logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telewizja WP nr 1 na MUX8, przyciąga najwięcej widzów

  PR 05.07.2018, przeczytano 689 razy

Zgodnie z danymi Nielsen Audience Measurement w pierwszym półroczu 2018 Telewizja WP jest liderem wśród stacji nadających na MUX8. Dynamika wzrostu w grupie komercyjnej wyniosła aż 236%. Telewizja WP ramówkę promuje nowym hasłem: „tyle do zobaczenia”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/telewizja-wp-nr-1-na-mux8%2C-przyciaga-najwiecej-widzow,37135,artykul.html

Spośród kanałów ósmego multipleksu w pierwszym półroczu 2018 roku widzowie najchętniej wybierali Telewizję WP. Z wynikiem 0,37% w grupie komercyjnej all 16-49, stacja zajęła 41. miejsce w rankingu wszystkich dostępnych w Polsce stacji. Jest to wzrost o 236% w porównaniu do pierwszego półrocza 2017 roku. Pozostałe stacje z MUX8, w grupie komercyjnej znalazły się na pozycjach 44 (Metro), 47 (Zoom TV) oraz 54 (Nowa TV). Pozycję lidera Telewizja WP zajęła również w grupie wszystkich widzów all 4+ (0,39%), grupie widzów telewizji naziemnej all 4+ DTT (0,60%) oraz grupie widzów sieci kablowych all 4+ (0,57%).

– W Telewizji WP budujemy odważną ramówkę i często poruszamy tematy pomijane przez większe stacje. Świetne wyniki oglądalności to dla nas znak, że idziemy w dobrym kierunku. W naszym studio powstaje również coraz więcej treści, które są chętnie oglądane online, w serwisach WP, jak i w telewizji – mówi Barbara Bilińska, dyrektor programowa Telewizji WP.

Najpopularniejszymi programami w pierwszym półroczu były Megafabryki, Ucho Prezesa, Kabaret na żądanie, Mistrzowie Kabaretu oraz Pokochaj lub Sprzedaj. Ramówka budowana jest wokół nowego hasła stacji „tyle do zobaczenia”. Telewizja WP oferuje m.in.: kabaretowe szlagiery, programy dokumentalne, pasma filmowe oraz popularne wśród widzów programy o domach, renowacjach i luksusowych rezydencjach.

Telewizja WP nadaje od grudnia 2016 roku. Dostępna jest jako telewizja naziemna na ósmym multipleksie (MUX8), na platformie NC+ (kanał 170) oraz w najlepszych sieciach kablowych: UPC (kanał 158/116), Vectra (128), Multimedia (38), Netia (30), Inea (28), Toya (17) oraz wiele innych.

Źródło: WP

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764