logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Discovery Polska rozszerza zagraniczną ofertę online o treści VOD

  PR 23.08.2019, przeczytano 523 razy

Pakiet TVN International, dostępny za pośrednictwem Player.pl, rozszerzono właśnie o dostęp do treści TVN Discovery Polska w opcji VOD. Co więcej, z oferty mogą korzystać mieszkańcy sześciu kolejnych państw: Holandii, Danii, Szwecji, Finlandii, Irlandii i Hiszpanii. Z okazji 15. urodzin stacji ITVN usługę można wypróbować za darmo przez 15 dni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-discovery-polska-rozszerza-zagraniczna-oferte-online-o-tresci-vod,383689,artykul.html

Pakiet TVN International to pierwsza oferta umożliwiająca legalny i bezpośredni dostęp online do portfolio TVN Discovery Polska za granicą. Do tej pory obejmował on wyłącznie dostęp do treści z trzech kanałów na żywo: ITVN, ITVN Extra oraz TVN24. Wraz z rozszerzeniem dostępu o kolejne rynki ofertę wzbogacono o bibliotekę VOD z programami i serialami TVN Discovery Polska. Oznacza to, że widzowie za granicą będą mogli oglądać swoje ulubione programy i seriale w dowolnym momencie. Jeszcze do niedawna z pakietu korzystać mogli jedynie mieszkańcy Wielkiej Brytanii. W kwietniu tego roku listę państw z dostępem do usługi poszerzono o 11 nowych terytoriów. Teraz trafiło na nią 6 kolejnych: Holandia, Dania, Szwecja, Finlandia, Irlandia oraz Hiszpania. Z pakietu można korzystać dziś w aż 18 krajach Europy.

- Potrzeby i oczekiwania widzów naszych kanałów zmieniają się dynamicznie. Taka musi być też oferta TVN International. Rozszerzenie jej o możliwość korzystania z opcji VOD było dla nas naturalnym kierunkiem. Już dziś użytkownicy mogą oglądać filmy, seriale i programy wybrane spośród naszych najlepszych produkcji, jednak wkrótce zamierzamy rozszerzyć bibliotekę także o produkcje zewnętrzne, zakupione specjalnie dla zagranicznej widowni. - Tomasz Parfienowicz, dyrektor działu strategii komercyjnej i międzynarodowej dystrybucji

Na użytkowników pakietu TVN International czekają wyselekcjonowane produkcje filmowo-serialowe, wiadomości i publicystyka – w tym kolejne sezony najpopularniejszych programów TVN, takich jak „Pod powierzchnią”, „Pułapka”, „Top Model”, „Mam Talent!”, „Kuchenne rewolucje”, „Kuba Wojewódzki” i „Na Wspólnej” oraz nowy serial „39 i pół tygodnia”. Aby otrzymać dostęp do specjalnej oferty programowej należy wykupić pakiet TVN International w serwisie OTT nadawcy – player.pl.

- Niedawno rozszerzyliśmy dostęp do serwisu player.pl o 11 krajów, teraz – o kolejne 6. Zależy nam, aby sukcesywnie rozwijać usługę i poszerzać grono państw, w których jest ona dostępna. Pakiet TVN International obejmuje teraz nie tylko kanały na żywo, ale także bogatą bibliotekę treści na żądanie. Dzięki naszej platformie Polacy za granicą dostają dostęp do najlepszych filmów, seriali i programów rozrywkowych z rodziny TVN Discovery Polska w dowolnym miejscu i czasie. - Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl

Koszt pakietu TVN International w ofercie promocyjnej wynosi 50 złotych (cena regularna to 65 złotych). Co więcej, z okazji 15. urodzin kanału ITVN widzowie ze wszystkich krajów z dostępem do pakietu mogą już teraz wypróbować tę usługę za darmo przez okres aż 15 dni.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764