logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacje „All Inclusive” z Mimaki JV150-160 w Sico Polska

  PR 12.07.2018, przeczytano 1755 razy
ilustracjastrzałka

SICO Polska oferuje wysokiej jakości drukarki cyfrowe z całym pakietem dodatków w pakiecie „All Inclusive”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacje-_all-inclusive_-z-mimaki-jv150-160-w-sico-polska,37224,artykul.html

Promocyjna cena – 9500 Euro netto[1]

Pakiet "All Inclusive" zawiera:

  • system stałego zasilania MBIS – Gratis – (wartość systemu MBIS – 750 Euro)
  • atramenty o wartości 800 Euro za komplet:
    - solvent – Mimaki BS4 – 16 L[2] – Gratis
    - sublimacja – Mimaki SB54 – 16 L[2] – Gratis
  • 2 lata gwarancji
  • oprogramowanie – RIP RasterLink 6 – Gratis
  • instalacja, transport, szkolenie – w cenie[3]

Dla zainteresowanych klientów, nasz partner Bank Zachodni WBK przygotował specjalna ofertę leasingową dedykowaną tej promocji. O specjalne warunki zapytaj handlowca.

Plotery serii JV150 firmy Mimaki są wydajne, uniwersalne i oferują duże możliwości kreatywne dzięki zastosowaniu różnych typów atramentów zapewniających żywe barwy, w tym atramentów w nowych kolorach: pomarańczowym i jasnoczarnym. Są to produkty w ekonomicznych opakowaniach przeznaczone dla producentów oznakowań i realizacji wystawienniczych oraz drukarni.

Najważniejsze cechy:

  • duże prędkości druku do 56,2 m2 na godzinę
  • wysoką rozdzielczość druku, aż do 1440 dpi
  • dwie różne szerokości druku: 1361 mm i 1610 mm
  • wybór licznych atramentów solwentowych/sublimacyjnych oryginalnych oraz alternatywnych
  • system sprawdzania dysz (Nozzle Check Unit, NCU) oraz system naprawy dyszy (Nozzle Recovery System, NRS), gwarantujące brak przerw w druku
  • system grzania z 3 inteligentnymi grzałkami

Źródło: SICO Polska Sp. z o.o.

www.sico.pl

Dodatkowe informacje:

[1] dotychczasowa cena rynkowa JV150-160 – 11500 Euro
[2] atrament do wyboru
[3] promocja ograniczona do 31 sierpnia 2018 lub wyczerpania zapasów


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: sicosico



sicosico o sobie:

SICO Polska została utworzona w 2000 roku jako firma „córka’’ belgijskiej spółki Sico Screen Inks NV, producenta farb sitodrukowych.
Od 05.2012 roku udziały w SICO Polska są w 100 % objęte przez kapitał polski.
Od 2004 roku SICO Polska konsekwentnie zdobywa rynek cyfrowy w Polsce oferując coraz większą gamę mediów, atramentów i urządzeń wykorzystywanych przez drukarnie cyfrowe. Nie bez znaczenia jest wysoka jakość oferowanych przez SICO Polska usług serwisowych w zakresie cyfrowych ploterów drukujących LFP.
Przez te minione lata setki drukarń cyfrowych i zakładów sitodrukowych przekonało się o wysokiej jakości oferowanych przez SICO Polska produktów. Wszyscy klienci doceniają w SICO Polska indywidualne podejście do klienta.

SICO Polska podążając za nowymi trendami pojawiającymi się w komunikacji wizualnej, poligrafii i reklamie systematycznie poszerza gamę oferowanych produktów, w tym wysokiej jakości mediów i atramentów do druku solventowego i sublimacji oraz maszyn Mimaki i kalandrów MontiAntonio.

SICO Polska zorientowana jest przede wszystkim na potrzeby klienta i jego obsługę na terenie całego kraju. Aby temu sprostać Sico posiada biura sprzedaży w Warszawie (centrala), Bydgoszczy, Gdańsku, Krakowie i Łodzi, a także sieć dystrybutorów na terenie całej Polski.

Firma SICO Polska została wyróżniona godłem Gazeli Biznesu przyznawanym przez redakcję Pulsu Biznesu dla najbardziej dynamicznych firm w polskiej gospodarce, jest również członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Red is Bad, alkotubki, Palikot: największe kryzysy wizerunkowe 2024
Największy kryzys wizerunkowy 2024 roku w polskiej przestrzeni publicznej to zatrzymanie byłego Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych oraz twórcy marki „Rad is Bad”. W kategorii firm i organizacji niechlubne pierwsze miejsce zajął OLV w związku z kontrowersjami wokół obecności saszetek z alkoholem na sklepowych półkach, a wśród marek osobistych z największymi...
IAB HowTo: AI in action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
Digital marketing zdążył już polubić się z AI na dobre – personalizacja, automatyzacja, chatboty, to tylko część narzędzi rewolucjonizujących sposoby prowadzenia kampanii. Sztuczna inteligencja nie przestaje jednak rzucać marketerom wyzwań i budzić wątpliwości, szczególnie w czasie nowych regulacji związanych z postępującą ekspansją AI. Konferencja IAB HowTo...
Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż łączą siły
Mija już rok od kiedy marka Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż uruchomiły 5 lodówek społecznych. Charakterystyczne zielono-czerwone jadłodzielnie działają w województwie dolnośląskim i opolskim. Teraz „Królewski” i wrocławska fundacja ponownie łączą siły, aby pomagać. Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie...
Raport This Year Next Year: GroupM o rynku reklamy 2025
GroupM (część WPP), w swoim cyklicznym raporcie „This Year Next Year”, podsumowującym mijający rok i prognozującym trendy na kolejny, opublikowało najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Szacowana dynamika rynku reklamowego w 2024 roku to aż 9,5%, a dzięki temu jego wartość wzrosła w 2024 r. globalnie do ponad 1 biliona dolarów (i to licząc bez uwzględniania...
Woda opadła, psy zostały. Jak pomóc?
Nie udało nam się niczego uratować, z wyjątkiem naszych podopiecznych”. To głos schronisk, które ucierpiały najbardziej podczas powodzi. Potrzeby są ogromne, szczególnie w obliczu zimy, która jest najtrudniejszym czasem w roku dla bezdomnych zwierząt. Ruszyła akcja „Woda opadła, psy zostały.”. Pomóc można, wspierając zbiórkę na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764