logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trendy rynkowe w internecie

  PR 05.09.2006, przeczytano 2265 razy
ilustracjastrzałka

Nie jest prawdą, że tylko duże firmy mogą pozwolić sobie na kształtowanie swojego wizerunku. Obecnie e-wizerunek staje się czynnikiem kluczowym dla sukcesu każdego przedsiębiorstwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trendy-rynkowe-w-internecie,4405,artykul.html

Małe Spółki coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że ich wizerunek w internecie jest bardzo skuteczną bronią w walce rynkowej ze średnimi i dużymi firmami. Dobra strona WWW w połączeniu ze zbudowaniem bliższych relacji z Klientem daje do ręki takiej firmy doskonałą broń. Jeżeli jeszcze włączy się w to systemy B2B otrzymuje się wspaniałe narzędzie do osiągnięcia sukcesu rynkowego.

Internet jest tym miejscem, gdzie mali przedsiębiorcy, przy niewielkich nakładach finansowych, mogą z powodzeniem konkurować z największymi. Obecnie obserwujemy, że coraz częściej potrafią oni wykorzystać to medium.

Przykładem powyższych trendów jest firma Ls-Narzędzia. Kierownictwo Spółki podeszło do sprawy zaistnienia w internecie z pełnym profesjonalizmem i powierzyło opracowanie koncepcji i grafiki Agencji IntraCOM z Katowic. Takie rozwiązanie pozwoliło przygotować doskonałą stronę WWW, która została zaprojektowana dla wszystkich potencjalnych grup odbiorców.
W kolejnych etapach planowana jest również rozbudowa witryny o systemy biznesowe.


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: --------IntraCOM--------

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764