logo
WIADOMOŚCI

Strona główna Onet.pl z najlepszym wynikiem w historii

Mateusz Zawiślak  PR 09.02.2018, przeczytano 463 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsze wyniki strony głównej Onet.pl potwierdzają prymat Onetu wśród portali. W styczniu stronę główną onet.pl odwiedziło 11,75 miliona polskich internautów. To pobicie rekordowego wyniku ze stycznia ubiegłego roku, kiedy to SG onet.pl odwiedziło 11,26 mln internautów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-glowna-onet.pl-z-najlepszym-wynikiem-w-historii,35393,artykul.html

To także najlepszy wynik spośród polskich portali – stronę główną wp.pl odwiedziło o 0,7 mln użytkowników mniej (11,05 mln), a stronę główną interia.pl ponad dwukrotnie mniej (5,47 mln). Przewaga nad stroną główną gazeta.pl była ponad trzy i pół razy większa (3,13 mln użytkowników SG gazeta.pl).

W styczniu Onet.pl jest numerem jeden zarówno wśród internautów korzystających z komputerów stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych. Polscy internauci nie tylko najchętniej odwiedzają onet.pl, ale spędzają tu najwięcej czasu – średnio 1 godzinę i 14 minut na stronie głównej w miesiącu.

Źródło: Ringier Axel Springer

www.ringieraxelspringer.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Gemius/PBI styczeń 2018 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
herrero, 10.02.2018

Czy zestawienie uwzględnia sztuczne przekierowania na sg polegające na tym, że artykuł otwiera się na górze strony głównej w specjalnym boxie z linkiem czytaj dalej i żeby się z nim zapoznać, trzeba PONOWNIE klikać?
Ile odsłon mniej byłoby gdyby nie ten trick?

avatar użytkownika
redakcja, 10.02.2018

Nie wiemy.  

herrero, 10.02.2018

Więc dopytajcie, zanim kolejny raz opublikujecie reklamową kupę oderwaną od rzeczywistości.

ps
W lutym będzie kolejny rekord, bo Onet przekierował domenę zamkniętego niedawno digart.pl na onet.pl.  

avatar użytkownika
redakcja, 10.02.2018

Jak widać świetnie orientujesz się w poruszonych tu kwestiach i zapewne bez trudu uzyskasz interesujące Cię informacje u źródła. Nie zajmujemy się pozyskiwaniem ich na zamówienie.  

herrero, 11.02.2018

Każdy, kto choć trochę interesuje się internetem to wie.
Tylko redakcja Signs jest biedna i musi bazować na mocno podkolorowanych komunikatach pr.  

avatar użytkownika
redakcja, 11.02.2018

Najlepiej będzie jeśli każdy sam zdecyduje z jakich danych i źródeł korzystać. Na przykład reklamodawców Twoje rewelacje nie muszą w ogóle obchodzić.  

herrero, 11.02.2018

Sugerujesz, że reklamodawcy nie powinni dopytywać o to w jaki sposób Onet uzyskuje odsłony i je liczy?

Moim zdaniem, wręcz przeciwnie - takie dane, zwłaszcza w kontekście tworzenia zbędnych przekierowań z serwisów zależnych (podobnie jak opisane wcześniej, wyświetlają się na stronie głównej onetu materiały sportowe czy plotkarskie), powinny być szczegółowo publikowane przez podmioty liczące ruch.
Żeby reklamodawca wiedział, czy płaci za prawdziwe odsłony czy sztucznie pompowane.  

avatar użytkownika
redakcja, 11.02.2018

Dlaczego? Jeśli reklama się wyświetliła to gdzie jest problem?  

herrero, 12.02.2018

A który portal podaje liczbę odsłon z blokerem/bez blokera?
Skąd reklamodawca ma wiedzieć ile osób naprawdę widziało reklamę, skoro podaje się tylko ogólną liczbę odsłon?  

avatar użytkownika
redakcja, 12.02.2018

Wystarczy uwzględnić ogólne statystyki. Zjawisko wyłączania blokerów na konkretnych stronach jest marginalne, zaniedbywalne statystycznie - chyba że strona blokuje użytkowników z blokerami. Ale wówczas wyniki są również oczywiste.  

herrero, 12.02.2018

Chyba nie sugerujesz, że Onet wlicza odsłony z blokerami do ogólnej liczby odsłon i przekonuje reklamodawców, że to liczba odsłon reklam?  

avatar użytkownika
redakcja, 12.02.2018

Dlaczego ma nie wliczać? Onet emituje, to jego rola. Nie sprawdza czy ktoś stosuje blocker albo nakleja karteczki na ekranie w miejscu pojawiania się reklam. Podobnie nadawcy telewizyjni nie sprawdzają czy publika zamyka oczy w czasie reklam. Jeśli reklamodawcę interesuje efektywność, pyta o CTR - kogo obchodzi czy jakieś blokery mają wpływ na ten parametr?  

herrero, 12.02.2018

Sugerujesz, że onet zalicza niewyświetlone reklamy jako wyświetlone?
Czyż nie byłoby to ordynarne oszustwo?
  

avatar użytkownika
redakcja, 12.02.2018

Jak to niewyświetlone? Onet je wyświetla - Ty chyba nie masz pojęcia jak działają adblockery!  

