logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Surrealistyczna kampania Silesia City Center

   05.01.2011, przeczytano 4856 razy
ilustracjastrzałka

Śląskie centrum handlowe Silesia City Center rusza z kampanią reklamową ''Nowy wymiar wrażeń'' na 2011 rok. Za kreację odpowiada krakowska agencja Madeinbrain Studio. Stworzona grafika ma podkreślać wielowymiarowość Silesia City Center.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/surrealistyczna-kampania-silesia-city-center,11850,artykul.html

Nowa linia kreatywna pojawiła się na początku stycznia 2011. Jej pierwszą odsłoną jest sezonowa kampania wyprzedaży, w tym roku pod hasłem ''Krystaliczne wyprzedaże''. Od stycznia 2011 zmianie uległa także strona internetowa Silesii oraz wszystkie materiały promocyjne. Zintegrowana kampania na 2011 rok obejmować będzie ATL, BTL oraz media społecznościowe.

Kampania obejmuje 16 odsłon, zdjęcia wykonane przez znanego z programu ''Top Model'' fotografa - Wojtka Wojtczaka (backstage można obejrzeć na portalu YouTube) oraz linię kreatywną nawiązująca do świata fantazji, twórczości surrealistów i grafik Eschera. Na potrzeby linii graficy stworzyli ''wielowymiarowy świat'', którego symbolem jest spinający koncepcję sześcian. Hasło ''Nowy wymiar wrażeń'' jest związane z rozbudową Silesia City Center rozpoczętą w 2010 roku.

Za kreację odpowiadają Zygmunt Batko i Agnieszka Winciorek z krakowskiej agencji Madeinbrain Studio.

Źródło: Silesia City Center

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764