logo
WIADOMOŚCI

Super Gift: Najlepsze gadżety Festiwalu Marketingu wybrane

redakcja   30.08.2013, przeczytano 3540 razy
ilustracjastrzałka
Super Gift: Najlepsze gadżety Festiwalu Marketingu wybrane

Zakończyło się głosowanie na najlepsze artykuły promocyjne prezentowane podczas odbywających się w Warszawie V Targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej, towarzyszących Festiwalowi Marketingu i Druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/super-gift:-najlepsze-gadzety-festiwalu-marketingu-wybrane,19556,artykul.html

Konkurs wyróżnił artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, które wyróżniają się funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Głosować można było w 6 kategoriach, pięć z nich to przedziały cenowe dostępne na wyszukiwarce giftsonline.pl, ostatnia kategoria to Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera. W każdej z kategorii zostały nagrodzone trzy produkty.

Głosowanie odbywało się poprzez formularz internetowy. Uprawnieni do głosowania byli przedstawiciele firm z branży, a warunkiem oddania głosu było pozostawienie swoich danych.

Druga odsłona konkursu będzie miała swoje miejsce podczas wrześniowych targów, zostanie wtedy wybrana Nagroda Publiczności - zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów.

Festiwal Marketingu i Druku odbędzie się 9-10 września 2013 r. w warszawskiej hali EXPO XXI. Portal Signs.pl jest patronem medialnym Festiwalu.

Przegląd wybranych gadżetów (PDF)

Źródło: OOH Magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone