logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN: zebraliśmy w dobę ponad 2,3 miliona podpisów pod apelem w obronie stacji

   21.12.2021, przeczytano 1298 razy
ilustracja

Przez dobę od uruchomienia strony apel.tvn.pl, na której można oddać swój głos w obronie TVN liczba podpisów pod apelem przekroczyła 2,3 mln. Akcja cały czas trwa, liczba głosów wciąż rośnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn%3A-zebralismy-w-dobe-ponad-2%2C3-miliona-podpisow-pod-apelem-w-obronie-stacji,394219,artykul.html

Apel w obronie TVN to odpowiedź na odrzucenie w ostatni piątek weta Senatu i przyjęcie przez Sejm LEX TVN, czyli nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji wymierzonej w niezależność stacji. O możliwości oddania głosu w obronie TVN informowały od niedzieli rano wszystkie kanały i platformy TVN Grupa Discovery. Do akcji  zbierania podpisów pod apelem przyłączyły się liczne redakcje w całej Polsce, w tym zarówno media lokalne, jak i największe tytuły prasowe i internetowe, m.in. Ringier Axel Springer Polska, Wirtualna Polska, "Polityka", Wyborcza.pl, Gazeta.pl, "Rzeczpospolita", Radio Zet, "Wprost".

Przy wsparciu szerokiej reprezentacji środowiska dziennikarskiego apelujemy do Prezydenta Andrzeja Dudy, by zawetował LEX TVN, co uniemożliwi wejście ustawy w życie.

Serdecznie dziękujemy wszystkim redakcjom, które włączyły się do naszej akcji oraz wszystkim osobom, które stanęły w obronie TVN podpisując apel. Liczymy na Państwa dalsze wsparcie.

Źródło: TVN Grupa Discovery

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764