logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Veneo nowym członkiem IAB Polska

  PR 16.09.2011, przeczytano 1525 razy

Stale powiększa się lista agencji interaktywnych, które dołączają do Związku Pracodawców Branży Internetowej. Od września tego roku szeregi IAB Polska zasiliła agencja Veneo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/veneo-nowym-czlonkiem-iab-polska,13508,artykul.html

– Agencja Veneo od 2004 roku działa w branży interaktywnej, współpracując między innymi z wszystkimi największymi graczami polskiego rynku internetowego. Jej kadra menedżerska z rynkiem internetowym związana jest od 1999 roku, od początków komercyjnego Internetu  w Polsce, kiedy to brała udział w tworzeniu czołowych podmiotów polskiego Internetu  (aktualnie pierwsza 5-tka). Dlatego też uznaliśmy, że nadszedł już czas aby Veneo dołączyło do grona IAB i poprzez aktywne uczestnictwo w jego pracach miało wpływ na kształtowanie się tego rynku – powiedziała Beata Mordarska, prezes zarządu Veneo.

 – Bardzo cieszy nas fakt przystąpienia do naszego stowarzyszenia agencji Veneo. Liczymy, że dzięki doświadczeniu i umiejętnościom w branży, specjaliści tej firmy będą mieli korzystny wpływ na pracę grup roboczych Związku. – powiedziała Patrycja Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

Veneo jest agencją interaktywną - an Internet being... Pomaga markom wykorzystać Internet
i technologie internetowe na potrzeby ich biznesu.

Agencja świadczy szerokie spektrum usług. Tworzy strategie internetowe i kreacje marketingowe. Projektuje w oparciu standardy Usability dbając o user experience, przeprowadza audyty użyteczności i doradza w zakresie architektury serwisów i aplikacji internetowych. Kreuje wizerunek w Internecie poprzez systemy identyfikacji wizualnych, design dla rozwiązań internetowych i kreacje reklamowe. Kompleksowo podchodzi do zagadnień e-marketingu - planuje i realizuje kampanie reklamowe, prowadzi działania marketingowe w mediach społecznościowych i na Facebooku (Social Media Marketing) oraz marketing w wyszukiwarkach (SEO, SEM). Mocną stroną Veneo jest to, iż posiada również silne kompetencje technologiczne, dzięki czemu samodzielnie realizuje nawet najbardziej złożone i zaawansowane technologicznie projekty internetowe.

Veneo działa od 2004 r. Do grona klientów firmy należy kilkadziesiąt firm i marek. Między innymi należą do niego największe podmioty internetowe w Polsce takie jak: Grupa Onet, Wirtualna Polska, Interia.pl, Agora oraz Grupa TVN.

Źródło: IAB Polska

www.veneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764