logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

na_ty: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2988

Określenie “fake news” to buzzword ostatnich miesięcy. Pandemia COVID-19 po raz kolejny przypomniała nam o mrocznej stronie ludzkiej natury. Czy na pewno ludzkiej? Za pomysł odpowiedzialny jest co prawda człowiek, ale za tworzenie i dystrybucję… Sztuczna inteligencja. Jak twierdzą naukowcy z Carnegie Mellon University, prawie połowa wszystkich kont rozpowszechniających wiadomości o koronawirusie za pośrednictwem serwisu Twitter to tzw. boty. Czy i ty dałeś się nabrać?

28.05.2020 | przeczytano: 51 razy
Sprzedaż online w dobie koronawirusa. Jak wyróżnić się w sieci, jakich błędów unikać?

Obecność firmy w internecie to nie tylko dodatek do dotychczasowej działalności prowadzonej w tradycyjnym modelu sprzedaży. Sprzedaż online stała się jedyną opcją dla wielu firm, które chcą zabezpieczyć swój byt w niepewnych czasach.

28.05.2020 | przeczytano: 117 razy
Ricoh: Pandemia - jak dostosować się do nowych wymogów?

Pandemia Covid-19 wywarła ogromny wpływ na rynek druku komercyjnego i produkcyjnego, który teraz wymaga szybkiego dostosowania się do wymogów nowej rzeczywistości. Jak w takich warunkach najefektywniej planować inwestycje i zmiany? Odpowiedzi na te pytania można wysłuchać w webcaście Inkish TV - “Business Booster“. Gościem tego programu był Mark Hinder, Manager Business Development, Commercial Printing Group z Ricoh Europe.

27.05.2020 | przeczytano: 165 razy

We współpracy z branżami Ministerstwo Rozwoju przygotowuje wytyczne dot. eventów, ślubów i parków rozrywki.

26.05.2020 | przeczytano: 79 razy
Wpływ koronawirusa na rynek agencji

57% agencji spodziewa się, że ich roczny dochód będzie niższy niż w 2019 r., ale prawie tyle samo (53%) zakłada, że ​​zdołają wrócić „na stare tory” po kilku miesiącach. Ponad 40% agencji uważa, że ​​w 2020 r. wiele agencji zbankrutuje, głównie te większe, podczas gdy mniejsze skorzystają na obecnej sytuacji.

26.05.2020 | przeczytano: 124 razy
Małe firmy ruszają na podbój Internetu

Epidemia koronawirusa zmieniła powszechnie obowiązujące na rynku zasady gry wymuszając na wielu przedsiębiorcach przeniesienie działalności do sieci. Ponad połowa firm nie była na to w ogóle przygotowana. Większość z nich chce to jednak nadrobić. Najszybciej do nowej rzeczywistości przystosowali się mali przedsiębiorcy. W najbliższym czasie aktywniejsze działania online planuje 62,5% z nich. Tak wynika ze zrealizowanego na zlecenie Krajowego Rejestru Długów 1. edycji badania „KoronaBilansu MŚP”.

25.05.2020 | przeczytano: 189 razy

Marka Lubella, należąca do koncernu Maspex, wraz z agencją VMLY&R zachęca do pozostania w domach, jednocześnie ciesząc się smakiem wspólnego gotowania. W projekcie biorą udział najpopularniejsi polscy influencerzy. Za pomocą Instagrama od początku maja zachęcają Polaków do poznawania nowych przepisów oraz wspólnego gotowania w czasie kwarantanny, nie tracąc przy tym największej wartości posiłków - wspólnego celebrowania kulinarnych momentów.

22.05.2020 | przeczytano: 185 razy
(R)ewolucja z Mark Andy – etykiety wielokolorowe w firmie Fleksograf

Zainstalowana w drukarni FleksoGraf w Tomaszowie Mazowieckim maszyna Evolution Series Mark Andy to trzecie urządzenie z tej serii w naszym kraju. Jak zapewnia Marcin Jakóbczyk - właściciel przedsiębiorstwa, firma Mark Andy okazała się nie tylko profesjonalnym sprzedawcą w tej transakcji, ale stała się dla drukarni partnerem. Poza tym wdrożenie, mimo ogólnoświatowej pandemii, przebiegło bez zakłóceń na przełomie marca i kwietnia br., dzięki czemu maszyna ruszyła tu zgodnie z planem.

22.05.2020 | przeczytano: 240 razy
Trailer Metro Exodus z Webby Award 2020

Stworzony w Platige Image trailer Metro Exodus Artyom's Nighmare otrzymał główną nagrodę w kategorii „Video Branded Entertainment - Games" na odbywającej się 19.05 24. Gali Webby Awards. Produkcja otrzymała również wyróżnienie w kategorii „Video Animation – Branded”.

21.05.2020 | przeczytano: 273 razy

Z początkiem czerwca redaktorem naczelnym „Przeglądu Sportowego” zostanie Paweł Wołosik, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego tytułu. Do segmentu sportowego Ringier Axel Springer Polska dołączy Jacek Stańczyk, który obejmie stanowisko redaktora naczelnego serwisów sportowych online. Zastąpi na tym stanowisku Łukasza Widulińskiego, który będzie pełnił nową funkcję head of sport Ringier Axel Springer Polska.

20.05.2020 | przeczytano: 165 razy
1 2 3
Strona 1/299 (artykułów: 2988)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764