logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tube.ad: Pierwsza agencja YouTube w Polsce

  PR 10.09.2013, przeczytano 1300 razy

YouTube na całym świecie to ponad miliard unikalnych użytkowników w przeciągu każdego miesiąca. W Polsce z serwisu korzysta 13,4 milionów internautów. W każdej minucie dodawanych jest 600 godziny nowych plików wideo. YouTube to ogromny zasięg i potencjał. Teraz chce go wykorzystać nowa marka Tube.AD. Pierwsza profesjonalna agencja YouTube w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tube.ad%3A-pierwsza-agencja-youtube-w-polsce,19644,artykul.html

Widzialni.pl - profesjonalna i doświadczona agencja SEO, która działa w branży od 8 lat - postanowiła wykorzystać siłę YouTube. Uruchomiła Tube.AD, pierwszą w Polsce agencję YouTube, która zajmuje się kampaniami wideo w sieci. Nowa marka Mateusza Zyguły, właściciela firmy widzialni.pl, chce zrewolucjonizować rynek reklamy i z pewnością tego dokona. W Polsce jest ponad 13 milionów użytkowników YouTube, co stanowi 67% zasięgu wśród wszystkich internautów w naszym kraju. I ten potencjał wykorzysta Tube.AD.

Zasięg

Działanie Tube.AD opiera się na formatach reklamy wideo na YouTube. Są to głównie materiały pojawiające się przed wybranym przez użytkownika filmem, które można pominąć po 5 sekundach emisji. Główną zaletą tego typu reklam jest zasięg. W tym przypadku zyskujemy jednak znacznie więcej. Bardzo precyzyjnie określa się odbiorcę i dostosowuje przekaz kampanii reklamowej konkretnie pod niego. Reklamy na YouTube docierają tylko do określonej publiczności.
   

Koszty

Z dobrze przygotowaną reklamą i z odpowiednio dobranym przekazem, można dotrzeć do konkretnych, zainteresowanych odbiorców oraz zwiększyć świadomość marki nawet 5 razy. Wszystko to niskim kosztem, ponieważ płaci się tylko za pełne obejrzenie filmu reklamowego. Ten format daje widzom kontrolę nad tym, które reklamy chcą oglądać i kiedy. To właśnie wyróżnia ofertę Tube.AD od telewizji oraz innych ofert reklamy internetowej.

Wyniki

Kampanię wideo na YouTube można bardzo dokładnie monitorować. Tube.AD swoim klientom raportuje oraz przekazuje dane na temat każdego kanału lub filmu, na którym była wyświetlona reklama. Przedstawia też raporty oglądalności prowadzonych kampanii wideo. Dzięki temu można śledzić i poprawiać wyniki kolejnych kampanii reklamowych na YouTube. 

Czy agencja Tube.AD zrewolucjonizuje rynku reklamy w sieci? Przekonamy się już niebawem, czytając pierwsze raporty z kampanii. Zmiany były nieuniknione i nie można było z nimi zwlekać. Klient w sieci jest wybredny i szuka konkretnych informacji, więc należy wyjść naprzeciw jego oczekiwaniom.

Źródło: Tube.AD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764