logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

otomoto.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Otomoto z nową platformą komunikacji od Hand Made

Agencja reklamowa Hand Made prowadzi długofalowe działania 360º dla marki OTOMOTO. W marcu ruszyła kampania reklamowa będąca pierwszym efektem współpracy obu brandów.

12.03.2020 | przeczytano: 1661 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Kampania pożyczek realizowana przez ING wspólnie z Tradedoublerem została wyróżniona przez jury konkursu Performance Marketing Diamonds. Nagroda została przyznana w kategorii „The most effective lead generation campaign” za internetowe działania natywne - kontekstowe dla pożyczek gotówkowych.

09.11.2018 | przeczytano: 557 razy
Rosną wydatki e-commerce na reklamę

Wydatki mediowe branży e-commerce wyniosły w pierwszej połowie 2017 roku ponad 100,3 mln zł,  o 8% więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Dotychczasowego lidera – Grupę Allegro – zastąpił sklep internetowy Bon Prix, który zwiększył wydatki na reklamę aż o 67% w porównaniu rok do roku. Na podium uplasował się także Naspers Classifieds – właściciel takich serwisów jak OLX.pl, otodom.pl i otomoto.pl. Reklamodawcy z sektora e-commerce w okresie od stycznia do czerwca 2017 roku najwięcej przeznaczyli na promocję w Internecie  - ponad 65,8 mln zł.

10.08.2017 | przeczytano: 857 razy
e-commerce zmniejsza wydatki mediowe

Branża e-commerce przeznaczyła na promocje w 2016 roku prawie 222,2 mln zł, o około 16,9 mln zł mniej niż w 2015 roku. Lider sektora - Grupa Allegro zmniejszyła inwestycje w reklamę aż o 45% w porównaniu rok do roku. Plasujące się za nią Zalando także zanotowało znaczny spadek - o 39% - wynika z analizy domu mediowego Codemedia. O 88% wzrosły wydatki na reklamę zamykającego zestawienie TOP 3 reklamodawców sektora Naspers Classifieds - właściciela takich serwisów jak OLX.pl, otodom.pl i otomoto.pl.

29.03.2017 | przeczytano: 845 razy
Nowe otomoto

Portfolio: Nowe otomoto

Serwis motoryzacyjny otomoto.pl przeprowadził rebranding z okazji 10-lecia swojego istnienia. Marka zyskała zupełnie nowe logo oraz identyfikację wizualną. Projekt graficzny wykonało poznańskie studio For brands.

03.05.2015 | przeczytano: 5120 razy (komentarzy: 1)
Artykuły z cyklu Portfolio
Rusza nowa kampania Otomoto

OTOMOTO to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polskim internecie. Serwis przez dziesięć lat swojego istnienia nie wprowadzał znaczących zmian w identyfikacji wizualnej. Jednak wraz z gruntowną przebudową stron serwisu postanowiono również przeprowadzić rebranding marki. Rusza właśnie kampania promująca nową odsłonę największej giełdy ogłoszeń motoryzacyjnych – pod hasłem „Zmieniamy się w dobrym kierunku”.

23.04.2015 | przeczytano: 911 razy
Czas na zmianę opon: motoryzacyjna kampania Allegro

Wiosna w tym roku przyszła wyjątkowo wcześnie, więc już teraz warto rozważyć zmianę opon na letnie. Przypomina o tym Allegro w ruszającej właśnie kampanii reklamowej. Akcja obejmie największe portale internetowe oraz stacje radiowe i potrwa do połowy maja.

19.03.2014 | przeczytano: 597 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764