logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tortille z Konspolu w nowej odsłonie na nośnikach outdoor

  PR 17.08.2018, przeczytano 739 razy
ilustracjastrzałka

W drugiej połowie sierpnia w największych miastach w Polsce pojawią się billboardy promujące tortille arabską  firmy Konspol, która przeszła lifting szaty graficznej. Marka zachęca konsumentów, do zwrócenia uwagi na nowe opakowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tortille-z-konspolu-w-nowej-odslonie-na-nosnikach-outdoor,37610,artykul.html

Tortille firmy Konspol to produkty, które od lat istnieją na polskim rynku i przeznaczone są dla wszystkich wielbicieli kuchni świata. W ofercie firmy znajduje się m.in. tortilla arabska, tortilla amerykańska, latynoska czy ta z pieczarkami i serem. Dzięki odświeżonej szacie graficznej produkty te są bardziej rozpoznawalne i lepiej widoczne na półce. Kształt opakowania pozostał niezmieniony – praktyczna tacka ułatwia przechowywanie i zapobiega uszkodzeniu placków.

Kampania outdoor promująca tę linię produktową realizowana jest na kilkuset nośnikach (w tym formatach: BB, SO, MK i SD), które pojawią się m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Gdyni,  Lublinie i Rzeszowie. Kampania potrwa do końca sierpnia.

Źródło: Konspol

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764