logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

home.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 53
Podsumowanie roku 2023 w działaniach IAB Polska

24 nowe firmy członkowskie, szereg raportów i publikacji eksperckich o bieżących trendach digital marketingu, a także wzmożone prace nad DSA oraz nowy poziom certyfikatu DIMAQ. Oto podsumowanie roku 2023 w IAB Polska.

14.01.2024 | przeczytano: 567 razy
Influencerzy udekorowali swoje wnętrza z Ritter Sport

W ramach najnowszej kampanii marka Ritter Sport nawiązała współpracę z influencerami związanymi z szeroko pojętą tematyką home decor. Wszystko po to, by wspólnie zainspirować swoich odbiorców do eksperymentowania z kolorami we wnętrzach.

25.10.2023 | przeczytano: 410 razy
Anna Falkowska odpowiedzialna za PR w Home.pl

1 sierpnia stanowisko PR & Communication Managerki w grupie home.pl objęła Anna Falkowska. Od 2016 roku związana z agencją Walk PR, specjalistka w zakresie doradztwa komunikacyjnego z obszaru produktowego i korporacyjnego. W home.pl będzie odpowiedzialna za strategiczny rozwój firmy w obszarze PR i ESG, oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.

04.08.2023 | przeczytano: 601 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza home.pl - dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych.

17.07.2023 | przeczytano: 312 razy
Havas PR Warsaw umacnia kompetencje w obszarach technologii oraz ESG

Havas PR Warsaw rozpoczyna współpracę z kolejną firmą technologiczną elem6, a także z MAX Premium Burgers, firmą z segmentu Quick Service Restaurants (QSR), dla której zrealizuje projekty z obszaru ESG.

23.05.2023 | przeczytano: 557 razy
Havas PR Warsaw rozpoczyna współpracę z firmą technologiczną Leverx

Havas PR Warsaw nawiązuje współpracę z firmą z obszaru technologii - LeverX, oficjalnym partnerem niemieckiej firmy SAP. Firma zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem oprogramowania, które pomaga przedsiębiorstwom zautomatyzować procesy biznesowe.

17.05.2023 | przeczytano: 602 razy
Maciej Maciejowski Chief Technology Officer Home.pl

Maciej Maciejowski obejmuje stanowisko Chief Technology Officer (CTO) w home.pl. Jest ekspertem w zakresie technologii i managerem z wieloletnim doświadczeniem w branży IT. Do jego głównych zadań należeć będzie zarządzanie strategią rozwoju technologicznego spółki, opieka nad infrastrukturą home.pl, koordynacja działań IT oraz zadania z obszarów R&D.

21.02.2023 | przeczytano: 494 razy
Kamil Szeptycki twarzą kampanii wizerunkowej Home.pl

home.pl ruszył z kampanią wizerunkową pod hasłem „Własna strona to dopiero początek”. Jej głównym celem jest wzmocnienie świadomości home.pl jako marki zapewniającej kompleksową obecność firmy w świecie cyfrowym. Twarzą kampanii obejmującej spoty telewizyjne, działania w internecie został aktor młodego pokolenia – Kamil Szeptycki znany m.in. z takich produkcji jak Czarna Owca, Listy do M. 3 czy Kamienie na Szaniec. W swojej kampanii lider usług internetowych w Polsce za pomocą języka potrzeb chce uczyć i zachęcać przedsiębiorców do rozwoju ich obecności online.  

23.01.2023 | przeczytano: 520 razy
Home.pl z kampanią wizerunkową

9 stycznia 2023 roku rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa home.pl. Kampania będzie prowadzona w telewizji oraz Internecie, towarzyszyć jej będą liczne działania PR. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Freundschaft, która wraz z domem mediowym - Media Direction odpowiada także za zakup mediów.

09.01.2023 | przeczytano: 633 razy

home.pl, lider usług internetowych w Polsce, nawiązuje współpracę z Havas PR Warsaw. Agencja będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne i media relations, jak również komunikację jubileuszu firmy.

12.12.2022 | przeczytano: 241 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 53)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764