logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Super Express świętuje jubileusz 30-lecia

  PR 26.11.2021, przeczytano 911 razy
ilustracjastrzałka

Obecnym redaktorem naczelnym Super Expressu jest Grzegorz Zasępa, pierwszym zaś był Grzegorz Lindenberg. Super Express od początku swego istnienia jest stajnią dociekliwych, nieustępliwych dziennikarzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/super-express-swietuje-jubileusz-30-lecia,393921,artykul.html

Obecnie Super Express to multimedialna grupa skupiająca działalność twórczą i biznesową wokół internetowego serwisu informacyjno-rozrywkowego, dziennika, działań eventowych, produkcji treści wideo.  Grupa SE rozwija się także na książkowym rynku analogowym i cyfrowym pod marką Wydawnictwo Harde, wydając literaturę faktu i beletrystykę, oraz intensyfikując sprzedaż w cyfrowych kanałach dystrybucji.

Ewa Lampart, dyrektor generalna Grupy Super Express, podkreśla: Na szczycie strategicznych tematów w Grupie Super Express jest budowanie zaangażowania i wzrost liczby czytelników na wszystkich platformach dystrybucji treści. Grupa przechodzi transformację cyfrową polegającą na przesunięciu środków finansowych na produkcję treści internetowych, automatyzację działań, wdrożeniu kompetencji cyfrowych w zespole oraz optymalizacji procesów.

Z okazji Jubileuszu 30-lecia redakcja przygotowała wiele działań dla czytelników.

Standardowe logo zostało zamienione na logo jubileuszowe , które zaprojektowano specjalnie na te okazję.

W serwisie dziennika, pod adresem 30lat.se.pl, zostały opublikowane teksty opisujące, jak przez ostatnie 30 lat zmienił się Super Express oraz jak zmieniła się Polska. Można tu znaleźć m.in. historię trzech dekad ukazaną na słynnych okładkach Super Expressu i przeczytać wywiady z ekspertami, którzy wyjaśniają, jakie przemiany przez ten czas przeszła polska rzeczywistość, a także przed jakimi wyzwaniami stanął cały świat.

Super Express zaprosił też swoich czytelników do urodzinowej zabawy – plebiscytu na największy hit muzyczny ostatnich 30 lat. Zestaw utworów 30-lecia przygotowała kapituła złożona z ekspertów i dziennikarzy muzycznych. W jej skład weszli: dziennikarz muzyczny radia VOX Marek Sierocki, dziennikarka muzyczna radia ESKA Katarzyna Węsierska, szef muzyczny radia SuperNova Paweł Wiszniewski, dziennikarz działu Gwiazdy Super Expressu Adrian Nychnerewicz oraz pierwszy zastępca naczelnego Super Expressu Jan Złotorowicz. Nazwisko zwycięzcy plebiscytu zostanie ogłoszone  26 listopada, podczas specjalnego wydania programu Super Raport transmitowanego na żywo na stronie głównej Super Expressu [se.pl] oraz na  platformach społecznościowych.

Dużą niespodzianką dla czytelników i widzów będzie urodzinowy koncert. Zostanie on wyemitowany w całości 26 listopada o godzinie 20.00 na stronie głównej se.pl, na kanale Super Expressu [se.pl] na Youtube oraz na Facebooku Super Expressu. Dla czytelników swoje największe przeboje zagrają znany z hitowych utworów Golec uOrkiestra i elektryzujący DJ Gromee.

Super Express dziennik, którego średnie rozpowszechnianie płatne we wrześniu’21 - 88 379 egz. czyni z niego drugą największą gazetę w Polsce. *

Super Express se.pl to lider serwisów internetowych dzienników z zasięgiem 31,21% w kategorii (10 369 944 użytkowników). **

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

Dodatkowe informacje:

* Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa
** Źródło: Mediapanel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764