Stale powiększa się lista agencji interaktywnych, które dołączają do Związku Pracodawców Branży Internetowej. Od września tego roku szeregi IAB Polska zasiliła agencja Veneo.
– Agencja Veneo od 2004 roku działa w branży interaktywnej, współpracując między innymi z wszystkimi największymi graczami polskiego rynku internetowego. Jej kadra menedżerska z rynkiem internetowym związana jest od 1999 roku, od początków komercyjnego Internetu w Polsce, kiedy to brała udział w tworzeniu czołowych podmiotów polskiego Internetu (aktualnie pierwsza 5-tka). Dlatego też uznaliśmy, że nadszedł już czas aby Veneo dołączyło do grona IAB i poprzez aktywne uczestnictwo w jego pracach miało wpływ na kształtowanie się tego rynku – powiedziała Beata Mordarska, prezes zarządu Veneo.
– Bardzo cieszy nas fakt przystąpienia do naszego stowarzyszenia agencji Veneo. Liczymy, że dzięki doświadczeniu i umiejętnościom w branży, specjaliści tej firmy będą mieli korzystny wpływ na pracę grup roboczych Związku. – powiedziała Patrycja Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.
Veneo jest agencją interaktywną - an Internet being... Pomaga markom wykorzystać Internet
i technologie internetowe na potrzeby ich biznesu.
Agencja świadczy szerokie spektrum usług. Tworzy strategie internetowe i kreacje marketingowe. Projektuje w oparciu standardy Usability dbając o user experience, przeprowadza audyty użyteczności i doradza w zakresie architektury serwisów i aplikacji internetowych. Kreuje wizerunek w Internecie poprzez systemy identyfikacji wizualnych, design dla rozwiązań internetowych i kreacje reklamowe. Kompleksowo podchodzi do zagadnień e-marketingu - planuje i realizuje kampanie reklamowe, prowadzi działania marketingowe w mediach społecznościowych i na Facebooku (Social Media Marketing) oraz marketing w wyszukiwarkach (SEO, SEM). Mocną stroną Veneo jest to, iż posiada również silne kompetencje technologiczne, dzięki czemu samodzielnie realizuje nawet najbardziej złożone i zaawansowane technologicznie projekty internetowe.
Veneo działa od 2004 r. Do grona klientów firmy należy kilkadziesiąt firm i marek. Między innymi należą do niego największe podmioty internetowe w Polsce takie jak: Grupa Onet, Wirtualna Polska, Interia.pl, Agora oraz Grupa TVN.
Źródło: IAB Polska