logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trotec prezentuje nową identyfikację wizualną

  PR 30.06.2020, przeczytano 1053 razy
ilustracjastrzałka

Trotec Laser, austriacki producent maszyn laserowych, prezentuje nową identyfikację wizualną marki. Zmiana dotyczy również logo. Wszystkie kanały komunikacji marki, działania online, materiały promocyjne oraz drukowane otrzymały odświeżony wygląd.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trotec-prezentuje-nowa-identyfikacje-wizualna,387607,artykul.html

Nowy wizerunek podkreśla technologiczne przywództwo

- Wszystkie nasze elementy wizualne wspierają komunikację naszych najważniejszych wartości, naszej tożsamości. Dla Trotec oznacza to w szczególności, podkreślenie naszych działań jako lidera w innowacji za pomocą logo - wyjaśnia Dr Andreas Penz, Prezes Zarządu Trotec Laser GmbH, który samodzielnie zaprojektował i zbudował pierwszy laser Trotec. Jest zaangażowany w process tworzenia marki od blisko 25 lat.

Producent laserów jest w trakcie cyfrowej zmiany i aktywnie kieruje nią w obrębie firmy. Kolejnym krokiem było więc sprawienie, by te zmiany były widoczne także dla innych.

- Nasze produkty stają się całkowicie cyfrowe. Aktualnie nasz zespół intensywnie pracuje nad oprogamowaniem nowej generacji dla naszych maszyn laserowych. Nasza komunikacja zewnętrzna odzwierciedla teraz także nowy wizerunek firmy – mówi Penz, nakreślając strategię firmy i znaczenie cyfryzacji jako jednego z trzech głównych kierunków rozwoju.

“Wyznaczamy nowe standardy” z delikatnym dostrojeniem

Nowa tożsamość marki niesie ze sobą delikatne dostrojenie jej najistotniejszych elementów. “Wyznaczamy nowe standardy” – hasło, które od dawna jest hasłem przewodnim marki Trotec – wciąż definiuje jej cel oraz tożsamość korporacyjną, pozostając przy tym najwyższym priorytetem międzynarodowego zespołu firmy z siedzibą główną w Wels. We wszystkich kanałach komunikacji to hasło jest również widoczne jako element typograficzny, któremu towarzyszy fragment wiązki lasera. Wyraźny, precyzyjny, mocny. Litera “E” w logo Trotec wygląda teraz nowocześnie oraz symbolizuje precyzję oraz prędkość lasera. Jednocześnie zapewnia lepszą czytelność.

Świat kolorów Trotec pozostaje elegancki. Wykorzystanie dużych ilości koloru białego, widocznego czerwonego logo oraz odcieni niebieskiego tworzy wyraźną i zwięzłą paletę. Czerwony kolor Trotec posłużył do wyróżnienia marki i podkreślenia emocji z nią związanych. Czerwona głowica lasera symbolizuje natomiast zaawansowną technologię oraz maksimum zysku dla klienta. Zmianie uległa także dotyczasowa typografia. Nowy font Source Sans Pro Light został wybrany, aby osiągnąć optymalną czytelność oraz funkcjonalność we wszystkich kanałach komunikacji.

Centralne wartości marki: Innowacja, partnerstwo z klientami, cyfryzacja

- Jeśli miałbym jednym słowem określić markę Trotec, byłoby to słowo "innowacja”. To coś, nad czym pracujemy każdego dnia - mówi Dr Andreas Penz.

W nadchodzących latach nasi specjaliści jeszcze w większym stopniu skupią się na trzech głównych wartościach. Innowacja, cyfryzacja oraz partnerstwo z klientami są podstawami ich strategii. Realizacja misji zaprojektowania najwyższej klasy systemu laserowego, który sprawi, że klient osiągnie większe zyski, napędza pracę zespołu. Nowa identyfikacja wizualna Trotec już na pierwszy rzut oka odzwierciedla mocne partnerstwo z klientami – towarzyszymy im w rozwoju ich biznesu.

Źródło: Trotec Polska

www.troteclaser.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt
Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach towarzyszącej temu procesowi kompleksowej transformacji marketingowej firma zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na...
Change Serviceplan dla marki Przysnacki
Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. Realizowane działania mają na celu umożliwienie komunikowania linii produktowych marki Przysnacki poprzez różne kreacje oraz osadzanie marki w rzeczywistych sytuacjach, które są istotne dla konsumentów. Jest to największa w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764