logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ubisoft i Quantic Dream nowymi klientami Monday

  PR 22.05.2019, przeczytano 298 razy

Monday - agencja komunikacji rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z nowymi klientami z obszaru gamingu. Do portfolio dołączają wydawcy gier Ubisoft oraz Quantic Dream.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ubisoft-i-quantic-dream-nowymi-klientami-monday,382560,artykul.html

Monday świadczy usługi komunikacji zintegrowanej dla ponad 30. marek z różnych branż, m.in. nowych technologii, finansów i ubezpieczeń, spedycji czy branży budowlanej. Agencja od wielu lat zajmuje się również komunikacją dla firm z branży gier video.

Z początkiem maja do grona klientów agencji dołączyło francuskie studio Quantic Dream. Konsultanci działu Consumer and Gaming i odpowiadają za relacje z mainstreamowymi i gamingowymi mediami oraz działania z influencerami, wspierające nadchodzące premiery gier Heavy Rain, Beyond: Two Souls oraz Detroit: Become Human na platformę PC. Obsługą klienta zajmie się zespół kierowany przez Karolinę Kałużyńską (Senior Account Executive). Współpraca nawiązana została na podstawie przeglądu ofert i potrwa do końca października, z możliwością przedłużenia.

- Sprawna komunikacja deweloperów gier i ich produkcji w mediach gamingowych jest oczywista, za to obecność producentów gier w mainstreamowych mediach staje się wymogiem – zwłaszcza dla największych deweloperów wydających miliony na swoje produkcje. Już dawno przestały być niszą, a ich producenci chcą docierać do jak największej grupy odbiorców, co mogą zapewnić media mainstreamowe. Nikogo nie dziwią już recenzje w tygodnikach opinii czy na głównych stronach największych portali ogólnotematycznych. Gry wideo dorosły razem z odbiorcami — roczniki, które grały w latach 90. i chłonęły każdy papierowy magazyn o grach, są doskonałymi konsumentami. Może im brakować czasu na rozrywkę, ale chętnie i bez zastanowienia kupią grę czy gadżety, które ich zainteresują, albo pozwolą odbyć sentymentalną podróż do czasów młodości. Do nich chcemy docierać przez mainstreamowe media i ich zainteresować ciekawym contentem, który przekona ich do zakupu. Gry to dzieło kultury i stały się tak samo ważną jej częścią, jak film czy muzyka. Co więcej – coraz mocniej przenikają się z innymi formami rozrywki, czego doskonałym przykładem są produkcje Quantic Dream - Krzysztof Rygiel, szef Consumer and Gaming w agencji Monday

Współpraca z Ubisoft rozpoczęła się w marcu i obejmuje obsługę aż 13 profili w mediach społecznościowych, w tym profili gier Assassin’s Creed, Ghost Recon, Rainbow Six, The Division. Monday tworzy autorskie treści i adaptuje materiały globalne dla polskich fanów gier Ubisfotu. Monday odpowiada także za realizację dodatkowych projektów digitalowych i content marketingowych, takich jak kampania promująca Darmowy Weekend w Ghost Recon Wildlands. Umowa między Monday a Ubisoft została podpisana na rok. Za obsługę firmy odpowiada Piotr Gniewkowski (Social Media Specialist), Mateusz Skrycki (Copywriter) i Krzysztof Serek (Graphic Designer). Pracami zespołu kieruje Jakub Prószyński, szef działu Digital B2C.

- Współpraca z Ubisoftem jest dla mnie sukcesem nie tylko zawodowym, ale też jako gracza (ponad 1400 godzin w Rainbow Six Siege to najlepszy dowód lojalności wobec marki). Jest to również wyzwanie, ze względu na mnogość tytułów i zarządzanie treściami, które napływają z centrali. Mamy jednak otwarte głowy - stale szukamy sposobów na to, żeby Ubisoft komunikował się też w sposób lokalny — polskie treści, polskie konteksty i dedykowane kreacje. Mamy nadzieję, że zarówno nasze podejście, jak i zrozumienie gamingowego świata pozwoli na uzyskanie jeszcze lepszych rezultatów w wymiarze budowania społeczności wokół marki i jej głównych tytułów oraz będzie skutecznym narzędziem wsparcia sprzedaży - Jakub Prószyński, Head of Digital B2C w Monday

Źródło: Monday

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764