logo
WIADOMOŚCI

Strona główna Onet.pl z najlepszym wynikiem w historii

  PR 09.02.2018, przeczytano 535 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsze wyniki strony głównej Onet.pl potwierdzają prymat Onetu wśród portali. W styczniu stronę główną onet.pl odwiedziło 11,75 miliona polskich internautów. To pobicie rekordowego wyniku ze stycznia ubiegłego roku, kiedy to SG onet.pl odwiedziło 11,26 mln internautów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-glowna-onet.pl-z-najlepszym-wynikiem-w-historii,35393,artykul.html

To także najlepszy wynik spośród polskich portali – stronę główną wp.pl odwiedziło o 0,7 mln użytkowników mniej (11,05 mln), a stronę główną interia.pl ponad dwukrotnie mniej (5,47 mln). Przewaga nad stroną główną gazeta.pl była ponad trzy i pół razy większa (3,13 mln użytkowników SG gazeta.pl).

W styczniu Onet.pl jest numerem jeden zarówno wśród internautów korzystających z komputerów stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych. Polscy internauci nie tylko najchętniej odwiedzają onet.pl, ale spędzają tu najwięcej czasu – średnio 1 godzinę i 14 minut na stronie głównej w miesiącu.

Źródło: Ringier Axel Springer

www.ringieraxelspringer.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Gemius/PBI styczeń 2018 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Czy zestawienie uwzględnia sztuczne przekierowania na sg polegające na tym, że artykuł otwiera się na górze strony głównej w specjalnym boxie z linkiem czytaj dalej i żeby się z nim zapoznać, trzeba PONOWNIE klikać?
Ile odsłon mniej byłoby gdyby nie ten trick?

avatar użytkownika
,

Nie wiemy.  

,

Więc dopytajcie, zanim kolejny raz opublikujecie reklamową kupę oderwaną od rzeczywistości.

ps
W lutym będzie kolejny rekord, bo Onet przekierował domenę zamkniętego niedawno digart.pl na onet.pl.
  

avatar użytkownika
,

Jak widać świetnie orientujesz się w poruszonych tu kwestiach i zapewne bez trudu uzyskasz interesujące Cię informacje u źródła. Nie zajmujemy się pozyskiwaniem ich na zamówienie.  

,

Każdy, kto choć trochę interesuje się internetem to wie.
Tylko redakcja Signs jest biedna i musi bazować na mocno podkolorowanych komunikatach pr.
  

avatar użytkownika
,

Najlepiej będzie jeśli każdy sam zdecyduje z jakich danych i źródeł korzystać. Na przykład reklamodawców Twoje rewelacje nie muszą w ogóle obchodzić.  

,

Sugerujesz, że reklamodawcy nie powinni dopytywać o to w jaki sposób Onet uzyskuje odsłony i je liczy?

Moim zdaniem, wręcz przeciwnie - takie dane, zwłaszcza w kontekście tworzenia zbędnych przekierowań z serwisów zależnych (podobnie jak opisane wcześniej, wyświetlają się na stronie głównej onetu materiały sportowe czy plotkarskie), powinny być szczegółowo publikowane przez podmioty liczące ruch.
Żeby reklamodawca wiedział, czy płaci za prawdziwe odsłony czy sztucznie pompowane.
  

avatar użytkownika
,

Dlaczego? Jeśli reklama się wyświetliła to gdzie jest problem?  

,

A który portal podaje liczbę odsłon z blokerem/bez blokera?
Skąd reklamodawca ma wiedzieć ile osób naprawdę widziało reklamę, skoro podaje się tylko ogólną liczbę odsłon?
  

avatar użytkownika
,

Wystarczy uwzględnić ogólne statystyki. Zjawisko wyłączania blokerów na konkretnych stronach jest marginalne, zaniedbywalne statystycznie - chyba że strona blokuje użytkowników z blokerami. Ale wówczas wyniki są również oczywiste.  

,

Chyba nie sugerujesz, że Onet wlicza odsłony z blokerami do ogólnej liczby odsłon i przekonuje reklamodawców, że to liczba odsłon reklam?  

avatar użytkownika
,

Dlaczego ma nie wliczać? Onet emituje, to jego rola. Nie sprawdza czy ktoś stosuje blocker albo nakleja karteczki na ekranie w miejscu pojawiania się reklam. Podobnie nadawcy telewizyjni nie sprawdzają czy publika zamyka oczy w czasie reklam. Jeśli reklamodawcę interesuje efektywność, pyta o CTR - kogo obchodzi czy jakieś blokery mają wpływ na ten parametr?  

