez trudu uzyskasz interesujące Cię informacje u źródła. Nie zajmujemy się pozyskiwaniem ich na zamówienie.  

herrero, 11.02.2018

Każdy, kto choć trochę interesuje się internetem to wie.
Tylko redakcja Signs jest biedna i musi bazować na mocno podkolorowanych komunikatach pr.  

avatar użytkownika
redakcja, 11.02.2018

Najlepiej będzie jeśli każdy sam zdecyduje z jakich danych i źródeł korzystać. Na przykład reklamodawców Twoje rewelacje nie muszą w ogóle obchodzić.  

herrero, 11.02.2018

Sugerujesz, że reklamodawcy nie powinni dopytywać o to w jaki sposób Onet uzyskuje odsłony i je liczy?

Moim zdaniem, wręcz przeciwnie - takie dane, zwłaszcza w kontekście tworzenia zbędnych przekierowań z serwisów zależnych (podobnie jak opisane wcześniej, wyświetlają się na stronie głównej onetu materiały sportowe czy plotkarskie), powinny być szczegółowo publikowane przez podmioty liczące ruch.
Żeby reklamodawca wiedział, czy płaci za prawdziwe odsłony czy sztucznie pompowane.  

avatar użytkownika
redakcja, 11.02.2018

Dlaczego? Jeśli reklama się wyświetliła to gdzie jest problem?  

herrero, 12.02.2018

A który portal podaje liczbę odsłon z blokerem/bez blokera?
Skąd reklamodawca ma wiedzieć ile osób naprawdę widziało reklamę, skoro podaje się tylko ogólną liczbę odsłon?  

avatar użytkownika
redakcja, 12.02.2018

Wystarczy uwzględnić ogólne statystyki. Zjawisko wyłączania blokerów na konkretnych stronach jest marginalne, zaniedbywalne statystycznie - chyba że strona blokuje użytkowników z blokerami. Ale wówczas wyniki są również oczywiste.  

herrero, 12.02.2018

Chyba nie sugerujesz, że Onet wlicza odsłony z blokerami do ogólnej liczby odsłon i przekonuje reklamodawców, że to liczba odsłon reklam?  

avatar użytkownika
redakcja, 12.02.2018

Dlaczego ma nie wliczać? Onet emituje, to jego rola. Nie sprawdza czy ktoś stosuje blocker albo nakleja karteczki na ekranie w miejscu pojawiania się reklam. Podobnie nadawcy telewizyjni nie sprawdzają czy publika zamyka oczy w czasie reklam. Jeśli reklamodawcę interesuje efektywność, pyta o CTR - kogo obchodzi czy jakieś blokery mają wpływ na ten parametr?  

herrero, 12.02.2018

Sugerujesz, że onet zalicza niewyświetlone reklamy jako wyświetlone?
Czyż nie byłoby to ordynarne oszustwo?
  

avatar użytkownika
redakcja, 12.02.2018

Jak to niewyświetlone? Onet je wyświetla - Ty chyba nie masz pojęcia jak działają adblockery!  

herrero, 12.02.2018

Sugerujesz, że reklamodawcom jest obojętne, czy internauta zobaczy reklamy, bo przecież najważniejsze jest, że Onet je wyświetlił?
  

avatar użytkownika
redakcja, 12.02.2018

Nie - nie jest obojętne. Ale Onetowi nic do tego czy ktoś patrzy w ekran, zakleja go papierem albo stosuje adblocka.  

herrero, 12.02.2018

Skoro nie jest obojętne, to czy nie powinni rozliczać tylko tych odsłon, w których reklama została naprawdę wyświetlona?
  

avatar użytkownika
redakcja, 12.02.2018

Przecież właśnie to robią. Ty nie pytasz o to czy została wyświetlona, ale czy została obejrzana - a to już nie jest sprawa Onetu, tylko użytkownika.  

herrero, 13.02.2018

Czy moze być obejrzana reklama, która została zablokowana blokerem reklam w celu uniemożliwienia obejrzenia?
Jak więc można uczciwie liczyć zdarzenia, do których nie doszło?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.02.2018

