logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jan Bratkowski nowym rzecznikiem UNICEF Polska

  PR 13.03.2023, przeczytano 370 razy
ilustracja

Do działu Marketingu i Komunikacji UNICEF Polska dołączył Jan Bratkowski, obejmując funkcję rzecznika. Odpowiadał będzie za reprezentowanie organizacji w mediach, a także kompleksowe działania wizerunkowe i utrzymywanie relacji z dziennikarzami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jan-bratkowski-nowym-rzecznikiem-unicef-polska,399263,artykul.html

Złożona sytuacja humanitarna na świecie wymaga podejmowania efektywnych działań komunikacyjnych i edukacyjnych w wielu obszarach. Mając na uwadze związane z tym wyzwania UNICEF Polska podjął decyzję o gruntownej reorganizacji Biura Prasowego i zatrudnieniu Jan Bratkowskiego w charakterze rzecznika. Będzie on dbał o wizerunek organizacji w mediach oraz reprezentował ją w środkach masowego przekazu. Do jego obowiązków będzie także należało planowanie, proaktywne budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami oraz zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych.

- W trudnych i dynamicznych warunkach niezbędne jest profesjonalne, rzeczowe, a przede wszystkim wyważone podejście do kwestii komunikacyjnych. Wierzę, że nowy rzecznik będzie profesjonalnym łącznikiem pomiędzy organizacją a mediami. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze skuteczniej komunikować nie tylko naszą misję, ale również kluczowe obszary, którymi zajmuje się organizacja. Nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia oraz przyszłości. - mówi Paweł Barski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji, UNICEF Polska

Jan Bratkowski jest absolwentem stosunków międzynarodowych i kulturoznawstwa. Ma wieloletnie doświadczenie jako dziennikarz, redaktor, tłumacz i copywriter. Przez wiele lat był związany m.in. z Polską Agencją Prasową. Ostatnio w jednej z agencji PR odpowiadał za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe. Prowadził projekty z zakresu public relations, koordynując i zarządzając aktywnościami komunikacyjnymi dla klientów szczególnie z sektora finansowego oraz branży konsultingowej.

Źródło: UNICEF Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zielona kampania Energi Obrotu
Z natury dobra energia – to hasło przewodnie najnowszej eko-kampanii Energi Obrotu, spółki z Grupy ORLEN. Kampania jest skierowane do gospodarstw domowych i ma zachęcać do inwestycji w ekologiczne i energooszczędne rozwiązania: fotowoltaikę oraz wprowadzone niedawno do oferty pompy ciepła. Ogólnopolska kampania Energi Obrotu ma wzmacniać jej wizerunek wśród...
Żabka Jush ruszyła z innowacyjną aktywacją promocyjną oraz dowozami w plener
Żabka Jush w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest obecna wszędzie tam, gdzie jej użytkownicy. Działaniom towarzyszy aktywacja konsumencka, polegająca na polowaniu na ukryte w przestrzeni miejskiej, a także w sieci kody promocyjne. Kampania pod hasłem  „Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener” potrwa do ostatniego dnia sierpnia.
Streetcom realizuje kampanię Influencer Marketingową dla marki pizzy Feliciana Dr. Oetkera
Agencja Streetcom została wybrana do  realizacji działań z zakresu Influencer Marketingu. Agencja przygotowała oraz realizuje kampanię z 40 mikroinfluencerami dla marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera. W kampanii pokazywane są topowe smaki pizzy oraz roślinne nowości – dwa smaki pizzy Feliciana Vegan.
Prosta droga do zawału – rusza nowa kampania świadomościowa skierowana do młodych
„Serca pilnuj, z prawdą ramię w ramię. Nie jesteś nieśmiertelny, życie to nie film!” – w hiphopowym klipie śpiewa Mikołaj Mądrzyk - Mikser, raper. O tym, że niezdrowa dieta, używki i stres to realne zagrożenie dla zdrowia i ryzyko wystąpienia zawału serca także w młodym wieku, w nowej kampanii świadomościowej „Prosta droga do zawału” ...
Bakalland kontynuuje wielokanałową komunikacją pod hasłem „Jesz, co dobre”
Marka Bakalland w nowej odsłonie prowadzi od połowy marca wielokanałową komunikację marketingową 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Działania obejmują m.in. reklamę w TV, influencer i digital marketing, akcje in-store oraz OOH/DOOH. Outdoorowa część kampanii właśnie nabrała rozpędu. Ważnym punktem kampanii są działania w przestrzeni miejskiej i galeriach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764