logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Goodyear: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 62
Sterowiec Goodyear Blimp – symbol od ponad stulecia

Powrót sterowca Goodyear Blimp do Europy tego lata to doskonały moment, aby świętować stulecie podniebnej innowacji, sięgającej czasów pierwszych sterowców Goodyear z początków XX wieku. Od tego czasu sterowce marki stały się globalnie rozpoznawalnym symbolem i stałym elementem wydarzeń sportowych i kulturalnych na całym świecie.

28.09.2020 | przeczytano: 377 razy
Sterowiec Goodyear Blimp wraca do europejskiego motorsportu

Dla wielu fanów Formuły 1 i Le Mans z lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych przylot sterowca Goodyear Blimp był zawsze niezapomnianym wydarzeniem. 35 lat od ostatniego wyścigu po tej stronie Atlantyku będzie można go znowu zobaczyć na jednej z najbardziej prestiżowych imprez motoryzacyjnych tego sezonu w Europie. Jego przylot stanowi element celebracji ponownego zaangażowania Goodyeara w europejskie i międzynarodowe sporty motorowe. Goodyear Blimp będzie towarzyszył bardzo oczekiwanemu powrotowi marki opon do 24-godzinnego wyścigu Le Mans, a następnie wyruszy na Nürburgring, gdzie będzie relacjonował zmagania WTCR – Puchar Świata FIA w Wyścigach Samochodów Turystycznych.

17.09.2020 | przeczytano: 458 razy
Agencja Public Dialog powiększa zespół

Public Dialog powiększyła zespół o trzy nowe osoby. Do zespołu dołączyli Karolina Osińska - Account Manager, Mateusz Puślecki - Senior Account Executive, oraz Agata Kwapień - Account Manager. Zmiany w Public Dialog wiążą się przede wszystkim z rozwojem zespołu odpowiedzialnego za projekty korporacyjne dla największych klientów agencji.

08.09.2020 | przeczytano: 387 razy
Zmiany strukturalne w dziale kreacji w Schulz brand friendly

Agencja Schulz brand friendly postawiła na rozbudowę strukturalną zespołów kreatywnych. Do tej pory w agencji funkcjonowały trzy zespoły kreatywne. Obecnie ich liczba została zmniejszona do dwóch, ale jednocześnie zostały one powiększone, a w ich ramach powstały struktury wewnętrzne.

22.07.2020 | przeczytano: 334 razy
Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy

Kultowy symbol powraca. Po raz pierwszy od prawie dekady legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się nad Europą. Powrót sterowca jest najnowszą z serii działań wspierających biznes Goodyear na Starym Kontynencie. Wsparcie to obejmuje m.in. odświeżoną w ciągu ostatnich 18 miesięcy, wielokrotnie nagradzaną, europejską ofertę produktową, wprowadzenie możliwości bezpośrednich zakupów internetowych na wybranych europejskich rynkach, nawiązanie współpracy z nowymi partnerami medialnymi oraz powrót do międzynarodowego sportu motorowego.

28.05.2020 | przeczytano: 371 razy
Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine

Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.

05.02.2020 | przeczytano: 489 razy
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej

Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.

16.10.2019 | przeczytano: 582 razy
„Gotowi na Supersport”: Goodyear rzuca wyzwanie Marcinowi Prokopowi

Marcina Prokopa trudno zmieścić w utartym schemacie. I nie chodzi tylko o duży wzrost. Od lat z powodzeniem próbuje swoich sił w wielu obszarach – na koncie ma kilka książek, role w produkcjach telewizyjnych i dubbingi. Dziennikarz jest też fanem szybkich samochodów i deklaruje, że lubi wyzwania. Śmiałe projekty są również wpisane w DNA marki Goodyear. Nic więc dziwnego, że amerykański producent postanowił sprawdzić, na co tak naprawdę stać Marcina Prokopa. Do próby sił doszło w Hiszpanii, gdzie Goodyear udowodnił jaka moc kryje się w najnowszej linii opon SuperSport.

24.04.2019 | przeczytano: 517 razy
Bartłomiej Brzoskowski awansuje na stanowisko Strategy Directora agencji Kamikaze

Bartłomiej Brzoskowski awansuje w strukturze agencji Kamikaze i obejmuje nowo utworzone stanowisko Strategy Directora. Od czasu kiedy dołączył do agencji półtora roku temu, pełnił w niej funkcję Senior Strategy Plannera. Teraz, w ramach nowej funkcji, zajmie się m.in. współpracą z klientami w zakresie budowania strategii działań.

01.04.2019 | przeczytano: 307 razy
Schulz brand friendly inwestuje w nową spółkę

Schulz brand friendly finalizuje współpracę z 19 Południkiem i inwestuje w nową spółkę 19 Południk friendly connected, która świadczyć będzie usługi strategiczno-kreatywne dla marek. Obie firmy obejmują po 50% udziałów.

01.10.2018 | przeczytano: 386 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 62)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764