logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tube.ad: Pierwsza agencja YouTube w Polsce

  PR 10.09.2013, przeczytano 1204 razy

YouTube na całym świecie to ponad miliard unikalnych użytkowników w przeciągu każdego miesiąca. W Polsce z serwisu korzysta 13,4 milionów internautów. W każdej minucie dodawanych jest 600 godziny nowych plików wideo. YouTube to ogromny zasięg i potencjał. Teraz chce go wykorzystać nowa marka Tube.AD. Pierwsza profesjonalna agencja YouTube w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tube.ad%3A-pierwsza-agencja-youtube-w-polsce,19644,artykul.html

Widzialni.pl - profesjonalna i doświadczona agencja SEO, która działa w branży od 8 lat - postanowiła wykorzystać siłę YouTube. Uruchomiła Tube.AD, pierwszą w Polsce agencję YouTube, która zajmuje się kampaniami wideo w sieci. Nowa marka Mateusza Zyguły, właściciela firmy widzialni.pl, chce zrewolucjonizować rynek reklamy i z pewnością tego dokona. W Polsce jest ponad 13 milionów użytkowników YouTube, co stanowi 67% zasięgu wśród wszystkich internautów w naszym kraju. I ten potencjał wykorzysta Tube.AD.

Zasięg

Działanie Tube.AD opiera się na formatach reklamy wideo na YouTube. Są to głównie materiały pojawiające się przed wybranym przez użytkownika filmem, które można pominąć po 5 sekundach emisji. Główną zaletą tego typu reklam jest zasięg. W tym przypadku zyskujemy jednak znacznie więcej. Bardzo precyzyjnie określa się odbiorcę i dostosowuje przekaz kampanii reklamowej konkretnie pod niego. Reklamy na YouTube docierają tylko do określonej publiczności.
   

Koszty

Z dobrze przygotowaną reklamą i z odpowiednio dobranym przekazem, można dotrzeć do konkretnych, zainteresowanych odbiorców oraz zwiększyć świadomość marki nawet 5 razy. Wszystko to niskim kosztem, ponieważ płaci się tylko za pełne obejrzenie filmu reklamowego. Ten format daje widzom kontrolę nad tym, które reklamy chcą oglądać i kiedy. To właśnie wyróżnia ofertę Tube.AD od telewizji oraz innych ofert reklamy internetowej.

Wyniki

Kampanię wideo na YouTube można bardzo dokładnie monitorować. Tube.AD swoim klientom raportuje oraz przekazuje dane na temat każdego kanału lub filmu, na którym była wyświetlona reklama. Przedstawia też raporty oglądalności prowadzonych kampanii wideo. Dzięki temu można śledzić i poprawiać wyniki kolejnych kampanii reklamowych na YouTube. 

Czy agencja Tube.AD zrewolucjonizuje rynku reklamy w sieci? Przekonamy się już niebawem, czytając pierwsze raporty z kampanii. Zmiany były nieuniknione i nie można było z nimi zwlekać. Klient w sieci jest wybredny i szuka konkretnych informacji, więc należy wyjść naprzeciw jego oczekiwaniom.

Źródło: Tube.AD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764