herrero, 12.02.2018

Sugerujesz, że reklamodawcom jest obojętne, czy internauta zobaczy reklamy, bo przecież najważniejsze jest, że Onet je wyświetlił?
  

avatar użytkownika
redakcja, 12.02.2018

Nie - nie jest obojętne. Ale Onetowi nic do tego czy ktoś patrzy w ekran, zakleja go papierem albo stosuje adblocka.  

herrero, 12.02.2018

Skoro nie jest obojętne, to czy nie powinni rozliczać tylko tych odsłon, w których reklama została naprawdę wyświetlona?
  

avatar użytkownika
redakcja, 12.02.2018

Przecież właśnie to robią. Ty nie pytasz o to czy została wyświetlona, ale czy została obejrzana - a to już nie jest sprawa Onetu, tylko użytkownika.  

herrero, 13.02.2018

Czy moze być obejrzana reklama, która została zablokowana blokerem reklam w celu uniemożliwienia obejrzenia?
Jak więc można uczciwie liczyć zdarzenia, do których nie doszło?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.02.2018

To dokładnie tak samo jak z reklamą, której nie obejrzano bo odbiorca zamknął oczy. Można ją zobaczyć otwierając je, podobnie jak z reklamą ukrytą przed wzrokiem za pomocą blokera. Łatwo sprawdzić, że jak wyłączyć bloker - reklama się pojawi.   

herrero, 13.02.2018

Sugerujesz, że można kłamać w statystykach i naciągać reklamodawców podając nieprawdziwe liczby dotyczące odsłon, bo zawsze znajdzie się jakieś wytłumaczenie?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.02.2018

To Twoja sugestia.  

herrero, 13.02.2018

Skądże. to PYTANIE.
Jak z mordestwem. Pytam - nie sugeruję, nie wskazuję, nie oceniam.   

avatar użytkownika
redakcja, 13.02.2018

W takim razie odpowiedź brzmi: w statystykach nie wolno kłamać ani naciągać reklamodawców.  

herrero, 13.02.2018

Czyli onet podajacy odsłony uwzględniające te z blokerami reklam wprowadza w błąd reklamodawców bo?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.02.2018

Nie - nie wprowadza. Nie podaje ile osób zamknęło oczy, ile stłukło monitor młotkiem, ile przesłoniło sobie reklamę ochlapując monitor ketchupem albo ukryło ją za pomocą blokera. Podaje ile reklam zostało wyświetlone, ew. kliknięte.   

herrero, 13.02.2018

Sugerujesz więc, że Onet nie podaje liczby odsłon zrealizowanych na przeglądarkach bez blokerów, bo korzystniej jest podać ogólną liczbę odsłon, mimo świadomości, że część tych odsłon nie wyświetliła reklam?  

avatar użytkownika
redakcja, 13.02.2018

Taka sugestia nie padła.  

herrero, 14.02.2018

Nie padła?  

avatar użytkownika
redakcja, 14.02.2018

Nie padła z naszej strony. Fantazjujesz na temat naszych sugestii, zgłaszasz hipotezy na temat rzekomo możliwych sugestii z naszej strony, wyprzedzasz nas w naszych własnych stwierdzeniach - trudno powiedzieć czy to jest zdrowe, ale uczciwe na pewno nie jest.  

Najnowsze w tym dziale:

Już kilka miesięcy nadaje swój program w Internecie telewizja wPolsce.pl. Jest to kanał publicystyczno-informacyjny, którego właścicielem jest spółka Fratria, kierowana przez prezesa Romualda Orła. W ostatnich tygodniach kanał ten odniósł spory sukces. Dzienny zasięg streaming'u stacji (a więc relacji na żywo) w serwisie Youtube sięgnął 80 tysięcy unikalnych użyt...
Jakie przeglądarki internetowe są najpopularniejsze w Polsce?
W kwietniu 2018 roku połowa odsłon wykonanych przy użyciu komputerów osobistych i laptopów na polskich stronach WWW pochodziła z przeglądarki Google Chrome. Na drugim miejscu uplasował się Firefox, za pomocą którego wygenerowano ponad jedną trzecią wszystkich odsłon. Trzecie miejsce w rankingu zajęła Opera.
Badanie: Ranking cytowań w kwietniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita (142), za nią: Fakt (106) oraz Gazeta Wyborcza (99). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wrocławska (14), na drugim – Gazeta Krakowska (12), a na trzecim – Polska The Times (9). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Gazetę...
Po aferze Cambridge Analytica, prezes Facebooka Mark Zuckerberg ogłosił 21 marca, że ​​firma przeprowadzi audyt w celu zidentyfikowania podejrzanych aplikacji, które mogły wykorzystywać dane użytkowników w niewłaściwy sposób.
Czy conversational messaging przygotuje nas na wejście RCS w Polsce?
Nieokreślony termin wejścia RCS w Polsce studzi entuzjazm rynku i każe rozglądać się za innymi technologiami, które wzbogacą kontakt marek z klientami. Na uwagę zasługuje conversational messaging, który łączy kanały rich media - Messengera, RCS oraz czat w przeglądarce internetowej. Czy rozwiązania tego typu pomogą w szybszym wdrożeniu RCS-a na świecie?
 
sobota 26.05.2018, 67 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone