logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tyreaware: Europejska kampania producentów opon

  PR 31.05.2016, przeczytano 549 razy
ilustracjastrzałka

Europejska Kampania TyreAWARE jest projektem producentów opon i Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Opon i Gumy (ETRMA), którego członkiem jest Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego. Jej cel to uświadamianie jak ważne jest dbanie o opony i pokazanie, że jest to łatwe. Informacje o najlepszych praktykach skierowane są m.in. do kierowców i sprzedawców opon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tyreaware%3A-europejska-kampania-producentow-opon,28735,artykul.html

"Nie możemy w samochodzie poprawić układu ABS ani ESP, pasów bezpieczeństwa czy poduszek powietrznych, ale montaż i odpowiednie dbanie o opony to najprostszy sposób na zwiększenie bezpieczeństwa na drodze" - powiedział Jacek Pryczek, prezes zarządu PZPO.

Na konferencji zaprezentowano zarówno portal internetowy jak i broszurę "TyreAWARE, czyli praktyczne informacje o oponach", skierowaną do serwisów samochodowych i kierowców. Będzie ona dostępna w serwisach oponiarskich.

Znajdziemy w niej informacje dotyczące przechowywania i transportu opon, głębokości bieżnika i właściwego ciśnienia w oponach, fakty i dane na temat opon zimowych oraz czasu użytkowania opon itp.

Jacek Pryczek dodał również, że często "zainteresowanie" oponą ogranicza się tylko do dwóch czynności: zakupu i wymiany. Niestety większość kierowców zapomina o bardzo ważnym aspekcie dotyczącym przechowywania i należytego dbania o opony.

Piotr Sarnecki, dyrektor generalny PZPO zaprezentował także nową stronę www.pamietajooponach.pl, na której znajdują się porady dotyczące bezpieczeństwa jazdy w okresie wiosenno-letnim. "Warto żeby każdy kierowca od czasu do czasu wszedł na nasza stronę i przypomniał sobie te 12 zasad, dzięki którym podróże samochodem będą przyjemnością zamiast wspomnieniem traumatycznej przygody" - dodał Piotr Sarnecki.

Wraz ze stroną PZPO uruchomiło również profil na facebooku, dzięki któremu kierowcy będą dostawać powiadomienia wprost na swoje smartfony.

Elementem kampanii jest strona www.tyreaware.org.

Źródło: Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764