logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja Polska kupiła prawa do całej serii „The Voice”

  PR 18.10.2019, przeczytano 168 razy

TVP podpisała umowę z firmą Talpa i stała się właścicielem praw do trzech kolejnych sezonów „The Voice”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-polska-kupila-prawa-do-calej-serii-_the-voice_,384410,artykul.html

Na antenie telewizji publicznej program „The Voice of Poland” emitowany jest od 2011 r., „The Voice Kids” od 2018 r. , natomiast „The Voice Senior” pojawi się na antenie Dwójki w grudniu 2019 r.

The Voice of Poland” to wyjątkowy talent show, który odniósł spektakularny sukces na świecie. Polska edycja obecna jest na antenie TVP2 od 2011 roku i cieszy się nieustannie ogromną popularnością i sympatią widzów.

Celem i ambicją publicznego nadawcy jest, aby ten uwielbiany przez miliony Polaków, łączący pokolenia program, dał szansę zaistnieć wokalistom w każdym wieku.

Na antenie TVP2 emitowana jest już 10. jubileuszowa edycja programu „The Voice of Poland”. Najlepszego głosu w Polsce szukają: Margaret, Kamil Bednarek, Michał Szpak oraz Thomson i Baron z Afromental.

W grudniu rusza po raz pierwszy w Polsce „The Voice Senior”, który już wzbudza ogromne emocje. W programie pojawią się utalentowani wokalnie uczestnicy, którzy ukończyli 60. lat. Trenerami pierwszej, polskiej edycji „The Voice Senior” zostali: Alicja Majewska, Andrzej Piaseczny, Urszula Dudziak oraz Marek Piekarczyk. To wyjątkowa propozycja Telewizji Polskiej na zimowe wieczory.

Roksana Węgiel w wielkim stylu wygrała „The Voice Kids”, a następnie Eurowizję Junior 2018 w Mińsku. W styczniu 2020 r. kolejne utalentowane wokalnie dzieci spróbują zachwycić jurorów i publiczność w trzeciej edycji programu, który ma wyłonić osobę o największym talencie i najlepszym głosie. Uczestnicy „The Voice Kids” mają od 8 do 15 lat.

Program produkowany jest na zlecenie Telewizji Polskiej przez firmę Rochstar.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Data pozwala przewidywać zachowania konsumentów
Analiza Big Data może dostarczyć cennych informacji na temat zachowań klientów i skuteczności kampanii reklamowych. Szczególnie pożądane przez przedsiębiorców są usługi związane z wydobywaniem danych z treści publikowanych w social media. Pozwala to na porównywanie pozycji marki względem konkurencji, a także badanie odczuć ludzi związanych z wizerunkiem polityków. Dane...
Australijski oddział Google jest atakowany przez lokalne organy nadzorujące z powodu praktyk gromadzenia danych na urządzeniach z Androidem – w szczególności sprzecznych z prawem ustawień danych lokalizacji.
Taśmowe oglądanie seriali staje się coraz częstsze
Trwająca moda na taśmowe oglądanie seriali czasami przybiera coraz większą skalę. Internauci licytują się między sobą na liczbę obejrzanych odcinków za jednym zamachem. – Osoby, które są wysoko zbingowane, będą siedziały przed telewizorem, tabletem czy komórką nawet i kilka godzin bez przerwy – mówi Anna Jupowicz-Ginalska z Uniwersytet...
E-mail marketing coraz precyzyjniej dociera z reklamą do konsumentów
E-mail marketing to jeden z najtańszych sposobów dotarcia z reklamą do odbiorców. Nie wymaga specjalnych narzędzi, przygotowań ani dużego budżetu, dzięki czemu jest opłacalny zarówno dla dużych, jak i małych firm. Ta forma przekazu staje się coraz bardziej precyzyjna. W mailingu wykorzystywane są nowe technologie, jak uczenie maszynowe czy sztuczna...
Telewizja Sportdigital Fussball, posiadająca prawa do pokazywania 30 meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/20 i 2020/21 na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii, podpisała umowę z Onefootball. Na bazie porozumienia użytkownicy platformy streamingowej w tych krajach będą także mogli oglądać mecze polskiej ligi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764