Nie jest prawdą, że tylko duże firmy mogą pozwolić sobie na kształtowanie swojego wizerunku. Obecnie e-wizerunek staje się czynnikiem kluczowym dla sukcesu każdego przedsiębiorstwa.
Małe Spółki coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że ich wizerunek w internecie jest bardzo skuteczną bronią w walce rynkowej ze średnimi i dużymi firmami. Dobra strona WWW w połączeniu ze zbudowaniem bliższych relacji z Klientem daje do ręki takiej firmy doskonałą broń. Jeżeli jeszcze włączy się w to systemy B2B otrzymuje się wspaniałe narzędzie do osiągnięcia sukcesu rynkowego.
Internet jest tym miejscem, gdzie mali przedsiębiorcy, przy niewielkich nakładach finansowych, mogą z powodzeniem konkurować z największymi. Obecnie obserwujemy, że coraz częściej potrafią oni wykorzystać to medium.
Przykładem powyższych trendów jest firma Ls-Narzędzia. Kierownictwo Spółki podeszło do sprawy zaistnienia w internecie z pełnym profesjonalizmem i powierzyło opracowanie koncepcji i grafiki Agencji IntraCOM z Katowic. Takie rozwiązanie pozwoliło przygotować doskonałą stronę WWW, która została zaprojektowana dla wszystkich potencjalnych grup odbiorców.
W kolejnych etapach planowana jest również rozbudowa witryny o systemy biznesowe.