logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja Polska kupiła prawa do całej serii „The Voice”

  PR 18.10.2019, przeczytano 217 razy

TVP podpisała umowę z firmą Talpa i stała się właścicielem praw do trzech kolejnych sezonów „The Voice”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-polska-kupila-prawa-do-calej-serii-_the-voice_,384410,artykul.html

Na antenie telewizji publicznej program „The Voice of Poland” emitowany jest od 2011 r., „The Voice Kids” od 2018 r. , natomiast „The Voice Senior” pojawi się na antenie Dwójki w grudniu 2019 r.

The Voice of Poland” to wyjątkowy talent show, który odniósł spektakularny sukces na świecie. Polska edycja obecna jest na antenie TVP2 od 2011 roku i cieszy się nieustannie ogromną popularnością i sympatią widzów.

Celem i ambicją publicznego nadawcy jest, aby ten uwielbiany przez miliony Polaków, łączący pokolenia program, dał szansę zaistnieć wokalistom w każdym wieku.

Na antenie TVP2 emitowana jest już 10. jubileuszowa edycja programu „The Voice of Poland”. Najlepszego głosu w Polsce szukają: Margaret, Kamil Bednarek, Michał Szpak oraz Thomson i Baron z Afromental.

W grudniu rusza po raz pierwszy w Polsce „The Voice Senior”, który już wzbudza ogromne emocje. W programie pojawią się utalentowani wokalnie uczestnicy, którzy ukończyli 60. lat. Trenerami pierwszej, polskiej edycji „The Voice Senior” zostali: Alicja Majewska, Andrzej Piaseczny, Urszula Dudziak oraz Marek Piekarczyk. To wyjątkowa propozycja Telewizji Polskiej na zimowe wieczory.

Roksana Węgiel w wielkim stylu wygrała „The Voice Kids”, a następnie Eurowizję Junior 2018 w Mińsku. W styczniu 2020 r. kolejne utalentowane wokalnie dzieci spróbują zachwycić jurorów i publiczność w trzeciej edycji programu, który ma wyłonić osobę o największym talencie i najlepszym głosie. Uczestnicy „The Voice Kids” mają od 8 do 15 lat.

Program produkowany jest na zlecenie Telewizji Polskiej przez firmę Rochstar.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kino Polska zaprasza na Długi weekend na legalu. W dniach 11-13 czerwca br. stacja zaprezentuje widzom takie hity polskiej kinematografii, jak Ogniem i mieczem, Pitbull i Uwikłanie, a połowę przychodów z reklam wyemitowanych przy tych filmach przekaże Fundacji Legalna Kultura.
Od 1 czerwca program Małgorzaty Ohme #zostajęwdomu z Onet zmienia tytuł, tematykę i częstotliwość. #Latowdomu z Onet – będzie emitowany trzy razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki o godz. 12.30 na żywo w Onecie oraz na Facebooku. W letniej odsłonie programu prowadząca Małgorzata Ohme wraz z gośćmi podpowie, jak spędzić letni czas zachowując dobry humor i jak...
„Karmię piersią, naturalnie!” – nowa akcja edukacyjna M jak mama
Startuje kampania edukacyjna „Karmię piersią, naturalnie!”, mająca na celu propagowanie karmienia piersią wśród młodych mam i kobiet w ciąży, a także wspieranie karmiących mam.
W piątek 29 maja 2020 r.  wraca „Ligowy weekend”, popularny wśród kibiców dodatek do „Przeglądu Sportowego”.
Wirtualna gala 5. edycji plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”
Zespół „Wysokich Obcasów” zaprasza na wyjątkową galę plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”, która w tym roku odbędzie się wirtualnie, w nowoczesnym, multimedialnym studiu we wtorek, 2 czerwca. Podczas wydarzenia, transmitowanego na żywo na Facebooku, widzowie poznają wybór jury i czytelników oraz dowiedzą się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764