Śląskie centrum handlowe Silesia City Center rusza z kampanią reklamową ''Nowy wymiar wrażeń'' na 2011 rok. Za kreację odpowiada krakowska agencja Madeinbrain Studio. Stworzona grafika ma podkreślać wielowymiarowość Silesia City Center.
Nowa linia kreatywna pojawiła się na początku stycznia 2011. Jej pierwszą odsłoną jest sezonowa kampania wyprzedaży, w tym roku pod hasłem ''Krystaliczne wyprzedaże''. Od stycznia 2011 zmianie uległa także strona internetowa Silesii oraz wszystkie materiały promocyjne. Zintegrowana kampania na 2011 rok obejmować będzie ATL, BTL oraz media społecznościowe.
Kampania obejmuje 16 odsłon, zdjęcia wykonane przez znanego z programu ''Top Model'' fotografa - Wojtka Wojtczaka (backstage można obejrzeć na portalu YouTube) oraz linię kreatywną nawiązująca do świata fantazji, twórczości surrealistów i grafik Eschera. Na potrzeby linii graficy stworzyli ''wielowymiarowy świat'', którego symbolem jest spinający koncepcję sześcian. Hasło ''Nowy wymiar wrażeń'' jest związane z rozbudową Silesia City Center rozpoczętą w 2010 roku.
Za kreację odpowiadają Zygmunt Batko i Agnieszka Winciorek z krakowskiej agencji Madeinbrain Studio.
Źródło: Silesia City Center