logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tube.ad: Pierwsza agencja YouTube w Polsce

  PR 10.09.2013, przeczytano 1297 razy

YouTube na całym świecie to ponad miliard unikalnych użytkowników w przeciągu każdego miesiąca. W Polsce z serwisu korzysta 13,4 milionów internautów. W każdej minucie dodawanych jest 600 godziny nowych plików wideo. YouTube to ogromny zasięg i potencjał. Teraz chce go wykorzystać nowa marka Tube.AD. Pierwsza profesjonalna agencja YouTube w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tube.ad%3A-pierwsza-agencja-youtube-w-polsce,19644,artykul.html

Widzialni.pl - profesjonalna i doświadczona agencja SEO, która działa w branży od 8 lat - postanowiła wykorzystać siłę YouTube. Uruchomiła Tube.AD, pierwszą w Polsce agencję YouTube, która zajmuje się kampaniami wideo w sieci. Nowa marka Mateusza Zyguły, właściciela firmy widzialni.pl, chce zrewolucjonizować rynek reklamy i z pewnością tego dokona. W Polsce jest ponad 13 milionów użytkowników YouTube, co stanowi 67% zasięgu wśród wszystkich internautów w naszym kraju. I ten potencjał wykorzysta Tube.AD.

Zasięg

Działanie Tube.AD opiera się na formatach reklamy wideo na YouTube. Są to głównie materiały pojawiające się przed wybranym przez użytkownika filmem, które można pominąć po 5 sekundach emisji. Główną zaletą tego typu reklam jest zasięg. W tym przypadku zyskujemy jednak znacznie więcej. Bardzo precyzyjnie określa się odbiorcę i dostosowuje przekaz kampanii reklamowej konkretnie pod niego. Reklamy na YouTube docierają tylko do określonej publiczności.
   

Koszty

Z dobrze przygotowaną reklamą i z odpowiednio dobranym przekazem, można dotrzeć do konkretnych, zainteresowanych odbiorców oraz zwiększyć świadomość marki nawet 5 razy. Wszystko to niskim kosztem, ponieważ płaci się tylko za pełne obejrzenie filmu reklamowego. Ten format daje widzom kontrolę nad tym, które reklamy chcą oglądać i kiedy. To właśnie wyróżnia ofertę Tube.AD od telewizji oraz innych ofert reklamy internetowej.

Wyniki

Kampanię wideo na YouTube można bardzo dokładnie monitorować. Tube.AD swoim klientom raportuje oraz przekazuje dane na temat każdego kanału lub filmu, na którym była wyświetlona reklama. Przedstawia też raporty oglądalności prowadzonych kampanii wideo. Dzięki temu można śledzić i poprawiać wyniki kolejnych kampanii reklamowych na YouTube. 

Czy agencja Tube.AD zrewolucjonizuje rynku reklamy w sieci? Przekonamy się już niebawem, czytając pierwsze raporty z kampanii. Zmiany były nieuniknione i nie można było z nimi zwlekać. Klient w sieci jest wybredny i szuka konkretnych informacji, więc należy wyjść naprzeciw jego oczekiwaniom.

Źródło: Tube.AD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764