,

Sugerujesz, że onet zalicza niewyświetlone reklamy jako wyświetlone?
Czyż nie byłoby to ordynarne oszustwo?
  

avatar użytkownika
,

Jak to niewyświetlone? Onet je wyświetla - Ty chyba nie masz pojęcia jak działają adblockery!  

,

Sugerujesz, że reklamodawcom jest obojętne, czy internauta zobaczy reklamy, bo przecież najważniejsze jest, że Onet je wyświetlił?
  

avatar użytkownika
,

Nie - nie jest obojętne. Ale Onetowi nic do tego czy ktoś patrzy w ekran, zakleja go papierem albo stosuje adblocka.  

,

Skoro nie jest obojętne, to czy nie powinni rozliczać tylko tych odsłon, w których reklama została naprawdę wyświetlona?
  

avatar użytkownika
,

Przecież właśnie to robią. Ty nie pytasz o to czy została wyświetlona, ale czy została obejrzana - a to już nie jest sprawa Onetu, tylko użytkownika.  

,

Czy moze być obejrzana reklama, która została zablokowana blokerem reklam w celu uniemożliwienia obejrzenia?
Jak więc można uczciwie liczyć zdarzenia, do których nie doszło?
  

avatar użytkownika
,

To dokładnie tak samo jak z reklamą, której nie obejrzano bo odbiorca zamknął oczy. Można ją zobaczyć otwierając je, podobnie jak z reklamą ukrytą przed wzrokiem za pomocą blokera. Łatwo sprawdzić, że jak wyłączyć bloker - reklama się pojawi.   

,

Sugerujesz, że można kłamać w statystykach i naciągać reklamodawców podając nieprawdziwe liczby dotyczące odsłon, bo zawsze znajdzie się jakieś wytłumaczenie?  

avatar użytkownika
,

To Twoja sugestia.  

,

Skądże. to PYTANIE.
Jak z mordestwem. Pytam - nie sugeruję, nie wskazuję, nie oceniam.
  

avatar użytkownika
,

W takim razie odpowiedź brzmi: w statystykach nie wolno kłamać ani naciągać reklamodawców.  

,

Czyli onet podajacy odsłony uwzględniające te z blokerami reklam wprowadza w błąd reklamodawców bo?  

avatar użytkownika
,

Nie - nie wprowadza. Nie podaje ile osób zamknęło oczy, ile stłukło monitor młotkiem, ile przesłoniło sobie reklamę ochlapując monitor ketchupem albo ukryło ją za pomocą blokera. Podaje ile reklam zostało wyświetlone, ew. kliknięte.   

,

Sugerujesz więc, że Onet nie podaje liczby odsłon zrealizowanych na przeglądarkach bez blokerów, bo korzystniej jest podać ogólną liczbę odsłon, mimo świadomości, że część tych odsłon nie wyświetliła reklam?  

avatar użytkownika
,

Taka sugestia nie padła.  

,

Nie padła?  

avatar użytkownika
,

Nie padła z naszej strony. Fantazjujesz na temat naszych sugestii, zgłaszasz hipotezy na temat rzekomo możliwych sugestii z naszej strony, wyprzedzasz nas w naszych własnych stwierdzeniach - trudno powiedzieć czy to jest zdrowe, ale uczciwe na pewno nie jest.  

Najnowsze w tym dziale:

Z początkiem października br. nastąpiły zmiany w Działach Programowym i Licencji spółki Kino Polska TV SA. Dyrektor Programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko Dyrektora Programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka – Marzena Mikłaszewicz. Magdalena Błasiak-Bielińska awansowała na stanowisko...
„Nino o biznesie” w Wirtualnej Polsce
„Nino o biznesie” to nowy program wideo WP, przygotowany przez redakcję money.pl. Prowadząca Nino Dzhikiya zaprasza ludzi ze świata biznesu, motoryzacji i nowych technologii. Emisja w każdy poniedziałek.
Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium września 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl,  wyprzedzając Wirtualną Polskę – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz TVN24. Wysoką pozycję Onet.pl zawdzięcza m.in. szerokiemu...
Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także...
Agata Papis-Maniecka Dyrektor Marketingu Kino Polska TV
Z początkiem października nastąpiły zmiany w Dziale Marketingu Kino Polska TV SA. Do zespołu dołączyła Agata Papis-Maniecka, która objęła funkcję Dyrektor Marketingu. Raportują do Niej m.in. Agata Kwiatkowska i Katarzyna Socha.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone