logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warszawa wśród sześciu ośrodków IBM Studios w Europie

  PR 05.11.2015, przeczytano 1348 razy

Firma IBM w ramach rozwoju sieci IBM Studios w Europie ogłosiła otwarcie nowych centrów. W pierwszej kolejności powstaną one w Dublinie i Hursley (Wielka Brytania), a do końca roku firma planuje uruchomić ośrodki w Warszawie, Pradze, Hamburgu i Paryżu. W sumie na całym świecie będzie ich ponad 20.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warszawa-wsrod-szesciu-osrodkow-ibm-studios-w-europie,26467,artykul.html

IBM Studios to miejsca, w których specjaliści z IBM Design i IBM Interactive Experience oraz eksperci z poszczególnych branż współpracują z lokalnymi klientami przy opracowywaniu rozwiązań cyfrowych. Stosują przy tym zasady IBM Design Thinking, koncentrującego się od początku procesu tworzenia na wygodzie użytkownika, oraz IBM Design Language, czyli wytycznych do projektowania, dotyczących m.in. typografii czy tworzenia animacji.

Oczekiwania wobec technologii biznesowych zmieniły się, ponieważ urządzenia oraz aplikacje, które ludzie wykorzystują do pracy i zabawy są coraz lepiej projektowane – mówi Phil Gilbert, general manager, IBM Design. – Nowe ośrodki dołączą do globalnej sieci IBM Studios, która rewolucjonizuje sposób tworzenia technologii, stawiając w centrum wygodę użytkownika.

Nowe ośrodki IBM Studios będą miały swoje specjalizacje: Dublin i Hursley będą koncentrowały się na projektowaniu rozwiązań IBM, w tym tych z obszarów Watson, Security czy Internet of Things. Z kolei w Warszawie, Hamburgu i Paryżu eksperci będą dbali o wygodę korzystania z aplikacji mobilnych i internetowych, zajmą się również interdyscyplinarnymi projektami pomagającymi klientom w przejściu do prowadzenia biznesu cyfrowego.

Nowe ośrodki IBM Studios w Europie to dowód na przywiązanie IBM do doskonałego projektowania i innowacyjności. Od dziesiątek lat jesteśmy w awangardzie myślenia projektowego i dlatego budujemy największy tego typu zespół na świecie. Dzięki sześciu nowym lokalizacjom i tym, które planujemy otworzyć w przyszłym roku, będziemy dalej przełamywać konwencje i wdrażać nowy sposób pracy – mówi Matt Candy, Vice President i European Leader, IBM Interactive Experience.

Zespół IBM Interactive Experience liczący 9 700 osób, tworzą projektanci, deweloperzy i konsultanci pracujący z klientami nad projektowaniem wszystkiego, począwszy od wirtualnych showroom’ów, doświadczenia klienta, biznesowych aplikacji, zawartości treści i innych. W ostatnim czasie zespół IBM Interactive Experience we współpracy z firmą finansowo-budowlaną Nationwide zaprojektował i stworzył pierwszą aplikację bankową na Apple Watch w Wielkiej Brytanii. Dzięki niej klienci są w stanie zarządzać swoimi finansami i podejmować bardziej świadome decyzje na bieżąco, co korzystnie wpływa na zadowolenie z usług Nationwide. Z kolei specjaliści IBM z Warszawy zakończyli niedawno projekt dla Alior Banku mający na celu zmianę sposobu jego działania i współpracy z klientami. Zidentyfikowano ponad 50 pomysłów oraz usprawnień mających poprawić obsługę klienta i zmienić zakorzenione procesy tak, aby bank mógł korzystać z różnorodności danych i możliwości technologii cyfrowych.

- Jesteśmy dumni, że IBM zdecydował się otworzyć Studio w Warszawie. Z jednej strony to fantastyczne miejsce, z którego będą mogli korzystać nasi klienci podczas pracy nad wspólnymi projektami. Z drugiej strony to zespół profesjonalistów i pasjonatów, docenionych przez naszych klientów ze względu na ich unikalne kompetencje, doświadczenie a przede wszystkim umiejętność przekucia kreatywności na wartość biznesową – mówi Maciej Jakubowski, Associate Partner, Interactive Experience Lead Poland.

Więcej informacji na temat IBM Studio można znaleźć pod adresem:
www.ibm.com/design i ibm.com/ibmix

Źródło: IBM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2025
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce rozpoczął 2025 rok od lekkiego wzrostu. W I kwartale wartość sprzedaży w trzech głównych segmentach – Klasyczne OOH, City Transport i Digital OOH – wyniosła 169,18 mln PLN, co oznacza wzrost o 1,1% rok do roku.
Informujemy, że w ostatnich dniach otrzymaliśmy alarmujące sygnały o fałszywej akcji reklamowej zachęcającej do inwestycji, obejmującej materiały podszywające się pod komunikaty Żabka Polska. Oświadczamy, że żadna ze spółek należących do naszej Grupy nie jest ich nadawcą. Zgodnie z obowiązującymi w naszej Grupie procedurami, sprawa zostanie niezwłocznie przekazana...
Eizo ColorEdge CG3100X – monitor DCI 4K z obsługą HDR
EIZO zaprezentowało nowy 30,5-calowy model graficzny, ColorEdge CG3100X o rozdzielczości DCI 4K (4096 × 2160). Uzupełni on istniejącą linię monitorów przeznaczonych do postprodukcji wideo, w której są już dostępne modele ColorEdge PROMINENCE CG1 i CG319X. Nowy model CG3100X zapewnia obsługę HDR (High Dynamic Range) w środowiskach edycji i postprodukcji,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764