logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warszawa wśród sześciu ośrodków IBM Studios w Europie

  PR 05.11.2015, przeczytano 1293 razy

Firma IBM w ramach rozwoju sieci IBM Studios w Europie ogłosiła otwarcie nowych centrów. W pierwszej kolejności powstaną one w Dublinie i Hursley (Wielka Brytania), a do końca roku firma planuje uruchomić ośrodki w Warszawie, Pradze, Hamburgu i Paryżu. W sumie na całym świecie będzie ich ponad 20.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warszawa-wsrod-szesciu-osrodkow-ibm-studios-w-europie,26467,artykul.html

IBM Studios to miejsca, w których specjaliści z IBM Design i IBM Interactive Experience oraz eksperci z poszczególnych branż współpracują z lokalnymi klientami przy opracowywaniu rozwiązań cyfrowych. Stosują przy tym zasady IBM Design Thinking, koncentrującego się od początku procesu tworzenia na wygodzie użytkownika, oraz IBM Design Language, czyli wytycznych do projektowania, dotyczących m.in. typografii czy tworzenia animacji.

Oczekiwania wobec technologii biznesowych zmieniły się, ponieważ urządzenia oraz aplikacje, które ludzie wykorzystują do pracy i zabawy są coraz lepiej projektowane – mówi Phil Gilbert, general manager, IBM Design. – Nowe ośrodki dołączą do globalnej sieci IBM Studios, która rewolucjonizuje sposób tworzenia technologii, stawiając w centrum wygodę użytkownika.

Nowe ośrodki IBM Studios będą miały swoje specjalizacje: Dublin i Hursley będą koncentrowały się na projektowaniu rozwiązań IBM, w tym tych z obszarów Watson, Security czy Internet of Things. Z kolei w Warszawie, Hamburgu i Paryżu eksperci będą dbali o wygodę korzystania z aplikacji mobilnych i internetowych, zajmą się również interdyscyplinarnymi projektami pomagającymi klientom w przejściu do prowadzenia biznesu cyfrowego.

Nowe ośrodki IBM Studios w Europie to dowód na przywiązanie IBM do doskonałego projektowania i innowacyjności. Od dziesiątek lat jesteśmy w awangardzie myślenia projektowego i dlatego budujemy największy tego typu zespół na świecie. Dzięki sześciu nowym lokalizacjom i tym, które planujemy otworzyć w przyszłym roku, będziemy dalej przełamywać konwencje i wdrażać nowy sposób pracy – mówi Matt Candy, Vice President i European Leader, IBM Interactive Experience.

Zespół IBM Interactive Experience liczący 9 700 osób, tworzą projektanci, deweloperzy i konsultanci pracujący z klientami nad projektowaniem wszystkiego, począwszy od wirtualnych showroom’ów, doświadczenia klienta, biznesowych aplikacji, zawartości treści i innych. W ostatnim czasie zespół IBM Interactive Experience we współpracy z firmą finansowo-budowlaną Nationwide zaprojektował i stworzył pierwszą aplikację bankową na Apple Watch w Wielkiej Brytanii. Dzięki niej klienci są w stanie zarządzać swoimi finansami i podejmować bardziej świadome decyzje na bieżąco, co korzystnie wpływa na zadowolenie z usług Nationwide. Z kolei specjaliści IBM z Warszawy zakończyli niedawno projekt dla Alior Banku mający na celu zmianę sposobu jego działania i współpracy z klientami. Zidentyfikowano ponad 50 pomysłów oraz usprawnień mających poprawić obsługę klienta i zmienić zakorzenione procesy tak, aby bank mógł korzystać z różnorodności danych i możliwości technologii cyfrowych.

- Jesteśmy dumni, że IBM zdecydował się otworzyć Studio w Warszawie. Z jednej strony to fantastyczne miejsce, z którego będą mogli korzystać nasi klienci podczas pracy nad wspólnymi projektami. Z drugiej strony to zespół profesjonalistów i pasjonatów, docenionych przez naszych klientów ze względu na ich unikalne kompetencje, doświadczenie a przede wszystkim umiejętność przekucia kreatywności na wartość biznesową – mówi Maciej Jakubowski, Associate Partner, Interactive Experience Lead Poland.

Więcej informacji na temat IBM Studio można znaleźć pod adresem:
www.ibm.com/design i ibm.com/ibmix

Źródło: IBM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Upominki świąteczne - propozycje marki Nobilia
Przed nami jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku – Boże Narodzenie. Z tej okazji marka Nobilia stworzyła wyjątkowe zestawy z myślą o nadchodzącym sezonie świątecznym. Każda z powstałych kompozycji jest unikatowa, zaprojektowana w ścisłej współpracy z prestiżowymi markami, często niszowymi i cenionymi za swoje rzemieślnicze podejście oraz...
Murale z Matą w kampanii EA Sports FC 25
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone. Pierwszy powstał w Warszawie przy Rondzie ONZ, a drugi w Ostrowie Lubelskim przy boisku LKS Tajfun Ostrów Lubelski – klubu, którego Mata jest prezesem i piłkarzem. Murale powstały w ramach kampanii z okazji premiery EA SPORTS FC 25.
Radaway zachęca do samobadania pod prysznicem
Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Radaway, czołowy polski producent kabin prysznicowych, organizuje z tej okazji wyjątkową akcję edukacyjną. Współpraca z Federacją, wspierającą kobiety walczące z tą chorobą, ma na celu zwrócenie uwagi na profilaktykę nowotworową oraz zachęcenie do regularnego samobadania. Inicjatywa promuje nawyk kontrolowania...
Platige Image nagrodzone na gali The Best Annual Report 2023
Podczas prestiżowej Gali „The Best Annual Report 2023” Platige Image zostało wyróżnione dwoma nagrodami za raporty finansowe, co podkreśla zaangażowanie spółki w utrzymywanie najwyższych standardów w zakresie transparentności finansowej i komunikacji korporacyjnej.
Clarins Polska przedłuża kontrakt z Małgorzata Rozenek-Majdan
Polski dystrybutor marki Clarins kontynuuje współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764