logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP.pl w porfolio sieci AdPlayer

  PR 04.05.2011, przeczytano 1375 razy

Sieć AdPlayer od kwietnia br. prowadzi sprzedaż reklam przy bezpłatnych treściach publikowanych w TVP.pl, portalu należącym do Telewizji Polskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvp.pl-w-porfolio-sieci-adplayer,12476,artykul.html

Oferta AdPlayer poszerzyła się o portal internetowy TVP.pl, udostępniający internautom jakościowe treści pochodzące z bogatej biblioteki Telewizji Polskiej. W portalu dostępne są m.in. seriale, filmy dokumentalne i programy informacyjne. Sieć AdPlayer, w ramach nawiązanej współpracy, oferuje powierzchnie reklamowe przy bezpłatnych materiałach wideo publikowanych w portalu Telewizji Polskiej.

- Współpraca z siecią AdPlayer to dla nas bardzo pożądana, bo skuteczna metoda poszerzenia skali dotarcia z naszą ofertą do rynku, a profesjonalnie przygotowany do współpracy partner pozwala nam skupić się na zawartości portalu – mówi Artur Rutkowski, kierownik Zespołu ds. Projektów Multimedialnych i Mediów Interaktywnych Biura Reklamy i Handlu TVP.

- TVP.pl to idealny partner dla AdPlayer – mówi Krzysztof Beniowski, szef sieci. – Dzięki temu aliansowi możemy jeszcze lepiej spełniać oczekiwania klientów i realizować kampanie reklamowe przy najwyższej jakości treściach wideo, w pełni legalnych i bezpiecznych kontekstowo.

AdPlayer, sieć reklamowa uruchomiona przez Agorę w listopadzie 2010 roku, oferuje internetową reklamę przy jakościowych treściach wideo oraz niestandardowe rozwiązania marketingowe, m.in.: seriale internetowe, wideoporadniki, sponsoring programów tematycznych oraz transmisje wydarzeń na żywo. Sieć umożliwia współpracę w produkcji wideo oraz narzędzia, które zwiększą oglądalności i zasięg treści wydawców.

Portal TVP.pl stworzony jest z myślą o internautach. Portal podzielony jest na 13 wortali tematycznych, m.in. informacje, sport, kultura, styl życia, gdzie każdy z internautów znajdzie coś dla siebie. Oprócz bieżących wiadomości na portalu można znaleźć ponad 8 tys. archiwalnych nagrań, seriali oraz produkcji TVP.

Źródło: Agora
www.tvp.pl
adplayer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764