logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Too Good To Go prezentuje nową tożsamość marki

  PR 13.03.2023, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

Too Good To Go - firma wpływu społecznego działająca na rzecz ograniczenia marnowania jedzenia - zaprezentowała odświeżoną identyfikację wizualną wraz z nowym pozycjonowaniem marki. Wprowadzenie zmian związane jest z dalszym rozwojem mającym na celu dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/too-good-to-go-prezentuje-nowa-tozsamosc-marki,399262,artykul.html

Siła marki odegrała kluczową rolę w rozwoju Too Good To Go. Pomogła zbudować zaangażowaną społeczność, zyskać wiarygodność i utrzymać wysoki poziom wzrostu organicznego. Aby kontynuować swój wpływ, twórcy zdali sobie sprawę z potrzeby odwołania się do szerokiej publiczności, wychodzącej poza grupę, która już dostrzega pilną potrzebę działań na rzecz niemarnowania żywności.

Do tej pory komunikacja Too Good To Go koncentrowała się głównie na jedzeniu i korzyściach środowiskowych. Teraz ma pogłębić emocjonalną więź z użytkownikami, stawiając ich w centrum uwagi. Nowa tożsamość marki to również okazja, by celebrować każdy gest odnoszący się do ratowania jedzenia przed zmarnowaniem i sprawiać, by ludzie czuli się z tego dumni.

- Każdego dnia miliony użytkowników i tysiące partnerów wywierają pozytywny wpływ za pomocą Too Good To Go, po prostu ratując dobre jedzenie przed zmarnowaniem. Każdy taki akt pomaga spowolnić globalne ocieplenie. Chcemy mieć pewność, że ludzie słusznie czują się docenieni i zadowoleni, gdy wnoszą tak wiele - mówi Ivo van den Brand, Chief Marketing Officer w Too Good To Go.

Too Good To Go chce inspirować ludzi i firmy na całym świecie, stawiając na jasne, spójne i pozytywne doświadczenie zapadające w pamięć w każdym punkcie styku z marką. Teraz, unowocześniony logotyp w ciemnozielonym kolorze przypomina uśmiech.

- Dążymy do tego, by nasi odbiorcy wiedzieli, że staramy się reprezentować coś dobrego - mówi Carl-Emil Jensen, Creative Director w Too Good To Go.

Prace nad nową identyfikacją wizualną trwały rok. W całości zostały wykonane przez wewnętrzne działy kreacji. Obecnie z Too Good To Go korzysta silna społeczność 70 mln użytkowników z Europy i Ameryki Północnej. W Polsce aplikacja dostępna jest od 2019 roku.

Źródło: Too Good To Go

www.toogoodtogo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764