logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Holmes Report: Weber Shandwick najlepszą agencją PR

  PR 26.09.2012, przeczytano 1436 razy

The Holmes Report przyznał tytuł „Global Agency of the Year”  agencji Weber Shandwick, doceniając imponujące tempo rozwoju międzynarodowej firmy we wszystkich regionach świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/the-holmes-report%3A-weber-shandwick-najlepsza-agencja-pr,16748,artykul.html

The Holmes Report od lat prowadzi najważniejszy na świecie ranking agencji public relations, opierając go o poziom przychodów wygenerowanych w danym roku rozliczeniowym, zasięg, liczbę klientów oraz kompetencje. Od 10 lat Weber Shandwick znajduje się w ścisłej czołówce firm PR, o czym świadczą liczne nagrody i tytuły zdobywane w kolejnych latach.

Równolegle z tytułem najlepszej agencji na świecie 2012 roku, Weber Shandwick został uznany „Most Creative PR Firm in the World”, plasując się na pierwszej pozycji kreatywnego indeksu opracowanego przez The Holmes Report. Kilka miesięcy wcześniej, w maju, agencja zdobyła tytuł “EMEA Consultancy of the Year” – najlepszej firmy PR w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Weber Shandwick to jeden z dwóch PR-owych gigantów na świecie obok Edelman. W 2011 firma przekroczyła przychód w wysokości  600 milionów dolarów, by na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy poprawić ten wynik o kolejne 12,5 procenta. Dynamiczny rozwój we wszystkich regionach świata firma zawdzięcza nowym klientom w swoim portfolio, m.in. kontraktowi z Unilever, Pepsi and Mountain Dew, Roche, Citrix oraz Olimpiadzie w Tokyo w 2020 roku.

Polski oddział Weber Shandwick funkcjonuje od 2006 roku, w strukturach McCann Worldgroup. Głównymi klientami agencji w Polsce są: MasterCard, The Walt Disney Company, Exxon Mobil, Nespresso, Bank DnB Nord, Mattel, Tesco, BZ WBK czy Program Odpowiedzialnej Sprzedaży „STOP18”.

W maju bieżącego roku krajowy oddział Weber Shandwick został nagrodzony srebrną statuetką Stevie Awards w międzynarodowym konkursie The World’s Premier Business Award, za projekt zrealizowany dla Monopoly Polska. Uprzednio projekt ten otrzymał Digital Communication Award 2011 oraz nominacje do European Excellence Awards i Sabre Awards.

Wysoka jakość pracy kreatywnej oraz poziom zaangażowania w zadania powierzone przez klientów w dużej mierze są powiązane z wyjątkowym zespołem ludzi będących wizytówką firmy. „Engaging, always” to hasło, które niesie za sobą rzeczywiste przesłanie odzwierciedlające standardy pracy w Weber Shandwick, przekładające się na jej pozycję w branży PR”, mówi Waldemar Leszczyński, Managing Partner, Weber Shandwick.

Źródło: McCANN WorldGroup Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764