W drugiej połowie sierpnia w największych miastach w Polsce pojawią się billboardy promujące tortille arabską firmy Konspol, która przeszła lifting szaty graficznej. Marka zachęca konsumentów, do zwrócenia uwagi na nowe opakowania.
Tortille firmy Konspol to produkty, które od lat istnieją na polskim rynku i przeznaczone są dla wszystkich wielbicieli kuchni świata. W ofercie firmy znajduje się m.in. tortilla arabska, tortilla amerykańska, latynoska czy ta z pieczarkami i serem. Dzięki odświeżonej szacie graficznej produkty te są bardziej rozpoznawalne i lepiej widoczne na półce. Kształt opakowania pozostał niezmieniony – praktyczna tacka ułatwia przechowywanie i zapobiega uszkodzeniu placków.
Kampania outdoor promująca tę linię produktową realizowana jest na kilkuset nośnikach (w tym formatach: BB, SO, MK i SD), które pojawią się m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Gdyni, Lublinie i Rzeszowie. Kampania potrwa do końca sierpnia.
Źródło: Konspol