To dokładnie tak samo jak z reklamą, której nie obejrzano bo odbiorca zamknął oczy. Można ją zobaczyć otwierając je, podobnie jak z reklamą ukrytą przed wzrokiem za pomocą blokera. Łatwo sprawdzić, że jak wyłączyć bloker - reklama się pojawi.   

herrero, 13.02.2018

Sugerujesz, że można kłamać w statystykach i naciągać reklamodawców podając nieprawdziwe liczby dotyczące odsłon, bo zawsze znajdzie się jakieś wytłumaczenie?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.02.2018

To Twoja sugestia.  

herrero, 13.02.2018

Skądże. to PYTANIE.
Jak z mordestwem. Pytam - nie sugeruję, nie wskazuję, nie oceniam.   

avatar użytkownika
redakcja, 13.02.2018

W takim razie odpowiedź brzmi: w statystykach nie wolno kłamać ani naciągać reklamodawców.  

herrero, 13.02.2018

Czyli onet podajacy odsłony uwzględniające te z blokerami reklam wprowadza w błąd reklamodawców bo?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.02.2018

Nie - nie wprowadza. Nie podaje ile osób zamknęło oczy, ile stłukło monitor młotkiem, ile przesłoniło sobie reklamę ochlapując monitor ketchupem albo ukryło ją za pomocą blokera. Podaje ile reklam zostało wyświetlone, ew. kliknięte.   

herrero, 13.02.2018

Sugerujesz więc, że Onet nie podaje liczby odsłon zrealizowanych na przeglądarkach bez blokerów, bo korzystniej jest podać ogólną liczbę odsłon, mimo świadomości, że część tych odsłon nie wyświetliła reklam?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.02.2018

Taka sugestia nie padła.  

herrero, 14.02.2018

Nie padła?  

avatar użytkownika
redakcja, 14.02.2018

Nie padła z naszej strony. Fantazjujesz na temat naszych sugestii, zgłaszasz hipotezy na temat rzekomo możliwych sugestii z naszej strony, wyprzedzasz nas w naszych własnych stwierdzeniach - trudno powiedzieć czy to jest zdrowe, ale uczciwe na pewno nie jest.  

Najnowsze w tym dziale:

Netia: internet i TV z Ligą Mistrzów UEFA do końca roku bez opłat
Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów z szybkim, światłowodowym dostępem do internetu, aż do 900 Mb/s i usługami telewizyjnymi z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA, w rewelacyjnie niskich cenach. Oferty są dostępne zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów.
#Jedziemywpolskę – akcja dziennikarzy WP
Od połowy lipca reporterzy Wirtualnej Polski są w trasie. Przez najbliższe dwa miesiące odwiedzą kilkanaście miejsc w Polsce. W ramach projektu #JedziemyWPolskę powstanie 10 reportaży. Dziennikarze napiszą je również z inicjatywy czytelników, którzy zgłoszą swoje pomysły w serwisie dziejesie.wp.pl.
Spółka Inwestorzy.tv S.A. przejęła większościowy pakiet akcji (97,75%) notowanej na rynku NewConnect spółki Inwestycje.pl S.A. Połączenie obu podmiotów nastąpi do końca 2019 roku. 25% akcji Inwestorzy.tv S.A. należą do Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media – wydawcy m.in. tygodników Wprostoraz Do Rzeczy.
Algorytmy rafinacji informacji uporządkują i przeanalizują dane ukryte w internecie
Internet to potężny zbiór informacji, z którego tylko ok. 10 proc. jest zaindeksowana w wyszukiwarce Google. Do pozostałych starają się dotrzeć badacze z Centrum Rafinacji Informacji, którzy dzięki opracowanej technologii są w stanie zebrać, oczyścić i przeanalizować dane z wielu cyfrowych źródeł. Zebrane informacje pozwalają im nie tylko określić...
Telewizja z energią
Pierwsza w branży energetycznej, usługa sprzedaży prądu wraz z pakietem kanałów telewizyjnych została 1 sierpnia wprowadzona do katalogu Energi Obrót. Dzięki ofercie „Telewizja tam, gdzie Ty” klienci Energi będą mogli zabrać wraz ze swoim smartfonem i oglądać gdzie tylko zechcą 70 kanałów telewizyjnych dostępnych on-line na platformie WP Pilot.
 
wtorek 14.08.2018, 98 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone