logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacje „All Inclusive” z Mimaki JV150-160 w Sico Polska

  PR 12.07.2018, przeczytano 516 razy
ilustracjastrzałka

SICO Polska oferuje wysokiej jakości drukarki cyfrowe z całym pakietem dodatków w pakiecie „All Inclusive”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacje-_all-inclusive_-z-mimaki-jv150-160-w-sico-polska,37224,artykul.html

Promocyjna cena – 9500 Euro netto[1]

Pakiet "All Inclusive" zawiera:

  • system stałego zasilania MBIS – Gratis – (wartość systemu MBIS – 750 Euro)
  • atramenty o wartości 800 Euro za komplet:
    - solvent – Mimaki BS4 – 16 L[2] – Gratis
    - sublimacja – Mimaki SB54 – 16 L[2] – Gratis
  • 2 lata gwarancji
  • oprogramowanie – RIP RasterLink 6 – Gratis
  • instalacja, transport, szkolenie – w cenie[3]

Dla zainteresowanych klientów, nasz partner Bank Zachodni WBK przygotował specjalna ofertę leasingową dedykowaną tej promocji. O specjalne warunki zapytaj handlowca.

Plotery serii JV150 firmy Mimaki są wydajne, uniwersalne i oferują duże możliwości kreatywne dzięki zastosowaniu różnych typów atramentów zapewniających żywe barwy, w tym atramentów w nowych kolorach: pomarańczowym i jasnoczarnym. Są to produkty w ekonomicznych opakowaniach przeznaczone dla producentów oznakowań i realizacji wystawienniczych oraz drukarni.

Najważniejsze cechy:

  • duże prędkości druku do 56,2 m2 na godzinę
  • wysoką rozdzielczość druku, aż do 1440 dpi
  • dwie różne szerokości druku: 1361 mm i 1610 mm
  • wybór licznych atramentów solwentowych/sublimacyjnych oryginalnych oraz alternatywnych
  • system sprawdzania dysz (Nozzle Check Unit, NCU) oraz system naprawy dyszy (Nozzle Recovery System, NRS), gwarantujące brak przerw w druku
  • system grzania z 3 inteligentnymi grzałkami

Źródło: SICO Polska Sp. z o.o.

www.sico.pl

Dodatkowe informacje:

[1] dotychczasowa cena rynkowa JV150-160 – 11500 Euro
[2] atrament do wyboru
[3] promocja ograniczona do 31 sierpnia 2018 lub wyczerpania zapasów


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: sicosico



sicosico o sobie:

SICO Polska została utworzona w 2000 roku jako firma „córka’’ belgijskiej spółki Sico Screen Inks NV, producenta farb sitodrukowych.
Od 05.2012 roku udziały w SICO Polska są w 100 % objęte przez kapitał polski.
Od 2004 roku SICO Polska konsekwentnie zdobywa rynek cyfrowy w Polsce oferując coraz większą gamę mediów, atramentów i urządzeń wykorzystywanych przez drukarnie cyfrowe. Nie bez znaczenia jest wysoka jakość oferowanych przez SICO Polska usług serwisowych w zakresie cyfrowych ploterów drukujących LFP.
Przez te minione lata setki drukarń cyfrowych i zakładów sitodrukowych przekonało się o wysokiej jakości oferowanych przez SICO Polska produktów. Wszyscy klienci doceniają w SICO Polska indywidualne podejście do klienta.

SICO Polska podążając za nowymi trendami pojawiającymi się w komunikacji wizualnej, poligrafii i reklamie systematycznie poszerza gamę oferowanych produktów, w tym wysokiej jakości mediów i atramentów do druku solventowego i sublimacji oraz maszyn Mimaki i kalandrów MontiAntonio.

SICO Polska zorientowana jest przede wszystkim na potrzeby klienta i jego obsługę na terenie całego kraju. Aby temu sprostać Sico posiada biura sprzedaży w Warszawie (centrala), Bydgoszczy, Gdańsku, Krakowie i Łodzi, a także sieć dystrybutorów na terenie całej Polski.

Firma SICO Polska została wyróżniona godłem Gazeli Biznesu przyznawanym przez redakcję Pulsu Biznesu dla najbardziej dynamicznych firm w polskiej gospodarce, jest również członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764