logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trotec prezentuje nową identyfikację wizualną

  PR 30.06.2020, przeczytano 1112 razy
ilustracjastrzałka

Trotec Laser, austriacki producent maszyn laserowych, prezentuje nową identyfikację wizualną marki. Zmiana dotyczy również logo. Wszystkie kanały komunikacji marki, działania online, materiały promocyjne oraz drukowane otrzymały odświeżony wygląd.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trotec-prezentuje-nowa-identyfikacje-wizualna,387607,artykul.html

Nowy wizerunek podkreśla technologiczne przywództwo

- Wszystkie nasze elementy wizualne wspierają komunikację naszych najważniejszych wartości, naszej tożsamości. Dla Trotec oznacza to w szczególności, podkreślenie naszych działań jako lidera w innowacji za pomocą logo - wyjaśnia Dr Andreas Penz, Prezes Zarządu Trotec Laser GmbH, który samodzielnie zaprojektował i zbudował pierwszy laser Trotec. Jest zaangażowany w process tworzenia marki od blisko 25 lat.

Producent laserów jest w trakcie cyfrowej zmiany i aktywnie kieruje nią w obrębie firmy. Kolejnym krokiem było więc sprawienie, by te zmiany były widoczne także dla innych.

- Nasze produkty stają się całkowicie cyfrowe. Aktualnie nasz zespół intensywnie pracuje nad oprogamowaniem nowej generacji dla naszych maszyn laserowych. Nasza komunikacja zewnętrzna odzwierciedla teraz także nowy wizerunek firmy – mówi Penz, nakreślając strategię firmy i znaczenie cyfryzacji jako jednego z trzech głównych kierunków rozwoju.

“Wyznaczamy nowe standardy” z delikatnym dostrojeniem

Nowa tożsamość marki niesie ze sobą delikatne dostrojenie jej najistotniejszych elementów. “Wyznaczamy nowe standardy” – hasło, które od dawna jest hasłem przewodnim marki Trotec – wciąż definiuje jej cel oraz tożsamość korporacyjną, pozostając przy tym najwyższym priorytetem międzynarodowego zespołu firmy z siedzibą główną w Wels. We wszystkich kanałach komunikacji to hasło jest również widoczne jako element typograficzny, któremu towarzyszy fragment wiązki lasera. Wyraźny, precyzyjny, mocny. Litera “E” w logo Trotec wygląda teraz nowocześnie oraz symbolizuje precyzję oraz prędkość lasera. Jednocześnie zapewnia lepszą czytelność.

Świat kolorów Trotec pozostaje elegancki. Wykorzystanie dużych ilości koloru białego, widocznego czerwonego logo oraz odcieni niebieskiego tworzy wyraźną i zwięzłą paletę. Czerwony kolor Trotec posłużył do wyróżnienia marki i podkreślenia emocji z nią związanych. Czerwona głowica lasera symbolizuje natomiast zaawansowną technologię oraz maksimum zysku dla klienta. Zmianie uległa także dotyczasowa typografia. Nowy font Source Sans Pro Light został wybrany, aby osiągnąć optymalną czytelność oraz funkcjonalność we wszystkich kanałach komunikacji.

Centralne wartości marki: Innowacja, partnerstwo z klientami, cyfryzacja

- Jeśli miałbym jednym słowem określić markę Trotec, byłoby to słowo "innowacja”. To coś, nad czym pracujemy każdego dnia - mówi Dr Andreas Penz.

W nadchodzących latach nasi specjaliści jeszcze w większym stopniu skupią się na trzech głównych wartościach. Innowacja, cyfryzacja oraz partnerstwo z klientami są podstawami ich strategii. Realizacja misji zaprojektowania najwyższej klasy systemu laserowego, który sprawi, że klient osiągnie większe zyski, napędza pracę zespołu. Nowa identyfikacja wizualna Trotec już na pierwszy rzut oka odzwierciedla mocne partnerstwo z klientami – towarzyszymy im w rozwoju ich biznesu.

Źródło: Trotec Polska

www.troteclaser.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
Zawodowy Wzrok: głos pacjentów w kampanii Optegry
Po sukcesie ubiegłorocznej odsłony, kampania „Zawodowy Wzrok” – realizowana przez sieć klinik okulistycznych Optegra – powraca w nowym, wzmocnionym formacie. Tegoroczna edycja została rozbudowana o działania PR i influencer marketing, a cały koncept opiera się na autentycznych insightach zaczerpniętych bezpośrednio od pacjentów.
DoubleVerify z Impact Plus zbadają ślad węglowy kampanii reklamowych
DoubleVerify ogłosiła partnerstwo z Impact Plus, czołową firmą technologiczną w obszarze zrównoważonego rozwoju, która wspiera marketerów w ograniczaniu śladu środowiskowego ich działań reklamowych. Dzięki tej współpracy marki mogą korzystać z narzędzia DV - Emissions Measurement, wspartego na rozwiązaniach Impact Plus, aby lepiej rozumieć i zarządzać śladem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764