logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa Wektor/Pixel/2011 w Łodzi

   11.07.2011, przeczytano 1894 razy
ilustracjastrzałka

W łódzkiej klubokawiarni Owoce i Warzywa już po raz drugi odbędzie się Wektor/Pixel – przegląd dokonań najlepszych łódzkich grafików użytkowych. Od 7 lipca do 25 sierpnia co tydzień są otwierane kolejne wystawy, podczas których zobaczyć można przekrój najrozmaitszych realizacji jakimi zajmowali się łódzcy graficy w ostatnim roku. Od opakowań po deski skimboardowe. Od plakatu po pociągi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-wektor-pixel-2011-w-lodzi,12928,artykul.html

Tegoroczny Wektor/Pixel to pokaz wszechstronności łódzkich grafików. Różnorodność zleceń zrealizowanych przez nich w ostatnim roku może naprawdę zaskakiwać i inspirować.

ORTOGRAFIKA odpowiadała za motywy graficzne, którymi pokryte zostały odnowione składy pociągowe kursujące po województwie łódzkim.

FUSE COLLECTIVE przygotowało specjalne grafiki na deski skimboardowe.

Dziewczyny ze studia POLKADOT stale udowadniają, że świetnie czują się we współpracy z poważnymi instytucjami kultury a ich czysta, prosta i nowoczesna estetyka bardzo odpowiada zleceniodawcom m.in. z Teatru im. Stefana Jaracza czy Muzuem Sztuki z którym współpracują od dłuższego czasu.

POLITAŃSKI DESIGN zajmował się w ostatnim roku zadaniami związanymi z rebrandingiem i odświeżaniem marki, natomiast plakaty MICHAŁA JUSTYNY promujące wydarzenia kulturalne w fabryStrefie to znakomity przykład na wypracowanie spójnej, rozpoznawalnej stylistyki dla komunikacji różnych wydarzeń, odbywających się w ramach jednej instytucji.

GRAFIXPOL zajmował się m.in. projektem graficznym płyty Pornohagen, a FAJNE CHŁOPAKI (odpowiedzialni również za kultową markę odzieżową PANT TU NIE STAŁ) i MARYSIA RYBICKA pokażą prace, którymi bardzo pragną się podzielić z szerszą publicznością, a które nie miały okazji być zrealizowane na dużą skalę.

Wektor/Pixel/2011
OWOCE I WARZYWA / Łódź / Traugutta 9

14.07. / 18:00 - Polkadot
21.07. / 18:00 – Politański Design| Marysia Rybicka
28.07. / 18:00 - Ortografika
04.08. / 18:00 - Fajne Chłopaki
11.08. / 18:00 - Grafixpol
18.08. / 18:00 - przegląd plakatów przygotowanych na wydarzenia kulturalne w Fabrystrefie autorstwa Michała Justyny.

Źródło: Owoce i Warzywa

owoceiwarzywa.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764