logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Funtronic: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Ewelina Jaskuła awansowała w agencji Good One PR

W marcu br. Ewelina Jaskuła awansowała w agencji Good One PR na stanowisko PR Account Managera. Wcześniej obejmowała stanowisko Senior Account Executive.

17.03.2021 | przeczytano: 583 razy

Warszawska agencja Good One PR uruchomiła swój oddział we Wrocławiu. To kolejny krok w rozwoju firmy, która dzięki nowej lokalizacji będzie mogła być bliżej swoich obecnych i przyszłych klientów.

08.06.2020 | przeczytano: 584 razy
Jak skutecznie dotrzeć do klientów - alternatywne formy reklamy

Firmy systematycznie zwiększają wydatki na reklamę, a w tym roku po raz pierwszy najchętniej wybieranym przez nie kanałem jest Internet. Jak podaje analiza AdEx – wydatki na reklamę internetową wzrosły z 997 mln w pierwszym kwartale ub. r. do 1,085 mld w analogicznym okresie br. Badania Mindshare pokazują z kolei, że dla odbiorców ważny jest charakter informacyjny oraz społeczny reklam, ale natłok informacji doprowadził do spadku ich skuteczności. Dlatego planując wydatki na reklamę, warto postawić na kreatywne rozwiązania i zastosować w komunikacji najnowsze technologie, dzięki którym łatwo zwiększyć zaangażowanie klientów.

30.08.2019 | przeczytano: 1258 razy

Od 7 listopada agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Funtronic – producentem i dystrybutorem Magicznego Dywanu, czyli podłogi interaktywnej. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, a także doradztwo reklamowe.

14.11.2016 | przeczytano: 379 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764