logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP rozpoczęła przetarg na dom mediowy

  PR 26.05.2020, przeczytano 426 razy

Telewizja Polska rozpoczęła przetarg, w którym wyłoni podmiot odpowiedzialny m.in. za planowanie i zakup mediów na cele kampanii. Budżet, którego obsługę powierzy domowi mediowemu TVP wynosi 23 mln zł netto. Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy Zakupowej, do dnia 17 czerwca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp-rozpoczela-przetarg-na-dom-mediowy,387164,artykul.html

Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego. W dokumentach przetargowych Telewizja Polska określiła progi rabatów, jakich oczekuje od domu mediowego w zakupie konkretnych mediów. O wyborze zwycięskiego domu mediowego zdecyduje w 78% kryterium ceny co oznacza, że kryteria jakościowe, wyjątkowo jak nigdy dotąd będą stanowić aż 22%. Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy, do dnia 17 czerwca br.

Na kwotę 23 mln zł netto składają się koszty zewnętrznego wykonania usług (czyli m.in. zakup mediów), w wysokości nie wyższej niż 22,182 mln zł netto (bez VAT). Pozostała kwota 818 tys. zł to maksymalne wynagrodzenie agencji w ciągu roku współpracy. Umowa zostanie bowiem zawarta na 12 miesięcy, począwszy od 1 października br.

Wybrany dom mediowy zajmie się planowaniem i zakupem mediów, tworzeniem strategii mediowych zlecanych przez TVP kampanii reklamowych, oceną ofert mediów, rekomendowaniem nowych kreatywnych rozwiązań mediowych, produkcją kreacji, monitoringiem kampanii, ich nadzorem oraz rozliczaniem.

Obecnie obsługą mediową TVP zajmuje się dom mediowy Value Media. Umowa wygasa z końcem września.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764