logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tube.ad: Pierwsza agencja YouTube w Polsce

  PR 10.09.2013, przeczytano 1322 razy

YouTube na całym świecie to ponad miliard unikalnych użytkowników w przeciągu każdego miesiąca. W Polsce z serwisu korzysta 13,4 milionów internautów. W każdej minucie dodawanych jest 600 godziny nowych plików wideo. YouTube to ogromny zasięg i potencjał. Teraz chce go wykorzystać nowa marka Tube.AD. Pierwsza profesjonalna agencja YouTube w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tube.ad%3A-pierwsza-agencja-youtube-w-polsce,19644,artykul.html

Widzialni.pl - profesjonalna i doświadczona agencja SEO, która działa w branży od 8 lat - postanowiła wykorzystać siłę YouTube. Uruchomiła Tube.AD, pierwszą w Polsce agencję YouTube, która zajmuje się kampaniami wideo w sieci. Nowa marka Mateusza Zyguły, właściciela firmy widzialni.pl, chce zrewolucjonizować rynek reklamy i z pewnością tego dokona. W Polsce jest ponad 13 milionów użytkowników YouTube, co stanowi 67% zasięgu wśród wszystkich internautów w naszym kraju. I ten potencjał wykorzysta Tube.AD.

Zasięg

Działanie Tube.AD opiera się na formatach reklamy wideo na YouTube. Są to głównie materiały pojawiające się przed wybranym przez użytkownika filmem, które można pominąć po 5 sekundach emisji. Główną zaletą tego typu reklam jest zasięg. W tym przypadku zyskujemy jednak znacznie więcej. Bardzo precyzyjnie określa się odbiorcę i dostosowuje przekaz kampanii reklamowej konkretnie pod niego. Reklamy na YouTube docierają tylko do określonej publiczności.
   

Koszty

Z dobrze przygotowaną reklamą i z odpowiednio dobranym przekazem, można dotrzeć do konkretnych, zainteresowanych odbiorców oraz zwiększyć świadomość marki nawet 5 razy. Wszystko to niskim kosztem, ponieważ płaci się tylko za pełne obejrzenie filmu reklamowego. Ten format daje widzom kontrolę nad tym, które reklamy chcą oglądać i kiedy. To właśnie wyróżnia ofertę Tube.AD od telewizji oraz innych ofert reklamy internetowej.

Wyniki

Kampanię wideo na YouTube można bardzo dokładnie monitorować. Tube.AD swoim klientom raportuje oraz przekazuje dane na temat każdego kanału lub filmu, na którym była wyświetlona reklama. Przedstawia też raporty oglądalności prowadzonych kampanii wideo. Dzięki temu można śledzić i poprawiać wyniki kolejnych kampanii reklamowych na YouTube. 

Czy agencja Tube.AD zrewolucjonizuje rynku reklamy w sieci? Przekonamy się już niebawem, czytając pierwsze raporty z kampanii. Zmiany były nieuniknione i nie można było z nimi zwlekać. Klient w sieci jest wybredny i szuka konkretnych informacji, więc należy wyjść naprzeciw jego oczekiwaniom.

Źródło: Tube.AD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Wybór prezydenta to nie kwestia smaku” – Gazeta.pl dołącza do akcji profrekwencyjnej
1 czerwca odbędzie się II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Z tej okazji Gazeta.pl wspólnie z agencją Twin .collective rozpoczyna kampanię „Dowiedz się (jak naj)więcej”, której celem jest zachęcenie do udziału w głosowaniu oraz wsparcie obywateli w podjęciu świadomej decyzji. Inicjatywa ma zwiększyć świadomość wyborczą i zaangażowanie...
Medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej
Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136 mln zł. Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tegorocznej edycji niewątpliwie był powrót Justyny Steczkowskiej na konkursową scenę. Jej spektakularny występ został doceniony przez widzów. Artystka była też widoczna w pozytywnym...
Wedel wchodzi na rynek podcastów
Firma Wedel, kultowy producent słodyczy i twórca czekoladowych doświadczeń wkracza w świat podcastów, odpowiadając na jego rosnącą popularność w Polsce. Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy oraz Robert Zydel, Dyrektor muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel w nowym formacie „Wedle Uznania”, będą dyskutować o biznesie, kulturze, sztuce, tematach społecznych i przyjemności,...
Enpulse startuje z podcastem Bridge Talk
27 maja na Spotify i YouTube zadebiutuje pierwszy odcinek serii Bridge Talk, której pomysłodawcą jest Enpulse, platfroma służąca do badania i budowania zaangażowania. Podcast, na który złoży się 7 rozmów z ekspertami HR, będzie poświęcony wyzwaniom związanym z zarządzaniem zespołami wielopokoleniowymi.
 IMMxDemagog: Trzaskowski i Nawrocki z równym zasięgiem [12.05–18.05]
Wybory prezydenckie rozegrały się przede wszystkim w mediach społecznościowych. Kampanię zakończył nie finałowy spór w telewizji, lecz kreatywna, emocjonalna i częściowo nielegalna agitacja w czasie ciszy wyborczej. Memy i aluzje w social mediach często osiągały większy zasięg niż materiały z debat – wynika z przedostatniego już raportu analizującego medialność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764