logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja Polska kupiła prawa do całej serii „The Voice”

  PR 18.10.2019, przeczytano 373 razy

TVP podpisała umowę z firmą Talpa i stała się właścicielem praw do trzech kolejnych sezonów „The Voice”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-polska-kupila-prawa-do-calej-serii-_the-voice_,384410,artykul.html

Na antenie telewizji publicznej program „The Voice of Poland” emitowany jest od 2011 r., „The Voice Kids” od 2018 r. , natomiast „The Voice Senior” pojawi się na antenie Dwójki w grudniu 2019 r.

The Voice of Poland” to wyjątkowy talent show, który odniósł spektakularny sukces na świecie. Polska edycja obecna jest na antenie TVP2 od 2011 roku i cieszy się nieustannie ogromną popularnością i sympatią widzów.

Celem i ambicją publicznego nadawcy jest, aby ten uwielbiany przez miliony Polaków, łączący pokolenia program, dał szansę zaistnieć wokalistom w każdym wieku.

Na antenie TVP2 emitowana jest już 10. jubileuszowa edycja programu „The Voice of Poland”. Najlepszego głosu w Polsce szukają: Margaret, Kamil Bednarek, Michał Szpak oraz Thomson i Baron z Afromental.

W grudniu rusza po raz pierwszy w Polsce „The Voice Senior”, który już wzbudza ogromne emocje. W programie pojawią się utalentowani wokalnie uczestnicy, którzy ukończyli 60. lat. Trenerami pierwszej, polskiej edycji „The Voice Senior” zostali: Alicja Majewska, Andrzej Piaseczny, Urszula Dudziak oraz Marek Piekarczyk. To wyjątkowa propozycja Telewizji Polskiej na zimowe wieczory.

Roksana Węgiel w wielkim stylu wygrała „The Voice Kids”, a następnie Eurowizję Junior 2018 w Mińsku. W styczniu 2020 r. kolejne utalentowane wokalnie dzieci spróbują zachwycić jurorów i publiczność w trzeciej edycji programu, który ma wyłonić osobę o największym talencie i najlepszym głosie. Uczestnicy „The Voice Kids” mają od 8 do 15 lat.

Program produkowany jest na zlecenie Telewizji Polskiej przez firmę Rochstar.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764