logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic dla Born2be.pl

  PR 25.10.2018, przeczytano 655 razy
ilustracjastrzałka

Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje rozbudowaną kampanię dla platformy oferującego szeroki asortyment odzieży i obuwia w przystępnych cenach. Działania prowadzone są z wykorzystaniem różnorodnych nośników reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/synergic-dla-born2be.pl,379885,artykul.html

Pierwsza część kampanii reklamowej rozpoczęła się spektakularnie w połowie września, kiedy przy ul. Marszałkowskiej 76 w Warszawie powstał ogromny mural reklamujący platformę. Ta nietypowa forma komunikatu marketingowego jest konsumowanie codziennie przez kilkadziesiąt tysięcy odbiorców. Dodatkowo w kampanii wykorzystano nośniki typu outdoor na wiatach przystankowych i citilighty największych dworcach w Polsce.

Z kolei w październiku ruszyła główna część kampanii uzupełniona o billboardy reklamowe ulokowane przy kluczowych węzłach komunikacyjnych w Poznaniu i Warszawie. Wzmocniono działania na dworcach kolejowych i autobusowych umieszczając nośniki reklamowe w 8 największych miastach, m.in Poznaniu, Trójmieście, czy Katowicach. Działania obejmujące transport miejski również zostały poszerzone. Na 113 autobusach wykonano reklamę typu fullback, natomiast na ekranach LCD znajdujących się wewnątrz wyświetla się spot reklamowy.

- Realizacja kampanii marketingowej jest niezwykle wymagającym procesem, poczynając od strategicznej fazy planowania. Liczy się zarówno sprofilowany pod kątem odbiorcy nośnik i forma, ale i atrakcyjna treść. Cieszy nas fakt, iż Klient zdecydował się m.in na mural. Murale mają tę przewagę nad standardową reklamą outdoorową, że spotykają się z bardzo dużą akceptacją społeczną, gdyż odbiorcy widzą w nich współczesną formę sztuki. Odpowiedni dobór nośników jest gwarantem sukcesu marketingowego – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Kampania reklamująca jesienną kolekcję odzieży i obuwia marki Born2be skierowana jest do kobiet. Samo zaplecze realizacyjne jest inspirujące. Produkty born2be są ofertą skierowaną do kobiet nowoczesnych: silnych, odważnych, autentycznych i podkreślających swój indywidualizm. Te cechy oddano również w sesji zdjęciowej i materiałach promocyjnych video, które w ciągu raptem 46h powstały na Wyspach Owczych, a są integralną częścią bieżącej kampanii. Surowy klimat, porywisty wiatr jako tło podkreślające naturę kobiety: silnej i delikatnej, subtelnej i odważnej.

- Plan zdjęciowy na otwartej przestrzeni i w surowej naturze stanowi mieszankę wybuchową: logistyczną i efektowną. Dlaczego ryzykowaliśmy tak wiele dla kilku zdjęć i materiału video? Celem nadrzędnym były kadry, łączące kobiecą subtelność z oszałamiającymi widokami. Aby się o tym samemu przekonać, zapraszam do odwiedzenia platformy www.born2be.pl – powiedział Daniel Duniak, Marketing Director.

- Dobór i selekcja nośników reklamowych jest strategiczną konsekwencją pozycjonowania marki i przekazu kampanii. Dlatego wspólnie z Synergic zdecydowaliśmy się na nowoczesne nośniki, wpisujące się zarówno w komunikację do nowoczesnej konsumentki, jak i w wielkomiejską tkankę (np. mural). Murale mają tę przewagę nad klasyczne formy outdoorowe, że charakteryzują się wysoką akceptacją społeczną – odbiorcy utożsamiają je ze współczesnym przekazem artystycznym – powiedziała Aleksandra Lenarczyk, Ecommerce Director.   

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764